Фіксатори розподільного валу та колінвалу FORD 2.0 ECOBOOST YT-06026

Немає в наявності
Артикул: YT-06026
3025 грн
Знайшли дешевше?

Фіксатор ГРМ YATO YT-06026 Розроблений спеціально для бензинових двигунів з безпосереднім уприскуванням палива з ланцюговим приводом 2.0 і 2.3 L, оснащених регульованою фазою газорозподілу.

Додаткова інформація
• Для двигунів з бензиновими двигунами EcoBoost SCTI, ST, STMountune, Ti-VCT & RS, об'ємом 2 і 2,3 літра.
• Застосування в автомобілі: Focus, Galaxy, Mondeo, S-Max.
• Коди двигуна: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA, R9DB, R9DC, R9DD, TNBA, TNBB,
TNCC, TNCD, TNCF, TNWA, TNWB, TPBA, TPWA, XQDA, YVDA.
• Еквівалент для оригінальних інструментів Ford: 303-748, 303-1504, 303-1565, 303-1521 і 2-мм штифт натяжителя.

Короткий застосування :

  • Ford Mondeo 2.0 - Рік виробництва: 2010 - Код двигуна: TNBA TPBA
  • Ford Focus 2.0 Рік випуску: 2011 - Код двигуна: MGDA, XQDA
  • Ford Galaxy 2.0 Рік випуску: 2010 - Код двигуна: TNWA, TNWB, TPWA
  • Ford S-MAX 2.0 - Рік випуску: 2010 - Код двигуна: TNWA, TNWB, TPWA

Детальніша таблиця застосування:

Mondeo 
МАРКА, МОДЕЛЬ, РІК ОБЬЕМ, КОД ДВИГУНА
Ford Focus ST 2011 TO 2016 2,0
Galaxy ST Mountune 2010 TO 2016 MGDA
ST 2010 TO 2016 R9DA
S-MAX Ti-VCT 2010 TO 2016 TNBA
EcoBoost SCTi TNBB
TNWA
TNWB
TPBA
TPWA
XQDA
КОМПОНЕНТИ
 
ПОЗИЦІЯ Oem КОД НАЗВА
A 303-1504 Вирівнює пластина розподільного вала до Травень 2011 року
B 303-1565 Вирівнює пластина розподільного вала від Травень 2011 року
C 303-1521 Штифт вирівнювання положення колінчастого валу
D 303-748 Штифт колінчастого валу
E Фіксатор натяжителя 2mm
Опис компонентів
Компонент А
Для використання з автомобілями, виготовленими до травня 2011 року.
Виберіть (A) як потрібно після установки (D).
Можливо, буде потрібно трохи повернути розподільні вали. Рис. 1
Примітка: при затягуванні або ослабленні шківів распредвалів завжди тримайте розподільні вали відповідним гайковим ключем на шестигранниках на розподільних валах.
Компонент В
Вирівнює пластина розподільного валу для автомобілів, випущених після травня 2011 року.
См. Рис. 2

Компонент З
• Інструмент вирівнювання датчика положення колінчастого валу використовується для вирівнювання датчика положення колінчастого валу при установці датчика і переднього шківа.
• Датчик колінчастого вала встановлений на прорізи, яка дозволяє регулювати положення датчика.
• Компонент C ковзає по датчику і до 20-го зуба з зазору в зубцях переднього шківа. Таким чином, він поєднує датчик з потрібним зубом і встановлює необхідну відстань від зуба. См. Рис. 3

• Злегка встановіть датчик колінчастого валу так, щоб кріпильні болти перебували в центрі монтажних пазів, потім повільно поверніть колінчастий вал до упору в (D) і встановіть шків колінчастого валу на місце, не затягуйте його.
• Перевірте, щоб інструмент для вирівнювання розподільного валу встав на місце і помістіть передній шків, як показано на рис. 3.
• Затягніть болт коленвала, використовуючи новий болт і відповідний інструмент для утримання шківа, потім зніміть всі інструменти газорозподілу і поверніть кривошип на 630 за годинниковою стрілкою (на 1 і and обороту).
• Вкрутити (D) і повертати ручку, поки вона не торкнеться пальця.
• З допомогою (C) з'єднайте датчик з 20-м зубом і затягніть кріпильні болти.
Компонент D
Штифт приводу колінчастого вала призначений для вгвинчування в блок циліндрів.
Поверніть колінчастий вал безпосередньо перед ВМТ, виберіть (D), як показано, потім поверніть колінчастий вал, поки він не торкнеться пальця. Встановіть (D) перед установкою (A) або (B). См. Рис. 4
Компонент Е
Натяжна штифт 2,5 мм. Використовується для блокування натяжителя ременя допоміжного приводу в прибраному положенні.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.