Професійний набір YATO YT-73072 призначений для вимірювання тиску стиснення в циліндрах дизельних двигунів. Вимірювання може проводитися свічками розжарювання або інжектором. Використовується на автосервісі в професійних цілях для вимірювання компресії в двигунах легкових автомобілів, автофургонів і вантажівок, включаючи автомобілі з двигунами TDI, HDI, SDI, DTI, JTD, DID з прямим і непрямим уприскуванням.
BMW, Citroen, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Volkswagen, Volvo та інші автомобілі
Цей метод є кращим методом випробувань, оскільки він дозволяє уникнути пошкодження інжектора і забруднення паливної системи.
1. Запустіть двигун і прогрійте до нормальної робочої температури.
2. Відключіть живлення від реле свічки підігрівача, зніміть свічку розжарювання з циліндра і встановіть відповідну кришку.
3. При запуску двигуна зупиніть подачу палива, від'єднавши соленоїд паливного насоса, або вручну, використовуючи ручку PULL TO STOP. (Коли потрібні випробування, від'єднайте паливопровід від відповідної форсунки і надіньте пластиковий шланг на кінець, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
4. Під'єднайте вузол тестера до фіктивної свічки розжарювання.
5. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометрическое тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
6. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і, при необхідності, підключіть.
Порівняння показань тиску для кожного циліндра є найкращим орієнтиром для стану клапанів або поршневих кілець, ніж випробування з одним циліндром.
1. Прогрійте двигун до нормальної робочої температури.
2. Зніміть інжектор. Надіньте пластикову трубку на паливопровід, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
3. Коли потрібна перевірка стартером, переконайтеся, що батарея повністю заряджена, так як це може вплинути на результати.
4. Проверніть двигун, щоб очистити порт
5. Встановіть правильну заглушку форсунки на місце з допомогою затискної пластини, щоб забезпечити герметичність сполучених поверхонь.
НЕ ЗАТЯГУЙТЕ
6. Під'єднайте вузол тестера до заглушки форсунки.
7. Запустіть або проверніть двигун і виконайте тестування, зчитуючи показання компресії цього циліндра.
8. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометрическое тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
9. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і при необхідності знову під'єднайте.
Перевірте показання тиску для кожного циліндра у відповідності зі специфікацією, встановленої виробником двигуна або транспортного засобу в керівництві з ремонту.
Крім того, порівняйте свідчення тиску для кожного циліндра з усіма іншими циліндрами.
Якщо тиск відрізняється від вказаного значення більш ніж на 44 фунта / кв. Дюйм, двигун несправний. Більшість дизельних двигунів повинні показувати тиск близько 308 фунтів на квадратний дюйм, але для отримання точних технічних характеристик зверніться до керівництва з ремонту виробника.