LAUNCH X-431 PRO мультимарочний автосканер

Немає в наявності
Артикул: X-431 PRO
52500 грн
НОВА МОДЕЛЬ X-431 PRO+ 2017р! Збільшено екран до 8 дюймів, батарея до 4290мАч, пам'ять до 16Гб, програми до 110шт + новий адаптер DBScarII. При купівлі сканера до кінця 2019 року, безкоштовні оновлення програмного забезпечення протягом 3-х років в подарунок. Мультімарочний сканер Launch X-431 PRO+ 2017 року – той же PRO, але трохи солідніше в розмірі, зате з поліпшеною автономністю. X-431 PRO+ 2017 року комплектується діагностичним адаптером нового покоління - DBScar II, планшетом з екраном 8 дюймів з збільшеним об'ємом пам'яті і підвищеною ємністю батареї. Все це робить його не тільки швидким і зручним в роботі, але й, що немаловажне, більш надійним! LAUNCH X-431 PRO - це прилад нового покоління серії X-431. Автосканер X-431 PRO створений на основі новітніх розробок в області телематики. Даний сканер має вигляд планшетного комп'ютера з зручними габаритами і ємнісним сенсорним кольоровим екраном. Мультімарочний сканер функціонує на базі операційної системи Android, що дозволяє приладу працювати в рази швидше його попередників з серії X-431, а саме, приладу X-431, X-431 Master і X-431 IV. Стандартне ПО пристрою підтримує 110 марок автомобілів, що дозволяє сканеру покрити практично весь український ринок автомобілів і провести їх якісну діагностику. X-431 PRO додатково комплектується великою кількістю перехідників для різних марок автомобілів. Функції: Кодування блоків управління Адаптація блоків управління Скидання сервісних інтервалів Зчитування потоків даних систем автомобіля Відображення поточних параметрів системи Перевірка виконавчих механізмів Читання і стирання кодів несправностей систем автомобіля Сканер X-431 Pro підтримує діагностику електронних систем керування автомобілів європейського, американського і азіатського виробництва (включаючи праворульниє японські автомобілі та автомобілі з дизельним двигуном), а також будь-яких автомобілів, що підтримують стандарт OBD II/EOBD (шини даних SAE J1850 VPW, SAE J1850 PWM, ISO 9141-2, ISO 14230, ISO-15765-4 CAN). Не рекомендуємо використовувати прилад для діагностики вітчизняних авто, таких як Daewoo (Деу), ЗАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ і тим більше для діагностики вантажного автотранспорту - прилад може вийти з ладу із-за неправильної розпіновки або перенапруги на діагностичної колодки! Для діагностики вітчизняного автотранспорту рекомендуємо використовувати в комплекті з X-431 PRO - сканер СКАНМАТИК 2. Базові функції Ідентифікація Ідентифікація – це зчитування з ЕБУ ідентифікаційних даних блоку управління та/або автомобіля в цілому. Як правило, в ЕБУ є інформація про тип блоку управління, номер версії програмного і апаратного забезпечення, VIN-номер автомобіля та ін Часто ця можливість недооцінюється. Треба пам'ятати, що ця інформація потрібна і для контролю коректності вибору варіанту блоку управління (а відповідно і діагностичного протоколу) в сканері для правильного підбору технічної документації в процесі подальшої поглибленої діагностики та ремонту автомобіля. На ряді автомобілів, де автоматичне визначення типу блоку управління відсутня, функція ідентифікації дає можливість правильно переобрати тип блоку управління, з'єднавшись «хоч через який-небудь» протокол і подивившись паспорт блоку. При наявності автоматичного визначення типу блоку, функція дає можливість переконатися у правильності вибору типу блоку. У випадках, коли тип блоку прямо не вказується в паспорті блоку, уточнити його можна в будь-якій пошуковій системі забивши у неї номер програмного та/або апаратного забезпечення блоку. Зчитування і розшифровка кодів несправностей В процесі роботи електронний блок управління стежить за параметрами роботи автомобіля за показаннями датчиків. У тому випадку, якщо ЕБУ вважає некоректні дані з датчиків або неправильно визначить розрахункові величини на їх основі (наприклад, ЕБУ фіксує обрив лінії датчика, коротке замикання, відхилення даних з датчика від нормативів тощо), то в пам'ять ЕБУ записується так званий код несправності (DTC - Diagnostic Trouble Code), який містить інформацію про виниклу неполадку. Зчитування кодів несправностей - це основна функція будь-якого сканера. Вона дозволяє, наприклад, виявляти "блукаючі" несправності, які ніяк себе не проявляють на момент діагностики, проте були зафіксовані блоком управління (контролером) в якийсь момент раніше. Зчитування знімка параметрів (Freeze Frame) Деякі системи самодіагностики на момент виявлення несправності не тільки фіксують код несправності, але і значення основних поточних параметрів роботи двигуна. За допомогою сканера діагност має можливість отримати цю інформацію і зробити висновки, у яких обставин (і з-за чого конкретно) виникла несправність. Стирання кодів несправностей з пам'яті ЕБУ Цю операцію проробляють тоді, коли причина, що викликала запис коду несправності, усунена або хочуть відсіяти випадково виниклі коди несправностей - наприклад, в результаті випадкового попадання в який-небудь датчик бруду або води (при цьому "реальна" несправність після очищення пам'яті ЕБУ з'явиться знову або взагалі не буде стерта). Зчитування поточних параметрів (Data Stream, Live Data, Measuring values) В цьому режимі є можливість зчитувати за допомогою сканера одержувану електронним блоком управління інформацію з датчиків з метою її аналізу. Користуючись цією можливістю, діагност може продіагностувати несправний автомобіль, навіть якщо ЕБУ не зміг розпізнати виник збій і не записав якісь коди несправностей. Активація або управління виконавчими механізмами В цьому режимі діагност отримує можливість безпосередньо зі сканера через ЕБУ управляти тими механізмами, якими управляє ЕБУ - різними клапанами, вентиляторами, форсунками, індикаторами та ін., переконуючись в їх механічної або електричної справності. Спеціальні функції Адаптація (Adaptation) і базові установки (Basic settings) Ця функція служить для з'єднання блоків управління між собою і/чи блоків управління і периферії (датчиків та виконавчих пристроїв) при заміні компонентів на нові, при зносі компонентів або після порушення налаштувань (наприклад, в результаті зняття/установки при ремонті). Приватним випадком адаптації є синхронізація між блоком управління двигуном і іммобілайзером. Кодування (Coding) Кодування - це зміна налаштувань блоку управління, зокрема, дані про комплектації системи управління. Наприклад, на BMW через процедуру кодування можна змінити параметри відображення інформації на приладовій панелі (милі/кілометри тощо), на VW-Audi "прописується" комплектація блоків управління (наприклад, у блоці управління двигуном прописується наявність автоматичної коробки передач та інші, в блоці управління подушками безпеки – конфігурація, тобто наявність передніх, бічних і пр. подушок) і т. д. Програмування (Programmimg, Flashing) Програмування - це зміна програми (прошивки пам'яті) електронного блоку управління. Відразу треба обмовитися, що X-431PRO, як і переважна більшість мультимарочных сканерів, функцій програмування не має. Крім того, природно, не можуть бути виконані деякі інші спеціальні функції, що вимагають онлайн доступу до дилерським серверів. Спеціальні функції розділу RESET OIL RESET Функція скидання індикації сервісних інтервалів заміни масла, технічного обслуговування та ін.; BRAKE RESET Обслуговування гальмівної системи, зокрема, зведення / розведення механізмів електронного ручного гальма для його обслуговування; BLEEDING - сервісні функції прокачування гальмівної системи Ця сервісна функція забезпечує в процесі «класичної» процедури прокачування гальмівної системи максимально повне видалення повітря з компонентів гальмівної системи, насамперед, з гідроблоку ABS/ESP. При невиконанні цієї процедури повноцінне видалення повітря на гальмівних системах з ABS/ESP з одного прокачування є неможливим; SAS RESET - навчання датчиків кута повороту керма Суть цієї спеціальної функції полягає в запису в блок управління ESP або окремий блок управління датчика кута повороту керма, даних кута повороту керма, що відповідає нульовому куті, тобто положення керма при прямолінійному русі; BAT. RESET - обслуговування системи АКБ / реєстрація заміни АКБ та ін. Суть цієї процедури полягає у занесенні в блок або блоки управління, які відповідають за режим заряду АКБ, інформації про заміну акумулятора, типу і ємності встановленого акумулятора. Виконання процедури забезпечує оптимальний режим заряду АКБ. Вважається, що невиконання процедури прописки знижує термін служби АКБ на 20-30%; ELEC. THROTTLE RLRN - навчання електронної дросельної заслінки Дана процедура дозволяє занести в блок управління двигуном інформацію про крайніх положеннях дросельної заслінки. Виконання процедури необхідно, так як дросельні заслінки мають певні допуски (відмінності) при виробництві і в процесі експлуатації піддаються як механічного зносу, так і нагромадження відкладень бруду, нагару та ін.; TPMS RESET - робота з системою контролю тиску в шинах Обслуговування системи потрібно при виході з ладу датчиків системи, при заміні датчиків (у тому числі при зміні коліс в зборі при переході літо-зима-літо), а на деяких системах і при підкачування коліс; DPF REG. (Regeneration) - запуск сервісної регенерації сажового фільтра Дана процедура запускає примусову регенерацію (у простолюдді «пропалення») сажового фільтра. Перед проведенням процедури обов'язково ознайомтеся з документацією за умовами початку та проведення процедури, а також з вимогами безпеки; GEAR LEARN - навчання датчиків положення колінчастого валу На деяких автомобілях (зокрема, GM-групи) в блок управління програмно закладаються жорсткі вимоги до параметрів сигналу датчика положення колінчастого валу. У підсумку після виконання ремонтних робіт та/або в результаті зміни характеристик датчика або задаючого вінця потрібно перенавчання блоку управління двигуном нових параметрів сигналу. IMMO - сервісні функції по роботі з іммобілайзером Як правило функції роботи з іммобілайзером можна розділити на дві групи: відновлення синхронізації між елементами системи. Насамперед – блоку управління двигуном і блоком іммобілайзера або блоком, що виконує функцію імобілайзера; операції з інформацією про ключі в блоці іммобілайзера – стирання інформації щодо ключів, перепрописка і/або додавання ключів; INJECTOR - прописка кодів форсунок в блок управління Ця спеціальна функція стосується систем прямого дизельного вприскування Common Rail, а також частини систем прямого уприскування бензинового (FSI, TFSI тощо). Форсунки таких систем є прецизійними вузлами і працюють зі надмалих періодами відкриття, що накладає дуже високі вимоги до обліку блоком управління продуктивності форсунок. Однак, яким би високотехнологічним не було виробництво, так чи інакше, двох однакових форсунок не буває, і відхилення від заданої в документації продуктивності, часу спрацьовування і пр., неминучі. Для часткової компенсації цих відхилень фактичні параметри виробленої форсунки визначаються на заводі, після чого відхилення фактичних параметрів від заданих кодується, і ця маркування наноситься на форсунку. Далі діагност при виконанні даної спеціальної функції вносить в блок управління ці коди. Технічні характеристики: Операційна система: Android 6.0 Інтерфейс: Російська Процесор: 1ГГц, 4 ядра Екран: 8" з роздільною здатністю 1280х800 Оперативна пам'ять: 1 ГБ Вбудована пам'ять: 16 ГБ Камера: основна 5 Мп, фронтальна 2 Мп Комунікаційні можливості: GSM, GPS, Wi-Fi, Bluetooth Підтримка карт пам'яті: microSD до 64 Гб Батарея: 4290 mAh Робоча температура: 10℃ - 55℃ Вага: 329 г Розміри: 210х160х50 мм Комплектація: Головний блок X-431 Планшетний комп'ютер Перехідники DBScarII Android адаптер OBDII (Bluetooth до 15 метрів) DBScar, DAEWOO-12 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, AUDI-4 лінійний діагностичний роз'єм DBScar, BENZ-14 лінійний роз'єм DBScar, BMW-20 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, CHRYSLER-6 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, DAIHATSU-4 лінійний роз'єм DBScar, FIAT-3 лінійний діагностичний роз'єм DBScar, FORD-6+1 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, GAZ лінійний діагностичний роз'єм DBScar, GEELY-22 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, GM/VAZ-12 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, HONDA-3 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, KIA-20 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, MAZDA-17 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, MITSUBISHI/HYUNDAI - 12+16 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, NISSAN-14+16 лінійний роз'єм DBScar, SSANGYONG-20 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, SUBARU-9 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, SUZUKI-3 лінійний діагностичний роз'єм DBScar, TOYOTA-17 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, TOYOTA-22 інтегрований діагностичний перехідник DBScar, UNIVERSAL-3 лінійний діагностичний роз'єм Шнури підключення DBScar, OBDII-16 подовжувач 135мм, RoHS DBScar, кабель підключення адаптерів до OBD I X431-PRO кабель підключення USB Кабель живлення від АКБ (крокодили) Програмне забезпечення X-431 Pro стандартний пакет програм (110 штук) Аксесуари X431 конверт з PIN кодом X431-PRO 5V адаптер живлення, 1A (US) Запобіжник від АКБ 5х20мм Запобіжник від прикурювача 6х30мм

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.