Комплект для обслуговування зчеплення SAC — ідеальний інструмент для професіоналів.
Комплект підійде практично для всіх типів зчеплень SAC з 3 і 4 отворами. Він забезпечує професійну зборку/розбирання саморегульованих муфт без пошкоджень і утримує муфту в правильному положенні, що підвищує точність виконуваних робіт.
Він забезпечує точність положення диска зчеплення по відношенню до подпятнику і спрямовує підшипника.
Комбінований комплект вирівнювання зчеплення, який включає в себе інструменти вирівнювання пластини короткого зчеплення в BMW і більш традиційні інструменти вирівнювання центральної пластини для використання у комплектах зчеплення не SAC, а також інших сцеплениях SAC. Затискна рама поєднує в собі 4 і 3 кріпильні отвори для болтів, утворюючи міцну і легку раму для 6/8 кришок болтових муфт.
Додаткова інформація
КОМПОНЕНТИ |
КОМПОНЕНТИ | НАЗВА |
A | Притискна рама для 6, 8 і 9 болтових кришок зчеплення |
B | Штифт, інструмент для зняття фіксатор кришки з натяжна кришкою |
C | Вал з різьбленням |
D | Центрирующие оправки BMW і витяжні гвинти. (23 мм, 26,5 мм, 28 мм, 32,5 мм, 34 мм і 32,5 напрямні) |
E | Інструмент скидання налаштувань |
F | Рукоятка шпинделя рами і гайка |
G | Штифти втулки муфти зчеплення і розширювані конуси (Штифти Spigot: 12 мм, 14 мм, 15 мм, 16 мм, 17 мм, 18 мм, 19 мм Розширювані конуси: від 15 до 28 мм) |
H | Гайки з накаткою для елемента (I) |
I | Три комплекти з 4 кріпильних болтів: M6 x 1,0 мм, M7 x 1,0 мм, M 8 x 1,25 мм |
ІНСТРУКЦІЯ |
Якщо кришка зчеплення ідентифікується як кришка SAC, і її слід використовувати повторно, то слід використовувати раму компресора зчеплення, щоб можна було скинути механізм регулювання кришки, і контролювати звільнення кришки зчеплення, щоб захистити механізм SAC від пошкодження. 1. Використовуючи відповідну центрирующую оправлення (D), встановіть центральну пластину на маховик, а потім надіньте нову кришку на пластину. Встановіть і рівномірно затягніть кріпильні болти кришки. • Виберіть відповідний розширюваний конус, який просто вставляється в центральну пластину зчеплення, і відповідну втулку втулки, яка добре вписується в підшипник втулки. 1. Вийміть і викидайте старі компоненти (якщо маховик відноситься до типу Dual Mass, рекомендується перевірити люфт DMF, щоб переконатися, що він відповідає технічним характеристикам). |