професійний Дизельний компрессометр YATO призначений для вимірювання компресії в дизельних двигунах.
Комплект для тестування компресії дизельного двигуна , YATO YT-7307 представляє собою комплексний набір інструментів для перевірки стану дизельних двигунів на більшості автомобілів і невеликих човнів, оснащених дизельними двигунами.
Він перевіряє втрати на стиск в результаті зносу клапанів і сідел клапанів, напрямних клапанів, поршневих кілець, головки циліндрів і ущільнень.
Широкий асортимент адаптерів свічок розжарювання і форсунки для перевірки компресії дизельних двигунів.
А | Манометр в зборі | 560 | 83 | 0-1000 psi/0-70Kgcm |
1 | Заглушка Stanadyne | 112 | Немає даних | 19 |
2 | Заглушка форсунки | 114 | Немає даних | 21 |
3 | Адаптер свічки розжарювання | 114.5 | M10 x 1.25 | |
4 | Адаптер свічки розжарювання | 119 | M10 x 1.0 | |
5 | Адаптер свічки розжарювання | 73.5 | M10 x 1.25 | |
6 | Адаптер свічки розжарювання | 54 | M12 x1.25 | |
7 | Адаптер свічки розжарювання | 72 | M14 x1.25 | |
8 | Заглушка форсунки | 78 | M20 x 1.5 | |
9 | Заглушка форсунки | 64 | M24 x 2.0 | |
10 | Затискна пластина | 63.5 | 25 | 17 |
11 | 90 ° Коліно |
BMW, Citroen, Dacia, Daihatsu, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Leyland Daf, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo
1 | Ford Transit |
2 | Ford Transit |
4 | General Motors | Isuzu | Land Rover |
6 | Alfa Romeo | Bedford | BMW | Citroen | Fiat | Ford | Mercedes-Benz | Opel Peugeot Renault | Seat | Vauxhall |
7 | Citroen | Fiat | Land Rover | Opel |
9 | Audi | Citroën | Ford | Mercedes-Benz | Opel | Peugeot | Renault | Vauxhall Volkswagen | Volvo |
Цей метод є кращим методом випробувань, оскільки він дозволяє уникнути пошкодження інжектора і забруднення паливної системи.
1. Запустіть двигун і прогрійте до нормальної робочої температури.
2. Відключіть живлення від реле свічки підігрівача, зніміть свічку розжарювання з циліндра і встановіть відповідну кришку.
3. При запуску двигуна зупиніть подачу палива, від'єднавши соленоїд паливного насоса, або вручну, використовуючи ручку PULL TO STOP. (Коли потрібні випробування, від'єднайте паливопровід від відповідної форсунки і надіньте пластиковий шланг на кінець, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
4. Під'єднайте вузол тестера до фіктивної свічки розжарювання.
5. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометрическое тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
6. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і, при необхідності, підключіть.
Порівняння показань тиску для кожного циліндра є найкращим орієнтиром для стану клапанів або поршневих кілець, ніж випробування з одним циліндром.
В комплект входить прецизійний датчик, відповідний BS 1780, з діапазоном 0 - 1000 фунтів на квадратний дюйм і 0 - 70 кг / див. Він має гумовий кожух для міцності і захисту від пошкоджень. Датчик включає в себе випускний клапан, що дозволяє проводити повторні випробування, не знімаючи датчик.
Асортимент заглушок форсунок і свічок розжарювання охоплює більшість європейських і японських автомобілів, які підключені до датчика з допомогою швидко системи.
ВАЖЛИВО: Завжди надягайте захисні окуляри при використанні комплекту для випробувань.
1. Прогрійте двигун до нормальної робочої температури.
2. Зніміть інжектор. Надіньте пластикову трубку на паливопровід, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
3. Коли потрібна перевірка стартером, переконайтеся, що батарея повністю заряджена, так як це може вплинути на результати.
4. Проверніть двигун, щоб очистити порт
5. Встановіть правильну заглушку форсунки на місце з допомогою затискної пластини, щоб забезпечити герметичність сполучених поверхонь.
НЕ ЗАТЯГУЙТЕ
6. Під'єднайте вузол тестера до заглушки форсунки.
7. Запустіть або проверніть двигун і виконайте тестування, зчитуючи показання компресії цього циліндра.
8. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометрическое тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
9. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і при необхідності знову під'єднайте.
Перевірте показання тиску для кожного циліндра у відповідності зі специфікацією, встановленої виробником двигуна або транспортного засобу в керівництві з ремонту.
Крім того, порівняйте свідчення тиску для кожного циліндра з усіма іншими циліндрами.
Якщо тиск відрізняється від вказаного значення більш ніж на 44 фунта / кв. Дюйм, двигун несправний. Більшість дизельних двигунів повинні показувати тиск близько 308 фунтів на квадратний дюйм, але для отримання точних технічних характеристик зверніться до керівництва з ремонту виробника.