Вакуумний і напірний насос YATO YT-0674 створює і підтримує дозований вакуум для тестування широкого спектру автомобільної, морської, авіаційної та сільськогосподарської техніки.
Використання вакуумметрів / манометра часто упускається з виду при визначенні механічного стану і діагностики несправностей двигунів внутрішнього згоряння.
Контроль фактичного вакууму в колекторі неоціненний при усуненні несправностей двигуна. Це може бути виконано тільки з допомогою вакуумного манометра хорошої якості, і це, в поєднанні з ручним вакуумним насосом, також дозволяє проводити статичні випробування всіх типів вакуумних систем.
Призначений для діагностики таких систем і агрегатів:
- Головка блоку циліндрів
- Сальники штока клапана
- фіксатор поршневих кілець на дизельних двигунах
- Відпрацьовані гази на турбонагнетателях
У комплект також входять резервуари, шланги і перехідники для прокачування гальмівної системи і системи зчеплення. Легкий алюмінієвий корпус з простою функцією обертання для вибору тиску або вакууму. Великий легко читаний датчик.
• Подвійна функція - вакуум: 0-30 у вакуумі (від 0 до -1 бар)
• Тиск: 0-60 фунтів на квадратний дюйм (від 0 до 4 бар)
• Просто виберіть клапан подачі повітря на насосі.
• Вихід для систем під тиском / Вхід для тестування вакууму
• Ідеально підходить для широкого спектру застосувань на багатьох транспортних засобах, включаючи прокачування гальм мотоциклів.
Нижче представлені приклади, при яких можна використовувати комплект тестера вакууму / тиску YATO YT-0674, але завжди слід пам'ятати, що це тільки приклади, і для правильних процедур і специфікацій тестування завжди слід звертатися до посібникам з обслуговування виробника.
На додаток до цього, завжди рекомендується проводити додаткові тести, тобто тести на стиск, тести на витік з циліндрів, перевірки моменту запалювання і т. д., щоб підтвердити свідчення вакуумметрів / манометра.
Модель YATO YT-0674 може використовуватися як для випробування під тиском, так і під вакуумом з допомогою перемикача режимів у вигляді реберистого кільця в передній частині насоса.
Для вибору режиму ПЕРЕВІРКИ ТИСКУ поверніть ребристий селектор проти годинникової стрілки, щоб стрілка під словом «OUT» збіглася зі стрілкою на головному
корпус, як показано на рис.1.
Щоб вибрати режим VACUUM TESTING, поверніть селектор з ребрами за годинниковою стрілкою так, щоб стрілка під словом «IN» збіглася зі стрілкою на основному корпусі.
як показано на рис.2.
Свідчення, показані нижче, є лише прикладами того, що можна спостерігати. Важливо пам'ятати, що більш важливим є дія стрілки, а не фактичні свідчення. Різні типи двигунів будуть працювати з різним тиском вакууму в колекторі, залежно від профілю розподільного валу, перекриття клапана, часу і т. д. Тому точне значення вакууму не може бути зазначено. Основним критерієм є те, що показання стрілки становить від 16 до 21 дюйма ртутного стовпа і стабільне
Вакуум в колекторі також залежить від висоти, і він падає приблизно на 1 дюйм рт.ст. на кожні 1000 футів над рівнем моря, тому це також слід враховувати при оцінці фактичних показань вакууму в колекторі.
Запустіть двигун, поки не буде досягнута нормальна робоча температура. Заглушити двигун.
Знайдіть і підключіть вакуумметр до порту безпосередньо на колекторі (рис. 3) або на корпусі карбюратора / дроселя під дросельною заслінкою.
Запустіть двигун на холостому ходу, стежачи за показами датчика.
Справний двигун | Підключіть насос до вакуумного порту колектора | Рух стрілка має бути стійким і утримуватися між 16-22 Hg. | 16-22 Hg |
Слабкий або зламаний | Підключіть насос до вакуумного порту колектора | Стрілка коливається швидко через рівні проміжки часу. Коливання будуть збільшуватися із збільшенням частоти обертання двигуна. | 10-21 Hg |
Зношені клапанні направляючі | Підключіть насос до вакуумного порту колектора | Стрілка буде показувати нижче, ніж зазвичай, і буде швидко коливатися. По мірі того як частота обертання двигуна збільшується датчик буде стабілізувати | Діапазон 3 Hg |
Прогоріла прокладка ГБЦ | Підключіть насос до вакуумного порту колектора | Стрілка у вакуумі буде падати з нормального показання і повертатися кожен раз, коли несправний циліндр або циліндри досягають фази запалення. | Близько 10 Hg |
Неправильна суміш повітря і палива на холостому ходу | Коли стрілка на датчику повільно рухається назад і вперед на холостому ходу, паливна суміш дуже багата. Бідна суміш викличе нерегулярне падіння стрілки в тому ж діапазоні. | 4-5 Hg | |
Позитивна вентиляція картера | Від'єднайте вакуумний шланг від клапана PCV, частота обертання двигуна повинна зменшитися на 100 об / хв, щоб вказати на витік каліброваного повітря у впускний колектор. Якщо двигун працює на холостому ходу занадто повільно або нерівна, перевірте клапан PSV перед регулюванням карбюратора. | ||
Іскровий клапан затримки (SDV) | Під'єднайте вакуумний насос до шланга, що веде до свічкового отвору карбюратора. | Виберіть нейтральну передачу, встановіть карбюратор на швидкий холостий хід, зніміть запірний клапан свічки запалювання. Дотримуйтесь час в секундах для досягнення голкою 6 Hg з джерелом вакууму 10-16Hg. Якщо це відбудеться менш ніж за 2 секунди. SDV слід замінити. | 10-16 Hg |
В системах стандартних точок і деяких електронних системах запалювання використовуються два типи попередніх методів, обидва з яких мають працювати правильно, щоб отримати максимальну продуктивність і економію палива.
Перший метод - механічний або відцентровий, який працює з використанням важків, розташованих на підставі розподільника. важки рухаються назовні, випереджаючи момент запалювання при збільшенні оборотів двигуна. Це перевіряється спочатку шляхом видалення вакуумної лінії подачі, щоб відключити систему, а потім з підключеним лампою синхронізації, підвищувати обороти двигуна, переконавшись, що синхронізація настає у відповідності зі специфікацією виробника.
Другий метод - це Vacuum Advance, який вимірює навантаження двигуна через вакуум в колекторі. Вакуумна діафрагма встановлюється на розподільник і з'єднана з обертовою внутрішньої опорною пластиною, яка компенсує або уповільнює час по мірі необхідності, щоб задовольнити різні навантаження двигуна.
Щоб перевірити правильність роботи цієї системи, знову з підключеним індикатором часу збільшити оберти двигуна і перевірте відповідність часу по специфікаціям виробника. У разі, якщо подача вакууму не працює, від'єднайте вакуумну лінію від механізму подачі розподільника. Підключіть YATO YT-0674 (рис.4) створіть вакуум 5-10 дюймів ртутного стовпа, одночасно контролюючи час. Якщо відзначається випередження з часом, це підтверджує, що вакуумна діафрагма і механічні частини в порядку і що несправність пов'язана з подачею вакууму. Щоб підтвердити це, підключіть YATO YT-0674 до лінії подачі вакууму та перевірити показання манометра. На холостому ходу не повинно бути розрідження, але при збільшенні оборотів двигуна слід спостерігати збільшення вакууму. Якщо цього не відбувається, простежте, щоб вакуумна лінія знову перевіряла наявність обмежень або розривів.
Вакуумний тестер можна використовувати для оцінки стану механічного паливного насоса, перевіряючи вакуум, який він може створити. Знайдіть і зніміть усмоктувальну лінію з насоса. Під'єднайте вакуумметр до всмоктуючих отвору насоса, запустіть двигун на холостому ходу. Показники вакууму, які повинні спостерігатися, будуть дещо відрізнятися для різних марок і моделей, але, як правило, повинно створюватися приблизно 15 дюймів ртутного стовпа. Це також повинно бути проведено протягом приблизно 1 хвилини після вимкнення двигуна. Якщо показання вакууму не досягається або вакуум відразу ж падає при вимкненому двигуні, паливний насос вимагає капітального ремонту, або заміни.
Існує багато різних типів систем контролю вакууму, що використовуються на карбюраторах. Використання комплекту вакуумного тестера дозволяє швидко і точно тестувати ці системи. Нижче наведені тільки два приклади тестів, які можна провести.
Тестування мембранної перегородки. Коли двигун прогрітий до нормальної робочої температури і заглушений, від'єднайте вакуумну лінію від модуля мембрани.
Підключіть вакуумний тестер (рис. 5) і подайте приблизно 15 дюймів ртутного стовпа і почекайте 30 секунд. Не повинно спостерігатися падіння манометра.
При збереженому вакуумі переконайтеся, що дросельна заслінка знаходиться в повністю відкрите положення.
Випробування карбюратора з вакуумним керуванням вторинної камери. Коли двигун прогрітий до нормальної робочої температури і заглушений, від'єднайте вакуумну лінію від модуля мембрани. Під'єднайте вакуумметр YATO YT-0674(рис. 6), тримайте заслінки дроселя і вторинного клапана повітря відкритими. Працюйте з ручним насосом, спостерігаючи за вільним і легким відкриттям вторинної дросельної заслінки.
Тиск в паливній рампі повинна змінюватися у відповідності з змінними навантаженнями двигуна і вимог до подачі палива. Це робиться за допомогою вакуумного регулятора, який підключений до вакууму в колекторі двигуна для визначення змінних навантажень. Щоб перевірити тиск в паливній рампі, до рейки прикріплюється манометр, потім необхідно створити навантаження на двигун, щоб змінити вакуум в колекторі двигуна. Просто зніміть і заблокуйте лінію подачі вакууму до регулятора тиску, підключіть і включіть вакуумний насос YATO YT-0674 (рис.7) для імітації тиску вакууму у відповідності зі специфікаціями виробника і фіксуйте зміна показань тиску палива.
Запустіть двигун і дайте попрацювати на холостому ходу, поки не буде досягнута нормальна робоча температура. Зніміть вакуумну лінію з клапана рециркуляції відпрацьованих газів і приєднайте комплект вакуумного тестера YATO YT-0674(рис. 8). Увімкніть ручний насос, щоб подати приблизно 15 дюймів ртутного стовпа. Якщо клапан рециркуляції відпрацьованих газів працює правильно, на холостому ходу двигун стане працювати грубо. Якщо холостий хід залишається незмінним, клапан може бути заблокований в закритому положенні. Якщо вакуум не підтримується, мембрана в клапані вийшла з ладу.
Багато вакуумні контури використовують односторонні односпрямовані клапани для подачі вакууму тільки в одному напрямку. Щоб перевірити роботу клапана, зніміть його з контуру. Під'єднайте вакуумметр YATO YT-0674 (рис. 9) і включіть насос, щоб подати вакуум. В одному напрямку клапан повинен утримувати вакуум, а в протилежному напрямку - немає.
Вакуумні соленоїди з електричним приводом зазвичай використовуються в ланцюгах керування для систем кондиціонування / вентиляції, систем контролю викидів, систем холостого ходу і т. Д. І перевірка їх функціонування при використанні YATO YT-0674 надзвичайно проста. Знайдіть перевіряється соленоїд і зніміть лінію, що йде до перевіряється компоненту. Під'єднайте YATO YT-0674 до порту електромагнітного клапана (рис. 10) і запустіть двигун. При вимкненій системі має бути нульового показання датчика. Тепер переведіть систему під включене положення, і свідчення датчика, рівні вакууму в колекторі, повинні бути дотримані, якщо немає показань, від'єднайте лінію подачі вакууму і перевірте вакуум в колекторі в цій точці. Якщо вакуум є, це означає, що соленоїд несправний або на нього не подається напруга (використовуйте мультиметр для перевірки цього). Якщо вакууму немає, проведіть лінію подачі назад до джерела вакууму, перевіривши наявність зламів або розривів.
Існує безліч контурів з вакуумним керуванням, які повинні працювати тільки тоді, коли двигун досягає нормальної робочої температури. Це робиться з допомогою термовыключателей, які залишаються у вимкненому положенні до досягнення заданої температури. Щоб перевірити цей тип вимикача, від'єднайте лінію подачі вакууму, що йде від колектора до вимикача, і перевірте вакуум в колекторі. Якщо цей вакуум правильний, підключіть лінію живлення до термовыключателю і від'єднайте протилежну лінію від вимикача. Під'єднайте вакуумний тестер YATO YT-0674 до порту (рис.11) і запустіть двигун. При холодному двигуні ніяких свідчень не повинно бути. Коли двигун досягає нормальної робочої температури, будуть спостерігатися показання, які свідчать про розрідженні в колекторі.
Системи вентиляції з клімат-контролем стають все більш поширеними на більш нових транспортних засобах, і більшість систем використовують вакуумні крани для управління режимами опалення.
На більшості марок і моделей система використовує вакуум, щоб включити кран нагрівника. Щоб перевірити це, від'єднайте лінію подачі від вакуумного модуля крана і підключіть вакуумний тестер YATO YT-0674 (рис.12). При нормальній робочій температурі двигуна знайдіть поворотний шланг отопітеля. Коли кран нагрівника знаходиться в положенні «вимкнено», цей шланг повинен бути холодним. Тепер увімкніть вакуумний насос, щоб відкрити кран. Показання датчика має зберігатися. Якщо кран знаходиться в робочому стані, зворотний шланг почне нагріватися. Якщо шланг не починає нагріватися, це означає, що несправний кран.
Деякі марки і моделі використовують вакуумні сильфони, встановлені в кожній двері, для централізованого замикання і відмикання дверей автомобіля. Ці системи використовують або вакуумний колектор, що зберігається в резервуарі для використання, коли двигун не працює, або вакуумний насос з електричним приводом, який працює, коли двері замкнені чи не замкнені. У будь-якій з систем вакуумметр YATO YT-0674Сидеально підходить для перевірки кожного окремого дверного сильфона. Щоб зробити це, видалите дверні планки як потрібно. Зніміть лінії подачі вакууму з сильфона і приєднайте вакуумметр YATO YT-0674 (рис. 13) і працюйте, щоб подати вакуум на сильфон. Почекайте 30 секунд, стрілка на манометрі не повинна рухатися. Якщо виявлено, що сильфон справний, приєднайте лінію подачі вакууму до вакуумметру YATO YT-0674 і використовувати систему для перевірки подачі вакууму. Якщо вакуум не створюється або перебуває на низькому рівні, простежте вниз по лініях до джерела вакууму в пошуках перегинів, обмежень або тріщин в лініях. Відремонтуйте як потрібно і проведіть повторну перевірку.
Автоматичні коробки передач зазвичай оснащені клапаном-модулятором з вакуумним приводом, щоб автоматична коробка передач могла визначати навантаження на двигун і регулювати точки перемикання у відповідності з вимогами. Вакуумний тестер YT-0674 можна використовувати як для перевірки працездатності мембрани клапана модуляції, так і для симуляції різних навантажень двигуна, щоб можна було фіксувати показання тиску модулятора. Щоб перевірити мембрану клапана модулятора, від'єднайте лінію подачі вакууму від клапана і приєднайте вакуумметр YATO YT-0674. Використовуйте вакуумний насос до тих пір, поки не буде досягнуто приблизно 15 дюймів ртутного стовпа, і стежте за показаннями датчика протягом приблизно 30 секунд. Не повинно бути ніякого падіння вакууму. Щоб перевірити показання тиску модулятора, приєднайте манометр до відповідного отвору на коробці передач. Зніміть лінію подачі вакууму з модулятора і підключіть вакуумметр YATO YT-0674 (рис. 14). Запустіть двигун і подайте вакуумне тиск. Слідкуйте за показаннями і переконайтеся, що вони відповідають специфікаціям виробника.
Зніміть лінію подачі вакууму з гальмівного підсилювача. Під'єднайте вакуумметр YATO YT-0674 до порту подачі вакууму на сервоприводі (рис. 15). Увімкніть насос, щоб створити приблизно 15 дюймів ртутного стовпа і почекайте 30 секунд. На показаннях манометра не повинно бути падіння вакууму. Якщо вакуум падає, це означає, що діафрагма підсилювача гальмівного несправна. У цьому випадку сервопривід повинен бути відремонтований уповноваженим спеціалістом з ремонту або заміни.
Переконайтеся, що вакуумний насос підключений до бачка прокачування гальм згідно з монтажною схемою (рис. 16). Невиконання цієї вимоги призведе до втягування гальмівної рідини в вакуумний насос.
Перед продовженням ознайомтеся з інструкціями виробника транспортного засобу для прокачування гальм і процедури послідовності коліс. Якщо ніяких конкретних інструкцій від виробника транспортного засобу не існує, дотримуйтесь інструкцій, наведених нижче.
1. Зніміть кришку з бачка головного гальмівної рідини автомобіля. Якщо рівень рідини не на максимумі, долийте її.
2. Нанесіть мідну мастило на штуцери для прокачування гальм до і після процедури прокачування, щоб зменшити ймовірність заклинювання або поломки ніпелів при подальшій прокачування гальм.
3. Приєднайте штуцер для прокачування відповідного розміру до штуцера для прокачування на супорті гальма першого колеса, зазвичай найближчого до бачка гальмівної рідини.
4. Використовуйте вакуумний насос до тих пір, поки не буде створений вакуум приблизно 21 дюйм.
5. Відкрийте випускний ніпель приблизно на чверть обороту (рис.17). Дайте гальмівної рідини вийти до тих пір, поки в гальмівної рідини в прозорому шлангу не будуть видні пухирці повітря.
6. Затягніть спускний ніпель.
7. Зніміть насадку з гальмівного ніпеля.
8. Повторіть процес по мірі необхідності на кожному колесі.
9. Регулярно перевіряйте бачок головної гальмівної рідини, щоб переконатися, що рівень не падає занадто далеко, і доливайте при необхідності.
10. Регулярно спорожняйте ємність для прокачування і не допускайте переповнення ємності, оскільки гальмівна рідина буде всмоктуватися в вакуумний насос.
11. Очистіть компоненти прокачування після використання водою.
Зверніться до вказівок виробника транспортного засобу для процедури видалення повітря із зчеплення. Якщо ніяких конкретних інструкцій від виробника транспортного засобу не існує, виконайте ту ж основну процедуру, що і з прокачування гальм.