Набір для тестування герметичності системи охолоджувальної системи 14 од. FORCE 914G1
Опис товару
Укомплектований високоточним манометром, аналоговим термометром, насосом для створення надлишкового тиску в системі та індивідуальними адаптерами для різних автомобільних систем.
Призначений для тестування системи охолодження на предмет витоків.
Застосування: Nissan, Mitsubishi, Mazda, Subaru, Toyota, Honda, Ford, GM, Chrysler, VW, Audi, Volvo, Saab, Mercedes Benz, BMW, Renault, Fiat, Alfa Romeo, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Lexus, Opel, Peugeot, Jeep, Rover, Citron, вантажні автомобілі.
Інструкція з тестування
- Зніміть кришку з горловини розширювального бака радіатора. Радіатор при цьому має бути остиглим.
- Виберіть адаптер, який відповідає типу тестованого автомобіля.
- Встановіть адаптер у горловину розширювального бачка радіатора та перевірте щільність прилягання гумової прокладки в ньому.
- Підключіть тестер тиску насоса до вже встановленого адаптера через швидкоз'ємне з'єднання на кінці шланга тестера.
- Ручним насосом тестера накачайте систему до 1 атм.
- Слідкуйте за рівнем тиску на манометрі:
- Якщо стрілка манометра залишається нерухомою протягом 2-3 хвилин, система знаходиться в хорошому робочому стані.
- Якщо тиск падає, система охолодження двигуна не герметична і відбувається витік.
- Перевірте систему на наявність витоків рідини, що охолоджує, і при її виявленні негайно зробіть ремонт.
- Перевірте стан адаптера.
- Повторно протестуйте відремонтовану систему.
- Після тестування скиньте тиск у системі за допомогою редукційного клапана. Стрілка манометра повинна при цьому вказати на нуль.
- Зніміть адаптер і встановіть кришку розширювального бачка радіатора.
- Перед зберіганням:
- Декілька разів прокачайте насос, щоб видавити залишки рідини.
- Залийте масло для пневматичного обладнання у вихідний отвір насоса, щоб змастити поршень насоса.
Технічні характеристики
- Матеріал: хром-ванадієва сталь
- Кований
- Термооброблений
- Міцність та стійкість до зламу
- Відповідає стандартам DIN, ISO 9002, ISO 9001
- Висока корозійна стійкість