Набір фіксаторів для BMW mini, CITROEN, PEUGEOT W16D16 4531 JTC

В наявності
Артикул: 4531 JTC
967 грн
Знайшли дешевше?


  • Застосування набору для встановлення ГРМ BMW дизель
  • Дизельний двигун BMW Mini W16D16 (9HZ)/W16D16UO. Дана модифікація встановлювалася на автомобілі Mini, Mini Clubman (07-10) у кузові R55/R56/R57
  • Даний набір інструментів можна використовувати для ремонту двигуна автомобілів Citroen та Peugeot, таких моделей як:
  • Citroen: 1.6 дизель C2 | Xsara Picasso | C4 | C5 | C4 Picasso | Grand Picasso | Berlingo
  • Peugeot: 1007 | 206 | 307 | 207 | 308 | Partner Mk3
  • Комплектація набору для встановлення ГРМ BMW дизель
  • Фіксатор вінця маховика
  • Фіксатор ТНВД
  • Фіксатор шестерні розподільного валу BMW 110300
  • Фіксатор колінвалу BMW 119790
  • Проходить мікро-полірування (micro finished), яке найкраще зберігає інструмент від подряпин, пошкоджень та іржі.
  • Високоміцні сталі забезпечують високу міцність, захист від корозії.
  • Належить до класу професійний та промисловий(professional and industrial)
  • Якість продукції підтверджена сертифікатом ISO 9001.


КОМПОНЕНТИ
Поз. PSA OEM код BMW OEM код Найменування
A 0194A 11 9 790 Штифт колінвалу
B 0194B Штифт розподільного валу / паливного насоса високого тиску (2)
C 11 9 851
(Part 1 of 11 9 850)
Фіксатор маховика
D 11 9 852
(Part 2 of 11 9 850)
Болти краплення фіксатора маховика

Марка Модель Тип Код двигуна Рік
BMW Mini Міні | Mini Clubman 1.6 дизелів W16D16(9HZ) | W16D16UO chassis R55 | 56 | 57 2007-2010
Citroën C2 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2007-2010
C3 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2005-2010
Xsara Picasso 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2005-2010
C4 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2004-2011
C5 MkII 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2004-2008
C4 Picasso 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2006-2010
Grand Picasso 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2006-2010
C5 Mk III 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2007-2011
Berlingo Mk III 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2008-2012
C3 Picasso 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4 2009-2010
Peugeot 206 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2004-2007
206cc 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2005-2007
207 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2006-2010
1007 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2006-2010
307 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2004-2008
207cc 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2007-2010
308 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2007-2010
308cc 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2009-2010
3008 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2009-2011
5008 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2009-2010
Partner MK3 1.6 дизелів 9HZ/9HX/9HY (DV6TED4) 2008-2012

ІНСТРУКЦІЯ

Підготовка
Щоб отримати доступ до двигунів W16D у автомобілях серії Mini, необхідно зняти такі компоненти:
• Кришка двигуна, права фара, передній бампер та двигун
під тацею.
• Передня панель автомобіля (це необхідно підтримувати, якщо шланги рідини, що охолоджує, не зняті). Передня панель має бути зсунута лише на 100 мм уперед.
• Права підвіска двигуна (підтримуйте двигун відповідною опорою або домкратом)

Опис компонентів


Компонент А
Стопорний штифт колінчастого валу - цей штифт використовується для фіксації колінчастого валу в положенні. Він проходить через отвір у направляючій пластині ременя переднього шківа, як показано на рис. 1.
ВАЖЛИВО - Ніколи не використовуйте цей штифт, щоб утримувати колінвал для ослаблення та затягування переднього шківа, завжди використовуйте C або інший відповідний кріпильний пристрій.

Компонент В (2)
Стопорні штифти розподільного валу та паливного насоса високого тиску - ці штифти призначені для фіксації шківа розподільчого валу та шківа дизельного насоса високого тиску в їхньому синхронізованому положенні, як показано на рис. 2.

Компонент С
Інструмент для утримання маховика - спеціально розроблений для встановлення двигунів серії MINI компонента C , що дозволяє утримувати маховик під час від'єднання та затягування кріплень переднього шківа. Дивіться рис.

Інструкція - Зняття / встановлення
1. Зніміть кришку маховика та встановіть компонент (C) , як показано на рис. 3
2. За потреби зніміть болт шківа колінчастого валу, кришки шківа та ременя.
3. Зніміть компонент (С) і поверніть колінчастий вал до циліндра ВМТ №1.
4. Переконайтеся, що шків розподільчого валу, шків насоса високого тиску та шківи колінвала поєднані.
5. Встановіть компоненти (A) та (B) , як показано на рис. 1 та 2.
6. Продовжити демонтаж ременя приводу.
7. Встановлення ременя здійснюється у зворотному порядку.
8. Завжди звертайтесь до даних виробника.

Країна виробник Тайвань

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.