Набір для зняття та встановлення зчеплень SAC SATRA S-SAC34UPG

В наявності
Артикул: S-SAC34UPG
7290 грн

Набір для зняття та встановлення зчеплень SAC SATRA S-SAC34UPG

Комбінований комплект вирівнювання зчеплення, який включає інструменти вирівнювання пластини короткого зчеплення в BMW і більш традиційні інструменти вирівнювання центральної пластини для використання в комплектах зчеплення не SAC, а також інших зчепленнях SAC. Затискна рама поєднує 4 і 3 кріпильні прорізи для болтів, утворюючи міцну і легку раму для 6/8 кришок болтових муфт.

додаткова інформація

  • Дозволяє правильно розібрати і зібрати зчеплення, що саморегулюються.
  • Комплект для 6 та 8 болтових кришок зчеплення дозволяє правильно стиснути та встановити кришку зчеплення, щоб уникнути пошкодження зчеплення
  • Включає 6 коротких оправок зчеплення в стилі BMW, де кришка зчеплення оснащена пристроєм блокування транспортування
  • Включає 2 змінні інструменти для вирівнювання центральної пластини зі змінними втулками діаметром 12, 14, 15, 16, 17, 18 і 19 мм
  • Застосування включає, але не обмежується: Audi, BMW, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Renault, Seat, Skoda, Vauxhall/Opel, Volkswagen та Volvo.
КОМПОНЕНТИ
КОМПОНЕНТИНайменування
AПритискна рама для 6, 8 та 9 болтових кришок зчеплення
BШтифт, інструмент для зняття фіксатора кришки з натяжною кришкою
CВал з різьбленням
DЦентруючі оправки BMW та витяжні гвинти. (23 мм, 26,5 мм, 28 мм, 32,5 мм, 34 мм та 32,5 напрямні)
EІнструмент скидання налаштувань
FРукоятка шпинделя рами та гайка
GШтифти втулки муфти зчеплення та конуси, що розширюються (Штифти Spigot: 12 мм, 14 мм, 15 мм, 16 мм, 17 мм, 18 мм, 19 мм. Розширювані конуси: від 15 до 28 мм.)
HГайки із накаткою для елемента (I)
IТри комплекти з 4 болтів кріплення: M6 x 1,0 мм, M7 x 1,0 мм, M 8 x 1,25 мм
ІНСТРУКЦІЯ

Якщо кришка зчеплення ідентифікується як кришка SAC, і її слід використовувати повторно, слід використовувати раму компресора зчеплення, щоб можна було скинути механізм регулювання кришки, і контролювати звільнення кришки зчеплення, щоб захистити механізм SAC від пошкодження.
При установці кришки зчеплення SAC або нової кришки, яка не оснащена пристроєм попереднього натягу, завжди використовуйте раму компресора для встановлення кришки.

Зчеплення BMW з пристроєм попереднього натягу

1. Використовуючи відповідну центруючу оправку (D), встановіть центральну пластину на маховик, а потім надягніть нову кришку на пластину. Встановіть та рівномірно затягніть кріпильні болти кришки.
2. Зніміть фіксуючий пристрій попереднього натягу, використовуючи інструмент для зняття (B), і за допомогою гвинта для зняття оправки вийміть центруючу оправку.
3. Встановіть трансмісію як потрібно.

Використання інструменту для центрування зчеплення (G):

• Виберіть відповідний конус, що розширюється, який просто вставляється в центральну пластину зчеплення, і відповідну втулку втулки, яка добре вписується в підшипник втулки.
• Зберіть, як показано на малюнку.
• Вставте зібраний інструмент у центральну пластину зчеплення та розкрийте конус, щоб він захопив центральну пластину. Встановіть на маховик та встановіть кришку зчеплення.
Примітка. Шпиндель компресора зчеплення (C) має отвір у середині, що дозволяє використовувати центруючий інструмент (G) з компресором.

Використання рами кришки зчеплення

1. Вийміть та утилізуйте старі компоненти (якщо маховик відноситься до типу Dual Mass, рекомендується перевірити люфт DMF, щоб переконатися, що він відповідає технічним характеристикам).
2. Використовуючи відповідні оправки зчеплення (D для BMW або G для інших), відцентруйте нову центральну пластину на зчепленні.
3. Якщо маховик не оснащений центральним підшипником, центральна пластина вимагає центрування на око.
4. При центруванні за допомогою компонента (D або G) протягніть оправки через пластину в центральний підшипник маховика.
5. Виправлення (D) можна легко зняти після встановлення зчеплення за допомогою гвинтів для зняття оправки.
6. Встановіть кришку зчеплення та утримуйте її, використовуючи альтернативні кріпильні болти. Затягуйте ці болти лише вручну – достатньо, щоб зафіксувати центральну пластину.
7. Для зчеплення з 6 або 9 кріпильними болтами використовуються канавки рами компресора 120°(А), для кришки зчеплення з 8 кріпильними болтами використовуються канавки рами 90°(А)
8. Вкрутіть компресійну стійку (C) в нижню частину затискного інструменту, як показано на малюнку, і повністю закрутіть її.
9. Використовуючи відповідні кріпильні болти з різьбленням (I), встановіть C (для кришок болтів F та I) та D (для кришок болтів H), щоб чергувати отвори для гвинтів кріплення кришки через кришку та маховик, як показано на малюнку.
10. Встановіть затискний інструмент та складання стійки стиснення та утримуйте на місці, використовуючи гайки з накаткою, як показано на малюнку.
11. Переконайтеся, що компресійна стійка поєднана із центром кришки зчеплення.
12. Затягніть компресійну стійку вниз за допомогою ручки компресійної стійки (F).
13. Розпірка торкнеться пальців кришки зчеплення і притисне їх, щоб зазор між кришкою і маховиком закрився.
14. Припиніть затягувати, коли кришка торкнулася маховика, і затягніть болти альтернативної кришки.
15. Коли зазор закриється, затягніть болти вниз, зніміть інструмент і встановіть болти, що залишилися, на кришку.
16. Якщо центруюча оправка ще на місці, зніміть її зараз.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.