Пристрій для заміни сальника коленвала на дизельних двигунах VW T10134 4807 JTC
Опис:
Інструмент призначений для точної установки ущільнення колінчастого валу на дизельних двигунах Volkswagen та Audi. Він спеціально розроблений для роботи з моделями Volkswagen Golf, Touran та Audi A3 4, а також для інших чотирициліндрових дизельних двигунів, включаючи 1.4i Turbo, 1.4/1.6 Direct Injection (Petrol), 1.9/2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 Common Rail Дизель).
Характеристики:
- OEM Код: T10134
- Застосування: Volkswagen Golf, Touran, Audi A3 4, 1.4i Turbo, 1.4/1.6 Direct Injection (Petrol), 1.9/2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 Common Rails (Дизель)
- Інструмент: 1/2"
Комплект постачання:
- Інструмент для встановлення ущільнення
- Необхідні інструменти:
- Динамометричний ключ (5-60 Нм)
- 3 х шестигранні болти М6 х 35 мм
- Датчик Верньє (або прямий край та щупи)
Процес встановлення:
Підготовка:
- Зніміть корпус ущільнення коленвала, маховик або приводну пластину (якщо застосовується).
- Встановіть двигун на ВМТ (верхню мертву точку).
- Зніміть піддон і від'єднайте джгут проводів від датчика частоти обертання двигуна.
Встановлення нового ущільнення:
- Переконайтеся, що новий корпус ущільнення встановлено правильно, з дотриманням міток ВМТ.
- Помістіть корпус ущільнення лицьовою стороною донизу на чисту плоску поверхню і притисніть кільця вниз.
- Встановіть корпус ущільнення на інструмент для встановлення, закріпіть його за допомогою трьох гвинтів із накатаною головкою.
- Кріпіть інсталяційний інструмент із корпусом ущільнення до фланця колінчастого валу.
- Перевірте, щоб не було мастила або мастила на фланці коленвала.
Фіксація та перевірка:
- Використовуйте велику шестигранну гайку для затягування до 35 Нм, щоб притиснути ущільнення.
- Перевірте зазор між фланцем колінвала та розподільним кільцем.
- Встановіть нові болти кріплення корпусу та затягніть їх моментом 15 Нм.
Завершення встановлення:
- Встановіть датчик частоти обертання колінчастого валу та затягніть кріпильний болт до 5 Нм.
- Встановіть піддон, проміжну пластину та маховик/привідну пластину з новими болтами, затягуючи їх моментом 60 Нм + чверть оберту (90˚).
Примітки:
- Ущільнювальний корпус та ущільнення є єдиним цілим і повинні замінюватись разом.
- Зверніть увагу на те, що кільце ущільнювача з ПТФЕ не повинно контактувати з брудом або жиром.
- Переконайтеся, що напрямний штифт коректно вставлено в отвір.
Пристрій 4807 JTC допомагає забезпечити правильне встановлення та герметичність ущільнення колінчастого валу, що критично для довговічної та надійної роботи двигуна.