Набір фіксаторів (синхронізація) Ford EcoBoost 1.0 GTDI, A-1GTDI - A-1GTDI

Немає в наявності
Артикул: A-1GTDI
8471 грн
Знайшли дешевше?

Набір спецінструменту призначений для установки і регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 EcoBoost SCTi.

Інструмент для блокування розподільного валу Ford 1.0 л 3-циліндровий EcoBoost, 2 шт.

Набір фіксаторів ASTA A-1GTDI призначений для установки, перевірки, налаштування, блокування, для позиціонування блоків синхронізації часу при зміні ремінного пояса, а також інших ремонтних робіт.

Коди двигуна: M1DD, M1JA, M1JH, M1JJ, M2DB, M2DC, SFDB, SFJC і SFJD, з 2012 року.

Моделі: Ford B-Max, C-Max, Grand C-Max, EcoSport, Fiesta, Focus, Transit Connect, Transit Courier, Tourneo Connect і Grand Tourneo Connect Tourneo Connect (2012-2015) EcoBoost, ECOnetic, EcoBoost SCTi.

Комплектація:

Два замку розподільного валу, OEM 303-1605
Замок колінчастого вала, OEM 303-1604
Замок маховика, OEM 303-1602
Інсталяційний інструмент для прокладки передньої кришки, OEM 303-1603
Замок натяжителя, OEM 303-1054
Замок натяжителя, діаметр 8,0 мм
Замок натяжителя, діаметр 4,7 мм
Замок натяжителя, діаметр 3,5 мм

КОМПОНЕНТИ


ІНСТРУКЦІЯ

Підготовка • Завжди звертайтеся до даних і інструкцій виробника.
• N. B. ремінь привода розподільного вала на двигуні 1.0 EcoBoost lt «омивається маслом».
Передній кожух двигуна повинен бути видалений, щоб отримати доступ.
• Перед розбиранням двигуна поверніть двигун до ВМТ № 1 цил.
• Зніміть стартер і використовуйте компонент A, щоб утримувати маховик при відкручування болта шківа колінчастого вала.

Компонент А:
Використовується для блокування маховика при ослабленні і затягуванні болта шківа колінчастого вала. Зніміть стартер і вставити компонент A в отвір стартера, щоб його зуб зафіксував маховик. См. Рис. 1
Компонент В:
Використовується для установки положення колінчастого валу.
Зніміть заглушку з бічної сторони блоку двигуна, як показано на рис. 2, і встановіть компонент B. Повільно поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, поки полотно колінчастого вала не торкнеться кінця компонента B.

Компонент З:
Використовується для початкової установки положення колінчастого валу через отвір в передньому шківі колінчастого вала, як показано на рис. 3.

Компонент D:
Використовується для блокування натяжителя ременя в повністю втягненому положенні, як показано на рис. 3.

Компонент E & F:
Використовується для блокування розподільних валів в їх положенні незалежно від їх шківів. Дивіться рис. 4.
З уже встановленим компонентом B і двигуном в ВМТ № 1 циліндра встановіть компоненти E & F, потім затягніть стопорні болти від руки (позначено 1 на рис. 4).

Компоненти А:
Використовується для установки шківів привода розподільного вала (VCT).
Набір спеціальних інструментів QS10731 використовується разом з комплектом приводу двигуна для складання шківів VCT (Variable Camshaft Timing) в їх розподільні вали в ВМТ.
Після складання ременя приводу розподільного валу, натяжителя ременя, передньої кришки, сальника і переднього шківа колінчастого вала, коли колінчастий вал і розподільний вал все ще заблоковані на ВМТ, виберіть компоненти A і B, як показано, та затягніть болти (1) до 10 Нм. Поверніть впускний і випускний інструмент проти годинникової стрілки, щоб видалити люфт. Затягніть кріплення VCT (2) з правильним моментом, як описано в інструкціях OEM.
Дивись фіг.1 і 2.

Компонент G:
Використовується для установки нового переднього сальника коленвала в передню кришку після того, як передня кришка встановлена на двигун. Дивіться рис 5.

Примітка

Дотримуйтесь послідовність затягування і моменти затягування болтів передньої кришки.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.