Набір для стиснення пружин амортизаторів універсальний SATRA S-WSS6

В наявності
Артикул: S-WSS6
5062 грн
Знайшли дешевше?

SATRA S-WSS6 – набір для стиснення пружин амортизаторів універсальний.

Інноваційний набір інструментів, пристосований для демонтажу пружин важеля керування у більшості автомобілів з передньою та задньою підвіскою поперечного важеля. У порівнянні з традиційними методами розбирання пружин підвіски, час для наступного встановлення підвіски заощаджується під час повторного складання.

Також стосується транспортних засобів з діаметром поворотного важеля менше 30 мм.

У комплект входить подовжувач молотка з регулятором моменту, що крутить, 100 Нм для використання з ударним гайковертом.

Для стиснення спіральної пружини підвіски, коли пружина встановлена незалежно від амортизатора підвіски (поперечний важіль, незалежна та багатоланкова системи) та доступ можливий з нижньої частини пружини. Розміри інструменту забезпечать доступ через отвори нижніх важелів діаметром до 30 мм.
У комплект входять дві пари затискних пластин, що забезпечують покриття спіральних пружин діаметром від 66 до 140 мм. Також є обмежувач крутного моменту, який дозволяє використовувати пневмогайковерт. Обмежувач крутного моменту обмежує максимальний момент, що крутить, створюваний пневматичним гайковертом, до 100 Нм. Можна також використовувати стандартний храповик, але необхідно бути обережним, щоб максимальний крутний момент не перевищував 100 Нм.
До транспортних засобів входять Chrysler, Citroën, Ford, Honda, Kia, Mercedes Benz, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen, BMW 3 серії (1996-2013) Mercedes Benz W202 / W204 ( 1997-2013).

СКЛАД НАБОРУ

ПОЗИЦІЯ найменування
A Основний телескопічний вал
B Пара великих затискачів (90 мм – 140 мм)
C Пара малих затискачів (66mm – 120mm)
D Подовжувач, що обмежує крутний момент

Технічні характеристики

  • Підходить тільки для невеликих діаметрів менше 30 мм.
  • Перехідник забезпечує зусилля 100 Нм.
  • Крапка розриву: 9,500 kgf = 93,100 N.
  • Максимальне навантаження: 3,800 kgf = 37,240 N.

Особливості патенту

  • У запатентованій конструкції захоплень передбачено 5 точок, за допомогою яких відбувається щільна фіксація до валу. Завдяки цьому забезпечується висока надійність та легкість під час проведення робіт зі стяжки пружин.
ІНСТРУКЦІЯ

ВАЖЛИВО: Ви повинні звернутися до інструкції з обслуговування виробника або документації, щоб встановити правильні процедури зняття гвинтової пружини та/або демпфуючі пристрої. Наступні примітки та діаграми надаються лише як посібник. Ми не несемо відповідальності за неправильне використання цього продукту.

1. Переконайтеся, що автомобіль надійно та правильно підтримується.
2. Виміряйте діаметр спіральної пружини та оберіть великий або малий набір затискачів залежно від ситуації (B або C).
3. Переконайтеся, що спіральна пружина є чистою і не містить бруду або жиру в місцях контакту затискачів з нею.
4. Див. Рис. 1. Вставте один із затискачів у верхню частину пружини та вставте телескопічну вісь (A) усередину пружини знизу, привід 1/2” повинен бути спрямований вниз.

5. Підключіть телескопічний вал до паза у верхньому затиску. Переконайтеся, що зубці валу правильно зафіксовані разом із затискачем (див. мал. 2).
6. Вставте нижній затискач у нижній кінець спіральної пружини і вставте його в телескопічний вал, знову переконавшись, що зубці розташовані правильно.
7. Додайте невелике навантаження, щоб з'єднати затискні губки, повернувши привід валу за годинниковою стрілкою. Потім знову переконайтеся, що обидві затискачі правильно розташовані та надійно встановлені.
8. Продовжуйте стискати пружину, щоб її можна було зняти. При використанні пневматичного гайковерта спочатку встановіть подовжувач з обмеженням крутного моменту (D) на привід 1/2 ". При використанні стандартного храповика переконайтеся, що максимальний крутний момент, що додається, не перевищує 100 Нм. (Подовжувач з обмеженням крутного моменту може також використовуватися зі стандартним х.) Використовуйте ударний гайковерт на низьких налаштуваннях лише на 1 секунду.

9. Якщо пружинні витки стосуються один одного, стиснення більше неможливе. Переважно зупинятися до торкання витків.
10. Зніміть подовжувач з обмеженням моменту, що крутить, якщо вона використовується, потім зніміть пружину і телескопічний вал з автомобіля.
11. Надійно утримуйте пружину та поверніть телескопічний вал у протилежному напрямку (проти годинникової стрілки, використовуючи лише ручний ключ), щоб послабити натяг пружини та зняти телескопічний вал.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.