Прилад для вимірювання тиску олії VIKTEC VT01576 – це набір інструментів, призначений для точного вимірювання тиску мастила в системі змащення двигунів внутрішнього згоряння. Цей прилад корисний для діагностики та обслуговування автомобільних двигунів, забезпечуючи точні дані про тиск масла.
Опис комплекту:
Призначення:
- Прилад використовується для вимірювання тиску мастила в системі змащення двигунів, що дозволяє визначити правильність роботи системи змащення та виявити можливі проблеми, такі як недостатній тиск масла або знос масляного насоса.
Комплектація:
Манометр:
- Діапазон вимірювання: 0-10 Bar
- Діаметр: 56 мм
- Манометр забезпечує точні показання тиску мастила в системі, що дозволяє оперативно перевірити його стан.
Шланг:
- Довжина: 890 мм
- Довгий шланг забезпечує зручний доступ до різних точок вимірювання тиску, навіть якщо під'єднати прилад до віддалених частин двигуна.
Адаптери для виміру:
- Кількість: 10 шт.
- Набір адаптерів дозволяє підключити манометр до різних типів з'єднань та різьблень, забезпечуючи універсальність приладу.
Кутовий адаптер із швидкозніманням:
- Спрощує підключення манометра до важкодоступних місць, дозволяючи легко зняти і встановити прилад.
Комплект ущільнювальних кілець:
- Забезпечує герметичність з'єднань між манометром і адаптерами, запобігаючи витоку масла і забезпечуючи точність вимірювання.
Переваги:
- Точність: Манометр з діапазоном 0-10 Bar дозволяє отримати точні показання тиску масла.
- Універсальність: Набір адаптерів і кутовий адаптер забезпечують можливість роботи з різними типами з'єднань, що підходить для більшості двигунів внутрішнього згоряння.
- Зручність використання: Довгий шланг і кутовий адаптер полегшують доступ до важкодоступних місць, спрощуючи процес вимірювання.
- Надійність: Комплект ущільнювальних кілець забезпечує герметичність і надійність роботи приладу.
Цей прилад є корисним інструментом для автосервісів і механіків, які займаються діагностикою та обслуговуванням двигунів, допомагаючи підтримувати оптимальний тиск мастила і забезпечувати безперебійну роботу двигуна.