Компрессcометр для дизельних двигунів 20од. VIKTEC VT01051

В наявності
Артикул: VT01051
1717 грн
Знайшли дешевше?

Компрессcометр для дизельних двигунів 20од. VIKTEC VT01051

Застосовується вимірювання компресії дизельних двигунів.

Застосування

  • BMW, Citroen, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Volkswagen, Volvo та інші автомобілі.

Принцип роботи

  • При підключенні приладу до циліндра (через отвір для свічки або отвір для форсунки) тиск подається через відкритий запірний клапан на манометр, а в моменти падіння тиску (при русі поршня до НМТ) клапан закривається, зберігаючи тиск в трубці компресометра. Це дає можливість оцінювати тиск, який виникає в камері згоряння на дуже короткий час. Після проведення вимірювання тиск у трубці скидається натисканням на кнопку, і стрілка манометра встановлюється на нульовий поділ шкали.

За допомогою вимірювання компресії можна визначити відразу кілька основних параметрів та показників двигуна внутрішнього згоряння:

  • Стан деталей циліндро-поршневої групи та газорозподільного механізму (у тому числі компресійних кілець, дзеркала циліндра, клапанів, наявність ушкоджень головки та ГБЦ тощо). Однак конкретну причину витоків повітря визначити так неможливо - потрібно проводити ретельнішу перевірку, а іноді розбирання двигуна та огляд;
  • Вірність встановлення фаз газорозподілу.

Технічні характеристики

  • Манометр з двома шкалами 0-1000 фунтів, 0-70 бар із системою швидкого з'єднання.
  • Форсунки, комплект ущільнень та шайб, перехідник 90 градусів та затискна пластина.
  • Перехідники свічок розжарювання M10, M12, M14, а також перехідник дизельної форсунки M20.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.

Теги: VT01051

Нещодавно переглянуті