Тестер зворотної подачі Common Rail Rewolt T0135
Rewolt T0135 Допомагає з діагностикою:
• Немає запуску двигуна
• Нерівна робота
• Погане прискорення
• Загальна нестача потужності двигуна
• Підвищена димність
Втрата тиску в паливній системі Common Rail часто може призвести до одного або кількох вищезгаданих симптомів. Найпоширенішою причиною втрати тиску є надмірна кількість палива, що повертається в паливний бак (також зване «зворотком»). Якщо інжектор(и) страждають від надмірного зворотного витоку, паливний насос не може створити достатнього тиску для правильної роботи системи. Це може бути очевидніше при запуску і перемиканні передач, оскільки тиск палива безпосередньо пов'язаний з оборотами двигуна.
ІНСТРУКЦІЯ | |
1. Сучасні двигуни зазвичай оснащені кришкою шумопоглинаючої над двигуном. Зніміть кришку, щоб отримати доступ до форсунок. 2. З'єднувачі звороту закріплені за допомогою дротяних затискачів. Видаліть їх та зберігайте у безпечному місці. 3. Від'єднайте роз'єм обратки від форсунок; будьте обережні з цією операцією, оскільки роз'єми можуть бути крихкими. | |
4. Щоб запобігти витоку, заглушіть або затисніть кінці звороту. | |
8. Запустіть двигун і дайте йому вирівняти оберти. 9. Слідкуйте за мірками та заглушіть двигун, коли вони будуть наповнені приблизно на 75%. 10. Порівняйте рівні за мірками. Мірка, що показує більше 10% додаткового палива, вказує на інжектор, який може мати проблему з витоком у зворотному напрямку. | |
11. Зніміть кожен гнучкий шланг із форсунок; щоб уникнути витоку, помістіть палець над кожним отвором пляшки (верхня частина мірки у зборі) при знятті трубки. Затисніть трубу, щоб утримати паливо, а потім злити паливо у відповідний контейнер. 12. Встановіть з'єднувачі зворотної труби на форсунки та закріпіть їх за допомогою затискачів. 13. Запустіть двигун знову і ретельно перевірте всі раніше зняті роз'єми на герметичність. ПРИМІТКА. Інструкції призначені лише для ознайомлення. Будь ласка, зверніться до посібника з обслуговування виробника. | |
Запобіжні заходи: |