Набір фіксаторів FORD ECOBOOST 2.0 SATRA S-XFE20

В наявності
Артикул: S-XFE20
2839 грн
Знайшли дешевше?

Професійний комплект фіксаторів SATRA S-XFE20, що забезпечує блокування, налаштування та синхронізацію в бензиновому двигуні FORD SCTI Ecoboost / Ti-VCT 2.0, що рухається на ремені.

Комплектація:

  • Регулювальні пластини розподільного валу
  • Настановний штифт колінчастого валу
  • Штифт колінчастого валу
  • Натяжний штифт 2 мм

Двигуни:

  • TNWA, TNWB, TPWA, TNBA, TPBA, MGDA, XQDA

Моделі:

  • Galaxy (2010)
  • Mondeo (2010)
  • S Max (2010)
  • Focus (2011)
МАРКА, МОДЕЛЬ, РІК ОБ'ЄМ, КІД ДВИГУНА
Форд Focus ST 2011 TO 2016 2,0
Galaxy ST Mountune 2010 TO 2016 MGDA
Mondeo ST 2010 TO 2016 R9DA
S-MAX Ti-VCT 2010 TO 2016 TNBA
SCTi EcoBoost TNBB
TNWA
TNWB
TPBA
TPWA
XQDA

КОМПОНЕНТИ

ПОЗИЦІЯ OEM КІД Найменування
A 303-1504 Вирівнююча пластина розподільного валу до травня 2011 року
B 303-1565 Вирівнююча пластина розподільного валу від травня 2011 року
C 303-1521 Штифт вирівнювання положення колінчастого валу
D 303-748 Штифт колінчастого валу
E Фіксатор натягувача 2mm

Опис компонентів
Комплект А
Для використання із автомобілями, виготовленими до травня 2011 року.
Встановіть (A) як потрібно після встановлення (D).
Можливо, потрібно трохи повернути розподільні вали. Мал. 1
Примітка: при затягуванні або ослабленні шківів розподільних валів завжди тримайте розподільні вали відповідним гайковим ключем на шестигранниках на розподільчих валах.
Комплект В
Вирівнююча пластина розподільного валу для автомобілів, випущених після травня 2011 року.
Див. Рис. 2

Комплект С
• Інструмент вирівнювання датчика положення колінчастого валу використовується для вирівнювання датчика положення колінчастого валу під час встановлення датчика та переднього шківа.
• Датчик колінчастого валу встановлений на прорізі, який дозволяє регулювати положення датчика.
• Компонент C ковзає по датчику та до 20-го зуба із зазору в зубцях переднього шківа. Таким чином, він поєднує датчик із потрібним зубом та встановлює необхідну відстань від зуба. Див. Рис. 3

• Злегка встановіть датчик колінчастого валу так, щоб болти були розташовані в центрі монтажних пазів, потім повільно поверніть колінчастий вал до упору в (D) і встановіть шків колінчастого вала на місце, не затягуйте його.
• Перевірте, щоб інструмент для вирівнювання розподільного валу став на місце і помістіть передній шків, як показано на рис. 3.
• Затягніть болт колінвала, використовуючи новий болт та відповідний інструмент для утримання шківа, потім зніміть усі інструменти газорозподілу та поверніть кривошип на 630˚ за годинниковою стрілкою (на 1 та обороту).
• Поверніть рукоятку (D), доки вона не торкнеться пальця.
• За допомогою (C) поєднайте датчик із 20-м зубом і затягніть болти.
Компонент D
Штифт приводу колінчастого валу призначений для вкручування в блок циліндрів.
Поверніть колінчастий вал безпосередньо перед ВМТ, встановіть (D), як показано, потім поверніть колінчастий вал, доки він не торкнеться пальця. Встановіть (D) перед встановленням (A) або (B). Див. Рис. 4
Компонент Е
Натяжний штифт 2,5 мм. Використовується для блокування натягувача допоміжного ременя приводу в прибраному положенні.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.