Набір фіксаторів PSA Citroen / Peugeot 2.0 /2.2 ASTA A-PSA
Цей комплект для встановлення фаз газорозподілу на моделях DW10 та DW12 Diesel Fiat та PSA.
додаткова інформація
Citroën 2.0lt | C4 04-12 | C5 99-12 | C8 02-12 | DS4 11-12 Berlingo 99-07 | Dispatch, Jumpy, Relay 99-12 Synergie, Evasion 99-07 Xantia 98-01 | Picasso 99-07, Picasso, Grand Picasso 06-11 |
Citroën 2.2lt | C-Crosser 07-12 | C5 00 – 09 | C6 07-11 | C8 01-10 Relay | Jumper 02-06 |
Peugeot 2.0lt: | Експерт 99-12 | Boxer 01-06 | 206 99-06 | 306 99-02 | 307 01-09 406 99-04 | 407 04-11 | 308 07-12 | 607 00-11 | 806 99-02 | 807 05-10 508 11-12 | 3008 09-12 | 5008 09-12 | RCZ 10-12. |
Peugeot 2.2lt: | 406 00-06 | 407 05-11 | 508 11-12 | 607 00-09 | 807 07-10 | 4007 07-10 Boxer 02-06 |
Fiat 2.0lt: | Ulysse 03-11 | Scudo 04-12 | Ducato 01-06 |
Fiat 2.2lt: | Ulysse 02-11 | Ducato 06-12 |
Engine codes 2.0lt: | DW10ATED4 | DW10JATED4 | DW10BTED/L3 | DW10ATD | DW10TD | DW10ATED | DW10BTED | DW10UTD | DW10TD | DW10CTED4 RHA | RHE | RHF | RHG | RHH | RHJ | RHK | RHM | RHR | RHS | RHT | RHV RHW | RHX | RHY | RHZ |
Engine codes 2.2lt: | DW12MTED4 | DW12BTED4 | DW12TED4/L4 | DW12UTED | DW12ATEDL/L4 | DW12CTED4 | 4HK | 4HL | 4HN | 4HP | 4HR | 4HS | 4HT 4HW | 4HX | 4HY | 4HZ |
A | 0188Y | Стопорний штифт колінчастого валу (8 мм) |
B | 0188M | Фіксатор розподільного валу |
C | 0188X | Стопорний палець маховика |
D | 0188Q1 | Стопорний штифт натягувача ременя допоміжного приводу (4 мм) |
E | 0188K | Стопорний затискач ременя розподільного валу |
F | 0188F | Інструмент для утримання маховика |
G | 0188J2 | Інструмент для натягу ременя розподільного валу |
H | 0188P | Знімач / екстрактор шківа колінчастого валу |
I | 0153AL/4200TA | Стопорний палець натягувача ременя ГРМ |
J | 0188AH | Інструмент центрування шківа колінчастого валу |
K | 0188AD | Затискач ременя ГРМ |
L | 0188Q2 | Інструмент для блокування натягувача допоміжного ременя та вирівнювання шестерні колінчастого валу |
Підготовка • Підніміть передню частину автомобіля, щоб зняти передні колеса та отримати доступ до внутрішньої правої колісної арки. • Зніміть верхню та нижню кришки двигуна. • Зняти правий підкрильник • Зніміть допоміжні приводні ремені та від'єднайте паливопроводи, якщо потрібно. Переконайтеся, що всі паливопроводи закриті, щоб бруд не потрапив до паливної системи. • Зніміть праву підвіску двигуна там, де потрібний доступ. | |
Використовується для фіксації колінчастого валу у встановленому за часом положенні шляхом розміщення у маховику через отвір у блоці, доступ до якого здійснюється знизу. Ніколи не використовуйте як упор для затягування чи ослаблення болта шківа. | |
Використовується для визначення положення шківа розподільного валу за мітками, як показано на малюнку. Пам'ятайте, що на деяких двигунах отвори для суміщення штифтів можуть знаходитись у положенні, відмінному від показаного на малюнку. Наприклад, положення "5 годин" для двигуна RHR (DW10BTED4). Якщо необхідно зняти болт розподільного валу, використовуйте відповідний інструмент для утримання шківа, щоб утримувати шків, а не стопорний штифт B. | |
Використовується для блокування колінчастого валу у заблокованому положенні. Вставте в маховик через отвір для синхронізації передньої частини блоку двигуна, як показано на малюнку. (Малюнок) Ніколи не використовуйте C, щоб затягнути болт шківа або послабити його. | |
Стопорний штифт 4мм Використовується для блокування натягувача ременя допоміжного приводу у прибраному положенні, як показано на малюнку. | |
Використовується для допомоги у встановленні нового ременя. При установці нового ременя завжди починайте з шківа колінчастого вала і використовуйте утримуючий затискач , щоб утримувати ремінь на місці, одночасно надягаючи ремінь на інші шківи. | |
Не використовуйте інші інструменти для блокування, оскільки двигун може бути пошкоджений. | |
Використовується для натягу ременя ГРМ до необхідного натягу. Помістіть компонент G у квадратний привід натягувача та поверніть його проти годинникової стрілки, щоб збільшити натяг ременя (Рис.7). Завжди перевіряйте дані виробника для правильного натягу. Використовуйте відповідний вимірювач натягу. | |
Допомагає зняти шків колінвалу. Усі різьби (установлювальні гвинти плюс силовий гвинт) повинні бути добре змащені, щоб уникнути пошкодження різьблення під час використання та при натягу. | |
Використовується для фіксації підпружинених натягувачів у їх повністю втягнутому положенні для полегшення зняття та встановлення ременя. | |
Встановіть компонент J, як показано, щоб переконатися, що шків колінчастого валу центрований на валу (вирівняний з канавкою, вставте J в положення з обох боків шпонки колінчастого валу) і встановіть ремінь, починаючи з шківа розподільчого валу, використовуючи компонент K, щоб утримувати ремінь у місце (див. рис. 11). Встановіть ремінь у наступному порядку: напрямний ролик, колінчастий вал, водяний насос, натягувач (двигуни RHR/RHA тощо). | |
Використовується разом з компонентом J для утримання ременя на місці під час встановлення нового ременя на інші шківи. Чи не перетягуйте. | |
Компонент L має дві можливі функції, залежно від коду двигуна (див. Дані виробника). На рис. 12А показаний компонент L, що використовується для блокування пружинного натягувача кулачкового ременя повністю втягнутому положенні. На рис. 12В показаний компонент L, що використовується для централізації шківа колінчастого валу для двигунів RHY/RHZ; Компонент L всувається в ліву частину канавки шківа колінчастого валу вздовж шпонкового паза колінчастого валу. |