Лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.Правильна установка кута випередження запалювання відповідно з рекомендаціями виробника двигуна гарантує, що двигун вийде на повну потужність при мінімальній питомій витраті палива. Для правильної роботи двигуна внутрішнього згорання необхідно правильне кількість палива, повітря та електричної іскри, що призводить до займання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі. Виробник двигуна вказує момент запалювання, вказуючи значення кута запалювання в градусах по відношенню до верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі. Зазвичай це на кілька кроків попереду GZP. Зіставлення градуйованої шкали на картері зчеплення з відміткою на маховику зчеплення у світлі стробоскопа дозволяє визначити кут випередження запалювання при роботі двигуна.
Корпус лампи виконаний у вигляді пластмасового пістолета. Усередині корпусу знаходиться ксенонова лампа з електронною системою запуску та проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача. Імпульси, що управляють роботою лампи, беруться з системи запалювання. Лампа живиться від автомобільного акумулятора.