Повернення товару
Повернення товару належної якості
Умови повернення товару належної якості
- Клієнт має право відмовитися від замовленого товару протягом 14 днів після отримання, за винятком дня купівлі. Для повернення товару необхідно зберегти його товарний вигляд, споживчі властивості та надати документ, що підтверджує покупку.
- Якщо Клієнт відмовляється від товару, то Продавець повинен повернути вартість розрахувану за повернутий товар, за винятком витрат на доставку поверненого товару. Повернення грошових коштів здійснюється не пізніше ніж через 10 днів після отримання письмової заяви про повернення товару.
- Крім того, протягом 14 днів з моменту отримання товару Клієнт може обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, розміром або комплектацією.
Повернення товару неналежної якості
- Клієнт має право повернути товар неналежної якості виробнику або Продавцю та вимагати повернення сплаченої грошової суми або заміни товару неналежної якості. Також Клієнт має право вимагати усунення недоліків товару.
Контакти для запитань повернення та якості
Для всіх питань щодо повернення товару чи якості, дзвоніть на номер: +380 (68) 716-90-40