Фіксатор ГРМ YATO YT-06026 Розроблений спеціально для бензинових двигунів з безпосереднім уприскуванням палива з ланцюговим приводом 2.0 і 2.3 L, оснащених регульованою фазою газорозподілу.
Додаткова інформація
• Для двигунів з бензиновими двигунами EcoBoost SCTI, ST, STMountune, Ti-VCT & RS, об'ємом 2 і 2,3 літра.
• Застосування в автомобілі: Focus, Galaxy, Mondeo, S-Max.
• Коди двигуна: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA, R9DB, R9DC, R9DD, TNBA, TNBB,
TNCC, TNCD, TNCF, TNWA, TNWB, TPBA, TPWA, XQDA, YVDA.
• Еквівалент для оригінальних інструментів Ford: 303-748, 303-1504, 303-1565, 303-1521 і 2-мм штифт натяжителя.
Детальніша таблиця застосування:
Focus | ST | 2011 TO 2016 | 2,0 | |
Galaxy | ST Mountune | 2010 TO 2016 | MGDA | |
ST | 2010 TO 2016 | R9DA | ||
S-MAX | Ti-VCT | 2010 TO 2016 | TNBA | |
EcoBoost SCTi | TNBB | |||
TNWA | ||||
TNWB | ||||
TPBA | ||||
TPWA | ||||
XQDA |
A | 303-1504 | Вирівнює пластина розподільного вала до Травень 2011 року |
B | 303-1565 | Вирівнює пластина розподільного вала від Травень 2011 року |
C | 303-1521 | Штифт вирівнювання положення колінчастого валу |
D | 303-748 | Штифт колінчастого валу |
E | Фіксатор натяжителя 2mm |
Для використання з автомобілями, виготовленими до травня 2011 року. Виберіть як потрібно після установки . Можливо, буде потрібно трохи повернути розподільні вали. Рис. 1 Примітка: при затягуванні або ослабленні шківів распредвалів завжди тримайте розподільні вали відповідним гайковим ключем на шестигранниках на розподільних валах. | |
Вирівнює пластина розподільного валу для автомобілів, випущених після травня 2011 року. См. Рис. 2 | |
| • Злегка встановіть датчик колінчастого валу так, щоб кріпильні болти перебували в центрі монтажних пазів, потім повільно поверніть колінчастий вал до упору в (D) і встановіть шків колінчастого валу на місце, не затягуйте його. • Перевірте, щоб інструмент для вирівнювання розподільного валу встав на місце і помістіть передній шків, як показано на рис. 3. • Затягніть болт коленвала, використовуючи новий болт і відповідний інструмент для утримання шківа, потім зніміть всі інструменти газорозподілу і поверніть кривошип на 630 за годинниковою стрілкою (на 1 і and обороту). • Вкрутити (D) і повертати ручку, поки вона не торкнеться пальця. • З допомогою (C) з'єднайте датчик з 20-м зубом і затягніть кріпильні болти. |
Штифт приводу колінчастого вала призначений для вгвинчування в блок циліндрів. Поверніть колінчастий вал безпосередньо перед ВМТ, виберіть як показано, потім поверніть колінчастий вал, поки він не торкнеться пальця. Встановіть перед установкою або . См. Рис. 4 | |
Натяжна штифт 2,5 мм. Використовується для блокування натяжителя ременя допоміжного приводу в прибраному положенні. |