Набір для зчеплення (муфти) SAC ASTA A-388-3040 - A-388-3040

Немає в наявності
Артикул: A-388-3040
20984 грн

Набір для зчеплення (муфти) SAC ASTA A-388-3040

Для складання і встановлення саморегульованих зчеплень на Audi, BMW, Fiat, Mercedes-Benz, Renault, Vauxhall / Opel і Volvo.

Додаткова інформація

  • Для складання і монтажу саморегульованих зчеплень.
  • Використовується на: Audi, BMW, Fiat, Mercedes-Benz, Renault, Vauxhall / Opel і Volvo.
  • 38 предметів
  • Призначений для використання з 3 і 4 точками кріплення і утримує перехідне кільце в правильному положенні.
  • Поставляється у кейсі.

З зростанням продуктивності двигуна і крутного моменту сучасні зчеплення повинні бути міцніше, але водіям не потрібно підвищений тиск на педалі. Це досягається завдяки саморегулівної муфті (SAC), яка має значно збільшене зусилля затиску, але низька зусилля виключення. Конструкція вимагає спеціальних інструментів для обслуговування при знятті або заміні компонентів зчеплення.
Компресорний комплект саморегулівної муфти являє собою спеціалізований набір інструментів для стиснення саморегульованих зчеплень на автомобілях Audi, BMW, Fiat, Mercedes Benz, Renault, Vauxhall і Volvo і легких комерційних автомобілях. Під час установки забезпечує точне вирівнювання з провідним підшипником, в комплект входять затискні пристосування для кришок муфт з трьома і чотирма отворами, а також спеціальні оправки для моделей BMW, де встановлене транзитне кільце зупиняє використання звичайної центрирующей оправки. Якщо необхідно повторно використовувати кришку зчеплення, в комплект входить необхідний інструмент скидання, який дозволяє встановити регулювальне кільце назад у вихідне положення.

СКЛАД НАБОРУ

1. Затискний інструмент для зчеплення SAC з кроком 4 отвори (Mercedes Benz A Class (04-)
2. Затискний інструмент для муфт SAC з кроком 3 отвори
3. Компресійна стійка
4. Комплект оправки зчеплення (BMW)


а. 15мм х 23мм
б. 15мм х 28мм
с. 15мм х 34мм


5. Інструмент для скидання зчеплення
6. Ручка для затискного інструменту (2 шт.)
7. Інструменти для центрування зчеплення


а. Синій: діаметр 19,75 мм
б. Рожевий: діаметр 20,75 мм
с. Чорний ступінчастий: 19 мм | 15 мм | 14мм


8. 4 гайки з накаткою для кріпильних болтів
9. 5 комплектів по 4 болти з різьбою


а. М6 | 1,00 гвинтова різьба
б. М8 | 1,25 гвинтова різьба
с. М7 | 1,00 гвинтова різьба
д. М8 | 1,25 гвинтова різьба
е. М6 | 1,00 гвинтова різьба

ІНСТРУКЦІЯ

Муфта SAC визначається за саморегулюючому механізму, який видно через кришку муфти (Рис. 1). Якщо необхідно повторно використовувати кришку зчеплення, див. «Скидання механізму регулювання» нижче.


Установка нової центральної пластини зчеплення і кришки (рис. 2)
1. Вийміть і викидайте старі компоненти (якщо маховик відноситься до типу Dual Mass, рекомендується перевірити люфт DMF, щоб переконатися, що він відповідає технічним характеристикам).
2. Використовуючи відповідні оправки зчеплення (4 a | b | c для BMW або 7 a | b | c для інших), встановіть нову центральну пластину на зчепленні.
3. Якщо маховик не оснащений центральним підшипником, центральна пластина вимагає центрування на око.
4. При центруванні з допомогою компонента (4a | b | c) або (7a | b | c) вставте оправки через пластину в центральний підшипник маховика внутрішньою різьбою назовні.
5. Ці оправки можна легко зняти після установки зчеплення з допомогою одного з 2 срібних болтів в комплекті.
6. Встановіть кришку зчеплення і утримуйте її, використовуючи альтернативні кріпильні болти. Затягуйте ці болти тільки вручну - достатньо, щоб зафіксувати центральну пластину. (Рис. 3)
7. Виберіть підходящий затискний інструмент (1 або 2) в залежності від кількості кріпильних болтів.
8. Для зчеплення з 6 кріпильними болтами використовується затискний інструмент (2), для кришки зчеплення з 8 кріпильними болтами використовується затискний інструмент (1)
9. Вставте компресійну стійку (3) у нижню частину затискного інструменту, як показано на малюнку, і повністю закрутіть її.
10. Використовуючи відповідні кріпильні болти з різьбою, установіть 3 (для 6 болтів кришок) і 4 (для 8 болтів кришок), щоб чергувати отвори для кріпильних гвинтів кришки через кришку і маховик, як показано на рисунку. (Рис. 4)
11. Встановіть затискний інструмент і вузол стійки стиснення і утримуючи його на місці, використовуючи гайки з накаткою, як показано на рисунку. (Рис. 5)
12. Затягніть компресійну стійку вниз, використовуючи ручки компресійної стійки (6).
13. Розпірка торкнеться пальців кришки зчеплення і притисне їх при цьому, щоб зазор між кришкою і маховиком закрився.
14. Припиніть затягування, коли кришка торкнулася маховика, і затягніть 3 (або 4) кріпильних болти альтернативної кришки.
15. Коли зазор закриється, затягніть кріпильні болти вниз, зніміть інструмент і встановіть залишилися кріпильні болти на кришку. (Рис. 6)
16. Якщо центруюча оправлення все ще на місці, зніміть її зараз.


Скидання механізму регулювання (Рис. 7)
Якщо необхідно повторно використовувати стару кришку зчеплення, її необхідно спочатку скинути.
Це можна зробити, встановивши інструмент SAC, поки стара кришка знаходиться на місці, і намотавши амортизаційну стійку до упору. За допомогою інструменту скидання зчеплення (5) відрегулюйте нахил рампи проти годинникової стрілки, поки друга лінія на рампі не стане видно, як показано на малюнку.
Встановивши інструмент скидання, зніміть інструмент SAC і кришку зчеплення.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.