Комплект для обслуговування зчеплення SAC 3 та 4 YT-06315 YATO

Немає в наявності
Артикул: YT-06315
9379 грн

Комплект для обслуговування зчеплення SAC — ідеальний інструмент для професіоналів.


Комплект підійде практично для всіх типів зчеплень SAC з 3 і 4 отворами. Він забезпечує професійну зборку/розбирання саморегульованих муфт без пошкоджень і утримує муфту в правильному положенні, що підвищує точність виконуваних робіт.

Він забезпечує точність положення диска зчеплення по відношенню до подпятнику і спрямовує підшипника.

Комбінований комплект вирівнювання зчеплення, який включає в себе інструменти вирівнювання пластини короткого зчеплення в BMW і більш традиційні інструменти вирівнювання центральної пластини для використання у комплектах зчеплення не SAC, а також інших сцеплениях SAC. Затискна рама поєднує в собі 4 і 3 кріпильні отвори для болтів, утворюючи міцну і легку раму для 6/8 кришок болтових муфт.

Додаткова інформація

  • Дозволяє правильно розібрати і зібрати саморегулюючі зчеплення.
  • Комплект для 6 і 8 болтових кришок зчеплення дозволяє правильно скласти і встановити кришку зчеплення, щоб уникнути пошкодження зчеплення
  • Включає в себе 6 коротких оправок зчеплення в стилі BMW, де кришка зчеплення оснащена пристроєм блокування транспортування
  • Включає 2 змінних інструменту для вирівнювання центральної пластини зі змінними втулками діаметром 12, 14, 15, 16, 17, 18 і 19 мм
  • Застосування включає, але не обмежується: Audi, BMW, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Renault, Seat, Skoda, Vauxhall / Opel, Volkswagen і Volvo.
КОМПОНЕНТИ
КОМПОНЕНТИ НАЗВА
A Притискна рама для 6, 8 і 9 болтових кришок зчеплення
B Штифт, інструмент для зняття фіксатор кришки з натяжна кришкою
C Вал з різьбленням
D Центрирующие оправки BMW і витяжні гвинти. (23 мм, 26,5 мм, 28 мм, 32,5 мм, 34 мм і 32,5 напрямні)
E Інструмент скидання налаштувань
F Рукоятка шпинделя рами і гайка
G Штифти втулки муфти зчеплення і розширювані конуси (Штифти Spigot: 12 мм, 14 мм, 15 мм, 16 мм, 17 мм, 18 мм, 19 мм Розширювані конуси: від 15 до 28 мм)
H Гайки з накаткою для елемента (I)
I Три комплекти з 4 кріпильних болтів: M6 x 1,0 мм, M7 x 1,0 мм, M 8 x 1,25 мм
ІНСТРУКЦІЯ

Якщо кришка зчеплення ідентифікується як кришка SAC, і її слід використовувати повторно, то слід використовувати раму компресора зчеплення, щоб можна було скинути механізм регулювання кришки, і контролювати звільнення кришки зчеплення, щоб захистити механізм SAC від пошкодження.
При установці використаної кришки зчеплення SAC або нової кришки, яка не оснащена пристроєм попереднього натягу, завжди використовуйте раму компресора для установки кришки.

Зчеплення BMW з пристроєм попереднього натягу

1. Використовуючи відповідну центрирующую оправлення (D), встановіть центральну пластину на маховик, а потім надіньте нову кришку на пластину. Встановіть і рівномірно затягніть кріпильні болти кришки.
2. Зніміть фіксуючий пристрій попереднього натягу, використовуючи інструмент для зняття (B), і з допомогою гвинта для зняття оправки вийміть центрирующую оправлення.
3. Встановіть трансмісію як потрібно.

Використання інструменту для центрування зчеплення (G):

• Виберіть відповідний розширюваний конус, який просто вставляється в центральну пластину зчеплення, і відповідну втулку втулки, яка добре вписується в підшипник втулки.
• Зберіть, як показано на малюнку.
• Вставте зібраний інструмент центральну пластину зчеплення і розкрийте конус, щоб він захопив центральну пластину. Встановіть на маховик і встановіть кришку зчеплення.
Примітка. Шпиндель компресора зчеплення (C) має отвір в середині, що дозволяє використовувати центруючий інструмент (G) з компресором.

Використання рами кришки зчеплення

1. Вийміть і викидайте старі компоненти (якщо маховик відноситься до типу Dual Mass, рекомендується перевірити люфт DMF, щоб переконатися, що він відповідає технічним характеристикам).
2. Використовуючи відповідні оправки зчеплення (D для BMW або G для інших), встановіть нову центральну пластину на зчепленні.
3. Якщо маховик не оснащений центральним підшипником, центральна пластина вимагає центрування на око.
4. При центруванні з допомогою компонента (D або G) просуньте оправки через пластину в центральний підшипник маховика.
5. Оправки (D) можна легко зняти після установки зчеплення з допомогою гвинтів для зняття оправки.
6. Встановіть кришку зчеплення і утримуйте її, використовуючи альтернативні кріпильні болти. Затягуйте ці болти тільки вручну - достатньо, щоб зафіксувати центральну пластину.
7. Для зчеплення з 6 або 9 кріпильними болтами використовуються канавки рами компресора 120 ° (А), для кришки зчеплення з 8 кріпильними болтами використовуються канавки рами 90 ° (А)
8. Вставте компресійну стійку (C) у нижню частину затискного інструменту, як показано на малюнку, і повністю закрутіть її.
9. Використовуючи відповідні кріпильні болти з різьбою (I), встановіть C (для болтів кришок F і I) і D (для болтів кришок H), щоб чергувати отвори для гвинтів кріплення кришки через кришку і маховик, як показано на малюнку.
10. Встановіть затискний інструмент і складання стійки стиснення і утримуйте на місці, використовуючи гайки з накаткою, як показано на малюнку.
11. Переконайтеся, що компресійна стійка поєднана з центром кришки зчеплення.
12. Затягніть компресійну стійку вниз, використовуючи ручку компресійної стійки (F).
13. Розпірка торкнеться пальців кришки зчеплення і притисне їх при цьому, щоб зазор між кришкою і маховиком закрився.
14. Припиніть затягувати, коли кришка торкнулася маховика, і затягніть кріпильні болти альтернативної кришки.
15. Коли зазор закриється, затягніть кріпильні болти вниз, зніміть інструмент і встановіть залишилися кріпильні болти на кришку.
16. Якщо центруюча оправлення все ще на місці, зніміть її зараз.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.