Підтримуються стандартні датчики наступних основних типів: постійного струму змінного струму з частотною модуляцією сигналу В режимі імітації виконавчих механізмів доступні наступні стандартні пристрої: індивідуальний модуль запалювання (COP) регулятор холостого ходу клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів клапан системи вентиляції паливного бака е/магнітний клапан регулювання тиску наддуву паливна форсунка е/магнітний клапан системи зміни фаз газорозподілу електронно-керована дросельна заслінка вентилятор системи кондиціонування повітря Крім того модуль може виконувати функції мультиметра, вимірюючи напругу, опір і частоту сигналів. Функція «тест, який імітує роботу датчиків» спеціально розроблена для швидкої і зручної діагностики несправностей та імітації автомобільних датчиків в декількох режимах: «імітація напруги постійного струму» «імітація постійної частоти» «імітація попередньо заданої форми сигналу» «імітація форми сигналу, створеної вручну». Модуль-імітатор датчиків по суті є генератором будь-яких стандартних або довільно заданих сигналів, що дозволяє майстру як-би "мати під рукою" повну номенклатуру завідомо справних датчиків, клапанів, форсунок та ін. регуляторів для будь-яких типів двигунів і марок автомобілів. Все це в підсумку дає істотну економію часу локалізації несправності в послідовних ланцюгах: датчик-роз'єм-проводка-ЕБУ. Кількість каналів: 2 Амплітуда: 20 У Встановлений частотний діапазон: 20 кГц Імпульсний прямокутний сигнал: 15 кГц Напруга постійного/змінного струму: 700 В Опір: 40 МОм Ємність: 100 мкФ Напруга прозвонки діодів: 1.5 Призначення: Професійний Операційна система: Власна ОС Тип зв'язку: Кабель Блоки управління: Всі блоки управління Гарантія: 12 місяців