Пристрій для заміни сальника коленвала VW T10017 FORCE 9G0129

В наявності
Артикул: 9G0129
7478 грн
Знайшли дешевше?

  • Спеціальний пристрій T10134
  • Пристосування VAG T10134 використовується для заміни сальника КВ і юстування положення кільця (зубчастий вінець) датчика колінчастого валу.
  • Як елемент датчика використовується кільце, яке напресовується на фланець колінчастого валу в точно заданому положенні.
  • Призначення та особливості пристосування T10134
  • Монтаж манжетного ущільнення із зубчастим вінцем
  • Оригінальний номер пристрою VAG: T10134
  • Застосування пристрою: бензинові мотори 1.4TSI, Golf c 2004…, Touran c 2004…, Audi A3 c 2004…, а також дизельні 4-циліндрові мотори (4V на циліндр).
  • Виготовлені з найкращих сортів хром-ванадієвої сталі, методом кування з подальшою термообробкою, що гарантує високу міцність, стійкість до зламів, тривалий період експлуатації.
  • Інструмент відповідає стандарту Німецького Інституту Стандартизації DIN (Deutsches Institut für Normung) та міжнародним стандартам ISO 9002 та ISO 9001.
  • Має високу корозійну стійкість.

    Зняття корпусу ущільнення коленвала

    Торцеве масляне ущільнення маховика є складовою корпусу масляного ущільнення і датчика швидкості і поставляється з новим кільцем зубчастим. Якщо сальник пошкоджено, необхідно замінити всю збирання. Цей інструмент для встановлення ущільнення колінчастого валу необхідний для притискання нового корпусу ущільнення у зборі. Зверніть увагу, що видалення масляного ущільнення також призведе до видалення зубчастого кільця з кінця коленвала, і необхідно дотримуватися обережності, щоб встановити кільце в його точне положення.
    Зніміть маховик або приводну пластину (якщо застосовується).
    Встановити двигун на ВМТ.
    Зніміть піддон.
    Від'єднайте джгут проводів від датчика частоти обертання двигуна на корпусі масляного ущільнення (СТРІЛКА), потім відкрутіть та зніміть датчик та зберіть гумову втулку.
    Викрутіть кріпильні болти корпусу і зніміть їх. Відмовтеся від болтів, так як нові повинні використовуватися при складанні.

    Вузол корпусу ущільнення віджимається за допомогою трьох болтів М6, вкручених у передбачені різьбові отвори (СТРІЛКИ).
    Вкрутіть болти по черзі (максимум на півоберта для кожного болта) у корпус ущільнення та стягніть корпус ущільнення разом із зубчастим кільцем датчика з колінчастого валу.

    Кріплення корпусу ущільнення в зборі з кільцем настанови до інструменту для встановлення.

    Поступове впровадження нового покоління ущільнювальних корпусів із тефлоновим ущільненням (тефлон). Ущільнювальний корпус з пружинним кільцем буде, як і раніше, доступний як запасна частина. При встановленні нового ущільнення / корпусу будьте обережні при використанні того ж типу, що і знятий.

    • Ущільнення / корпус з кільцем ущільнювача з ПТФЕ оснащене опорним кільцем для ущільнювальної кромки; це опорне кільце виконує функцію фітингу рукава та не може бути видалено перед монтажем.
    • Ущільнювальний корпус та кільце відправника не повинні відокремлюватися або переміщатися після вилучення з упаковки.
    • Кільце із зубцями ущільнювального корпусу із пружинним кільцем має еластомірне покриття на поверхні ущільнення колінчастого валу. Це покриття ніколи не повинно вступати в контакт із брудом чи жиром.
    • Кільце із зубами утримується у своєму настановному положенні за допомогою настановного штифта (F на схемі) на настановному інструменті.
    • Ущільнювальний корпус та ущільнення - це одне ціле і повинні замінюватись тільки разом з кільцем відправника.
    • Інсталяційний інструмент зберігає своє положення установки на колінчастий вал за допомогою направляючого штифта (E на схемі), який вставляється в отвір для різьблення в приводній пластині.

    A - Шестигранна гайка
    B - Затискна поверхня на різьбовому шпинделі
    C - Інструмент для встановлення
    D - Болт із внутрішнім шестигранником
    E - Напрямний штифт
    F - настановний штифт
    Поверніть велику шестигранну гайку B перед затискними поверхнями A різьбового шпинделя.
    Прикріпіть інсталяційний інструмент до лещат (затискні поверхні B на різьбовому шпинделі). Притисніть корпус інструменту C вниз, щоб він лежав на великій шестигранній гайці A (стрілка). Закручуйте велику шестигранну гайку вгору по різьбовому шпинделю, доки внутрішня частина інструмента не вирівняється з корпусом інструменту.

    Перед встановленням нового корпусу ущільнення переконайтеся, що отвір у розподільчому кільці поєднаний із міткою ВМТ на корпусі ущільнення. Пластиковий затискач (A) утримує кільце у правильному положенні, його необхідно видалити. Настановний отвір B на розподільчому кільці C повинен збігатися з міткою ВМТ A на корпусі ущільнення.

    ПРИМІТКА: Кільце не можна виймати з корпусу ущільнення або повертати.

    Помістіть корпус ущільнення лицьовою стороною донизу на чисту плоску поверхню.
    Натисніть ущільнення кільця А вниз у напрямку стрілки, доки вона не впереться в плоску поверхню.
    Верхній край кільця та передній край корпусу ущільнення повинні бути поєднані (стрілки).
    Помістіть корпус ущільнення передньою стороною на інструмент для встановлення - переконайтеся, що інсталяційний штифт A можна вставити в отвір B. Натисніть корпус ущільнення та опорне кільце B від поверхні інструменту установника під час затягування трьох гвинтів з різьбленням A, щоб штифт не міг вислизнути з паза.
    ПРИМІТКА. Переконайтеся, що корпус ущільнення лежить на інструменті ПРИМІТКА. Під час встановлення корпусу ущільнення переконайтеся, що зубчасте кільце зафіксовано в інсталяційному інструменті.

    Кріплення інсталяційного інструменту з корпусом ущільнення до фланця колінчастого валу.

    На фланці колінвала не повинно бути олії та мастила.
    Переконайтеся, що двигун все ще знаходиться у верхній мертвій точці.
    Прикрутіть велику шестигранну гайку A до кінця шпинделя.
    Натискайте на різьбовий шпиндель інсталяційного інструмента в напрямку стрілки, доки велика шестигранна гайка A не впреться в корпус установника C.

    Вирівняйте плоский край інсталяційного інструменту на стороні піддону ущільнювальної поверхні картера і надягніть інструмент і новий корпус ущільнення в зборі на колінчастий вал і блок циліндрів.


    Направляючий штифт D інсталяційного інструменту направляється в різьбовий отвір у колінвалі під час монтажу. Це гарантує, що кільце досягне своєї остаточної позиції установки. Закріпіть інструмент та новий корпус ущільнення у зборі на фланці колінвала за допомогою болтів із шестигранною головкою A.
    Щоб направити корпус ущільнення, поверніть два болти M6 X 35 мм у блок циліндрів (X).

    ПРИМІТКА. Поверніть болти з шестигранною головкою A у фланець колінчастого валу (приблизно на 5 повних обертів).


    Поверніть велику шестигранну гайку A вгору по різьбовому шпинделю до упору в корпус інструменту. Потім затягніть цю велику шестигранну гайку із зусиллям 35 Нм, це притискає зубчасте кільце до колінчастого валу.
    Після затягування шестигранної гайки між корпусом ущільнення та блоком циліндрів має бути невеликий повітряний зазор.
    Відкрутіть велику шестигранну гайку A до кінця різьбового шпинделя, потім зніміть два напрямні болти B з блоку циліндрів.
    Викрутіть три гвинти C з корпусу. Потягніть монтажний інструмент D назад до великої шестигранної гайки A (лише ущільнювальний корпус з пружинним кільцем).

    Примітка: Якщо ущільнення корпусу має кільце ущільнювача з PTFE, повністю приберіть інструмент і зніміть опорне кільце кромкою ущільнювача.

    На колінчастому валу в потрібному положенні знаходиться зубчасте кільце, між фланцем колінчастого валу A і кільцем розподільчого валу B є зазор -a- = 0,5 мм.

    Встановити манометр повертання на фланець колінвала.
    Виміряйте відстань -a- між фланцем колінвала і розподільним кільцем. Це також можна перевірити за допомогою прямої кромки, розташованої поперек фланця колінчастого валу, і датчика (ів) щупа, що використовується для вимірювання зазору.
    Якщо розмір -a- занадто малий, натисніть на кільце синхронізації повторно.
    Якщо розмірність -a- вірна:
    Встановіть нові болти корпусу.
    Затягніть ці нові болти корпусу з моментом 12 Нм в альтернативній і діагональній послідовності.

    Вставте датчик частоти обертання колінчастого валу та затягніть кріпильний болт до 5 Нм.
    Встановіть відстійник.
    Встановіть проміжну пластину.
    Встановіть на місце маховик/привідну пластину за допомогою нових болтів. Затягнути болти кріплення моментом 60 Нм + чверть обороту (90˚).

    Повторне перепресування кільця (при необхідності)

    Знову прикріпіть інсталяційний інструмент до фланця колінчастого валу, використовуючи болти із шестигранною головкою A.

    Вручну затягніть ці болти.
    Вставте інсталяційний інструмент рукою на ущільнювальний фланець.

    Нагвинтіть велику шестигранну гайку A на різьбовий шпиндель рукою, доки вона не доторкнеться до корпусу інструменту D.

    Затягніть велику шестигранну гайку А до 40 Нм за допомогою динамометричного ключа.

    Ще раз перевірте положення кільця на колінвалі.
    Якщо розмір -a- надто малий, затягніть велику шестигранну гайку A до 45 Нм, використовуючи динамометричний ключ, і знову перевірте монтажне положення зубчастого кільця на колінчастому валу.

    Написати відгук

    Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

    Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
    Нещодавно переглянуті