Блокування розподільного валу OPEL / Chevrolet 2.0 CDTI SATRA S-X20HC

В наявності
Артикул: S-X20HC
998 грн
Знайшли дешевше?

Блокування розподільного валу OPEL / Chevrolet 2.0 CDTI SATRA S-X20HC - комплект виконаний з можливістю управління синхронізацією та блокування, а також налаштування в правильному положенні колінчастого валу в двигунах Opel та Chevrolet 2.0L SOHC 16V

Код типів двигунів: Z20DM, Z20DMH, A20DTJ, Z20S, Z20DM

Моделі: Opel Antara, Insignia, Chevrolet Captiva, Cruze, Epica, Lacetti

Набір інструментів для встановлення ГРМ Opel/GM

Набір інструментів призначений для встановлення та регулювання механізму ГРМ дизельних двигунів з паливною системою Common Rail та верхнім розташуванням розподільчого валу автомобілів Opel та Chevrolet. У набір входить фіксатор колінчастого та розподільчого валу EN-48245 та EN-48246 відповідно.

Спеціально призначений для встановлення та регулювання механізму ГРМ дизельних двигунів з паливною системою Common Rail та верхнім розташуванням розподільчого валу автомобілів Опель (Opel) та Chevrolet (Chevrolet).

У набір входить фіксатор колінчастого валу EN-48246, шаблон для фіксації розподільчого валу EN-48245

Марка Модель Модифікація Код двигуна Рік
Vauxhall Opel Antara Antara 2.0 Z20DM | Z20DMH 07-2011
Шевроле Captiva 20lt VCDi LLW/Z20DMH | Z20DM | RA420 | Z20S1 01-2011
Cruze 20lt VCDi LLW/Z20DMH | Z20DM | RA420 | Z20S1 09-2011
Epica 20lt VCDi LLW/Z20DMH | Z20DM | RA420 | Z20S1 06-2011
Lacetti D LLW/Z20DMH | Z20DM | RA420 | Z20S1 06-2010
Nubira 2.0lt D LLW/Z20DMH | Z20DM | RA420 | Z20S1 07-2010

ІНСТРУКЦІЯ

Підготовка
Мітки газорозподілу на цих двигунах встановлені у верхній мертвій точці циліндра №1
Видаліть такі компоненти:
1. Верхня кришка двигуна та передній правий підкрильник
2. Зафіксуйте двигун траверсою та зніміть праву опору двигуна та кронштейн.
3. Допоміжні приводні ремені та натягувачі
4. Кришки ременя ГРМ
5. Вакуумний гальмівний насос
6. Передній шків колінвала зніміть 4 болти кріплення шківа, а не центральний головний болт.
Нотабене Рекомендується перевіряти шківи водяного насоса та направляючого ременя на безперебійну роботу та люфт. Замінити за потреби.

Стопорний штифт колінчастого валу знаходиться на місці заглушки, розташованої в передній частині блоку двигуна під стартером.


Поверніть колінвал за годинниковою стрілкою до циліндра ВМТ №1 та встановіть фіксатор.
Переконайтеся, що він розташований правильно і мітки на шківі колінвала поєднані. Це необхідно зробити перед зняттям старого ременя.

Інструмент для блокування розподільного валу кріпиться на протилежному кінці розподільного валу до ременя, фіксуючи розподільний вал на головці циліндрів за допомогою 4 болтів.


Після встановлення шківа розподільного валу можна послабити, щоб можна було повністю відрегулювати провисання ременя без переміщення колінчастого валу або розподільчого валу.

Упаковка: міцний переносний кейс.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Нещодавно переглянуті