Розроблено для найновіших дизельних двигунів Common Rail, які значно відрізняються від старих двигунів PD.
Ці двигуни Common Rail поєднують ремінний і зубчастий приводи, використовуючи зубчастий ремінь для передачі приводу від колінчастого вала до одного з розподільчого валів, а потім за допомогою шестерень для передачі приводу від одного розподільчого валіу до іншого.
Зміст:
- стопорний штифт ТНВД для використання як OEM T20102, U40074, 3359
- інструмент для блокування колінчастого вала, який буде використовуватися як OEM T10050, T10100
- шестигранний ключ із кульковим кінцем 6 мм для використання як OEM T10264
- Стопорний штифт натяжного ролика 2,5 мм для використання як OEM T10265
- Стопорний штифт шківа натяжного механізму 3,9 мм для використання як OEM T40098
- інструмент для утримання зірочки, який буде використовуватися як OEM T10051
- знімач маточини зірочки розподільного вала, який буде використовуватися як OEM T10052
- інструмент для вирівнювання вала балансира масляного насоса, який буде використовуватися як OEM T10255
Підходить для наступних моделей:
- Audi A1, A3 (8P), A4 (B8), A5A6 (C6, C7), TT (8J), Q3, Q5
- Skoda Fabia II, Roomster, Praktik, Oktavia II, Suberb II, Yeti
- Seat Ibiza (6J), Leon III, Exeo, Altea, Alhambra II
- VW Golf V, VI і Plus, Eos, Polo VJetta V і VI, Scirocco III, Beetle II, Caddy II, Passat B6, B7 і CC, Touran, Sharan II, T5, Amarok
- коди двигунів: FCA, CAAA, CAAB, CAAC, CCHA, CAVA, CBAB, CBDA, CBDD, CBBB, CBAA, CBAC, CBDA, CBDC, CBAB, CBBB, CBAA, CFFB, CAGA, CAHA, CAGB, CAHB, CAGC, CAGA , CAHA, CAGA, CAYB, CAYC.
- також підходить для попередніх двигунів з насос-форсунками
- містить важливі інструменти для перевірки та регулювання фаз газорозподілу двигуна після заміни ременя ГРМ