SATRA S-WSS6 – набір для стиснення пружин амортизаторів універсальний.
Інноваційний набір інструментів, пристосований для демонтажу пружин важеля керування у більшості автомобілів з передньою та задньою підвіскою поперечного важеля. У порівнянні з традиційними методами розбирання пружин підвіски, час для наступного встановлення підвіски заощаджується під час повторного складання.
Також стосується транспортних засобів з діаметром поворотного важеля менше 30 мм.
У комплект входить подовжувач молотка з регулятором моменту, що крутить, 100 Нм для використання з ударним гайковертом.
Для стиснення спіральної пружини підвіски, коли пружина встановлена незалежно від амортизатора підвіски (поперечний важіль, незалежна та багатоланкова системи) та доступ можливий з нижньої частини пружини. Розміри інструменту забезпечать доступ через отвори нижніх важелів діаметром до 30 мм.
У комплект входять дві пари затискних пластин, що забезпечують покриття спіральних пружин діаметром від 66 до 140 мм. Також є обмежувач крутного моменту, який дозволяє використовувати пневмогайковерт. Обмежувач крутного моменту обмежує максимальний момент, що крутить, створюваний пневматичним гайковертом, до 100 Нм. Можна також використовувати стандартний храповик, але необхідно бути обережним, щоб максимальний крутний момент не перевищував 100 Нм.
До транспортних засобів входять Chrysler, Citroën, Ford, Honda, Kia, Mercedes Benz, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen, BMW 3 серії (1996-2013) Mercedes Benz W202 / W204 ( 1997-2013).
A | Основний телескопічний вал |
B | Пара великих затискачів (90 мм – 140 мм) |
C | Пара малих затискачів (66mm – 120mm) |
D | Подовжувач, що обмежує крутний момент |
Ви повинні звернутися до інструкції з обслуговування виробника або документації, щоб встановити правильні процедури зняття гвинтової пружини та/або демпфуючі пристрої. Наступні примітки та діаграми надаються лише як посібник. Ми не несемо відповідальності за неправильне використання цього продукту. 1. Переконайтеся, що автомобіль надійно та правильно підтримується. 5. Підключіть телескопічний вал до паза у верхньому затиску. Переконайтеся, що зубці валу правильно зафіксовані разом із затискачем (див. мал. 2). 9. Якщо пружинні витки стосуються один одного, стиснення більше неможливе. Переважно зупинятися до торкання витків. |