Тестер-свічка системи запалення (стандартний) FORCE 9G3102
Популярний
- Для стандартної системи
- Робота з тестером:
- Перевіряти іскру необхідно на кожному високовольтному дроті. Під час перевірки інші високовольтні дроти мають бути з'єднані зі свічками.
- Зняти високовольтний провід зі свічки запалювання.
- Приєднати високовольтний провід до тестера.
- На відстані від елементів електроніки за допомогою затиску типу "крокодил" надійно з'єднати корпус тестера з масою двигуна так, щоб центральний електрод розрядника знаходився від маси двигуна (автомобіля) на відстані не менше 10 або 25 мм відповідно.
- Прокрутити двигун за допомогою стартера та переконатися у наявності іскри на високовольтному дроті.
- За відсутності іскри перевірити опір високовольтних проводів та справність котушки (модуля) запалювання.
- Після усунення несправності перевірити наявність іскри на високовольтних дротах, використовуючи тестер, у вищевикладеному порядку.
- Виготовлені з найкращих сортів хром-ванадієвої сталі, методом кування з подальшою термообробкою, що гарантує високу міцність, стійкість до зламів, тривалий період експлуатації.
- Інструмент відповідає стандарту Німецького Інституту Стандартизації DIN (Deutsches Institut für Normung) та міжнародним стандартам ISO 9002 та ISO 9001.
- Має високу корозійну стійкість.
Нещодавно переглянуті