Розроблений для заміни приводний ланцюга розподільного вала на 2,0-літрових турбо бензинових двигунах з ланцюгом, які використовувалися в діапазонах Vauxhall і Saab з 2002 по 2012 рік.
Додаткова інформація
- Застосування: Vauxhall / Opel Signum Turbo 2003-2008, Vectra-C Turbo 2002-2008
- Saab 9-3 1.8 T 2002-2011, 9-3 1.8 T BioPower 2002-2011, 9-3 2.0 t 2002-2012, 9-3 2.0 t BioPower 2010-2012, 9-3XT 2009-2011
- Коди двигуна: Z20NET, B207E, B207, B207L
- OEM KM-J 38122-A, KM 6362-1, KM 6362-2, KM 6077, 83 96 210, EN-48366-01, EN-48366-002, 83 96 392
Позиція | ОЕМ-код OPEL | ОЕМ-код SAAB | Назва |
А | KM-J-38122-A | 83 96 210 | Інструмент для утримання коленвала |
В | KM-6362-1 | EN-48366-001 | Блок центрування распредвала впускних клапанів |
З | KM-6362-2 | EN-48366-002 | Блок вирівнювання випускного розподільного валу |
D | KM-6077 | 83 96 392 | Штифт натяжителя 1,0 мм |
ІНСТРУКЦІЯ |
Підготовка • Підготовка буде сильно відрізнятися в залежності від марки і моделі. Рекомендуємо ознайомитися з даними виробника, які мають відношення до моделі, над якою ведеться робота. • Встановіть двигун на ВМТ № 1. |
Опис компонентів: Компонент A: Інструмент для утримання колінчастого валу - використовується для утримування шківа колінчастого вала при ослабленні і затягуванні кріпильного болта шківа колінчастого вала. ВАЖЛИВО! Виробник рекомендує заміну кріпильного болта, див. інструкції виробника. Компоненти B: Вирівнювання впускного распредвала Вирівнювання випускного розподільного вала блоку циліндрів & C Блокування - використовується для блокування розподільних валів в їх положенні по мітках. Зніміть кришки підшипників розподільного вала над циліндром № 1 і надіньте композитний на впускний розподільний вал, а З - на випускний вал. Стрілки повинні вказувати на ланцюговий привід, а мітки газорозподілу зірочок розподільного вала повинні бути суміщені. Переконайтеся, що B і C сидять рівно на поверхні головки циліндрів. Н.Б.: Якщо зірочки розподільного валу вимагають ослаблення, болти слід замінити (див. Дані виробника). См. Рис. 1 Компонент D: Штифт натяжителя 1,0 мм - використовується для блокування натяжителя приводний ланцюга врівноважує вала у відведеному назад положенні. Повністю засуньте поршень натяжителя і вставте штифт, як показано на рис. 2. | |