Набір фіксаторів ГРМ для дизельного двигуна 1.6 dCi JW1093 JTC
Опис:
Набір фіксаторів JW1093 JTC призначений для точної установки і фіксації колінчастого та розподільного валів дизельних двигунів 1.6 dCi. Цей набір використовується при обслуговуванні, ремонті або заміні компонентів двигунів у автомобілях брендів Renault, Nissan, Opel та Mercedes-Benz.
Комплектація:
- Фіксатор колінчастого валу
- Фіксатор розподільного валу
Сумісність:
- Opel:
- Vivaro-B 1.6 (з 2014), двигуни серії LWU/R9M, LWX/R9M, LWY/R9M, LWZ
- Renault:
- Моделі з двигуном 1.6 dCi: R9M, R9M 402, R9M 404, R9M 408, R9M 409, R9M 410, R9M 413, R9M 450, R9M 452
- Nissan:
- Qashqai (з 2011), X-Trail (з 2014)
- Mercedes:
- Citan (W415), C-klass C180 (з 2014), двигун 626.951
Оригінальні номери інструментів:
- Фіксатор колінчастого валу:
- Mot. 1970 (Renault/Nissan)
- EN-51241 (Opel)
- 626 589 00 15 00 (Mercedes)
- Фіксатор розподільного валу:
- Mot. 1969 (Renault/Nissan)
- EN-51248 (Opel)
- 626 589 04 40 00 (Mercedes)
Технічні характеристики:
- Сумісність: З двигунами 1.6 dCi від Renault, Nissan, Opel, Mercedes
- Функція: Дозволяє точно встановити колінчастий і розподільний вали у необхідному положенні, що є критично важливим для правильного функціонування двигуна.
- Застосування: Забезпечує точність при виконанні робіт із заміни або ремонту двигуна, що запобігає можливим механічним помилкам та пошкодженням.
Переваги:
- Точність установки: Фіксатори забезпечують точну фіксацію валів, що є необхідним для підтримки правильного тімінгу двигуна.
- Універсальність: Підходить для широкого спектра моделей автомобілів і двигунів, що робить його корисним для професійного обслуговування різних автомобілів.
- Якість: Інструменти виготовлені з високоміцних матеріалів, проходять мікро-полірування, що забезпечує довговічність, стійкість до корозії та зносостійкість.
- Професійний клас: Належить до професійного і промислового класу, підтвердженого сертифікатом ISO 9001.
Застосування:
Цей набір фіксаторів є важливим для технічного обслуговування дизельних двигунів 1.6 dCi. Він дозволяє забезпечити точність і правильність монтажу ГРМ, що критично для підтримки ефективної роботи двигуна та запобігання можливим пошкодженням.