Пристрій для заміни сальника коленвала на дизельних двигунах VW T10134 4807 JTC

В наявності
Артикул: 4807 JTC
9702 грн
👍
Знижки
від 5000 грн - 5% від 25000 грн - 10% від 50000 грн - 15%

Пристрій для заміни сальника коленвала на дизельних двигунах VW T10134 4807 JTC

Опис:

Інструмент призначений для точної установки ущільнення колінчастого валу на дизельних двигунах Volkswagen та Audi. Він спеціально розроблений для роботи з моделями Volkswagen Golf, Touran та Audi A3 4, а також для інших чотирициліндрових дизельних двигунів, включаючи 1.4i Turbo, 1.4/1.6 Direct Injection (Petrol), 1.9/2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 Common Rail Дизель).

Характеристики:

  • OEM Код: T10134
  • Застосування: Volkswagen Golf, Touran, Audi A3 4, 1.4i Turbo, 1.4/1.6 Direct Injection (Petrol), 1.9/2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 Common Rails (Дизель)
  • Інструмент: 1/2"

Комплект постачання:

  • Інструмент для встановлення ущільнення
  • Необхідні інструменти:
    • Динамометричний ключ (5-60 Нм)
    • 3 х шестигранні болти М6 х 35 мм
    • Датчик Верньє (або прямий край та щупи)

Процес встановлення:

  1. Підготовка:

    • Зніміть корпус ущільнення коленвала, маховик або приводну пластину (якщо застосовується).
    • Встановіть двигун на ВМТ (верхню мертву точку).
    • Зніміть піддон і від'єднайте джгут проводів від датчика частоти обертання двигуна.
  2. Встановлення нового ущільнення:

    • Переконайтеся, що новий корпус ущільнення встановлено правильно, з дотриманням міток ВМТ.
    • Помістіть корпус ущільнення лицьовою стороною донизу на чисту плоску поверхню і притисніть кільця вниз.
    • Встановіть корпус ущільнення на інструмент для встановлення, закріпіть його за допомогою трьох гвинтів із накатаною головкою.
    • Кріпіть інсталяційний інструмент із корпусом ущільнення до фланця колінчастого валу.
    • Перевірте, щоб не було мастила або мастила на фланці коленвала.
  3. Фіксація та перевірка:

    • Використовуйте велику шестигранну гайку для затягування до 35 Нм, щоб притиснути ущільнення.
    • Перевірте зазор між фланцем колінвала та розподільним кільцем.
    • Встановіть нові болти кріплення корпусу та затягніть їх моментом 15 Нм.
  4. Завершення встановлення:

    • Встановіть датчик частоти обертання колінчастого валу та затягніть кріпильний болт до 5 Нм.
    • Встановіть піддон, проміжну пластину та маховик/привідну пластину з новими болтами, затягуючи їх моментом 60 Нм + чверть оберту (90˚).

Примітки:

  • Ущільнювальний корпус та ущільнення є єдиним цілим і повинні замінюватись разом.
  • Зверніть увагу на те, що кільце ущільнювача з ПТФЕ не повинно контактувати з брудом або жиром.
  • Переконайтеся, що напрямний штифт коректно вставлено в отвір.

Пристрій 4807 JTC допомагає забезпечити правильне встановлення та герметичність ущільнення колінчастого валу, що критично для довговічної та надійної роботи двигуна.

Країна виробник Тайвань

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.