Забезпечує точне розточування сідла форсунки при заміні або ремонті дизельних форсунок.
- Отримайте доступ до форсунок та зніміть їх.
- Встановіть потрібну розгортку на напрямну стійку і затягніть гвинт із внутрішнім шестигранником.
- Помістіть зібраний різак у заглиблення інжектора.
- Використовуючи доданий Т-подібний комір і зібраний різак, прикладіть лише невелике зусилля, повертаючи різак тільки за годинниковою стрілкою. Використовуйте невелику кількість легкого мастила під час виконання розрізу, щоб зменшити вібрацію та зробити розріз більш плоским. Не перерізайте сідло, знімайте достатньо металу, щоб утворилося гарне сідло.
- Ретельно очистіть сідло і видаліть весь бруд.
- Встановіть форсунки відповідно до інструкцій виробника.
Склад:
- 1 універсальна фреза 15 x 19 мм для універсального застосування
- 1 фреза 17 х 17 мм для форсунок BMW, PSA, Renault, Ford, Delphi та Bosch
- 1 фреза 17 x 17 мм для Mercedes-Benz CDI
- 1 фреза 17 x 19 мм для форсунок Bosch в Mercedes-Benz CRD
- 1 кутова фреза 17 x 21 мм для FIAT та IVECO
- 1 напрямний штифт із зовнішнім шестигранником 19 мм, довжина: 172 мм
- 1 головка з Т-подібною рукояткою, шестигранник | 19 мм, довжина: 160 мм
- 1 L-подібний ключ, внутрішній шестигранник 2,5 мм