Тестер герметичності дизельних форсунок із системою COMMON RAIL VIKTEC VT01191A
Комплектація:
- Мірні колби з гнучким шлангом та штуцером: 6 шт.
- Мірні мензурки зі штуцером: 6 шт.
- Адаптери: 24 шт. для форсунок Bosch, Siemens, Denso, Delphi та ін.
- Упаковка: Міцний переносний кейс.
Опис:
- Функціональність: Тестер дозволяє проводити як статичний, так і динамічний тести на герметичність форсунок, визначаючи обсяг переливу кожної форсунки. Прозорі калібровані мензурки або колби дозволяють швидко і легко виявити несправну форсунку.
- Без демонтажу: Не вимагає демонтажу форсунок для тестування. Виявляє несправності через нерівномірність «зворотного скидання» пального.
- Підключення: Підключається до зворотної гілки зливу пального в бак, що дозволяє тестувати форсунки безпосередньо на місці.
- Можливість одночасного підключення: Може підключати до 6 форсунок одночасно, що забезпечує ефективність тестування.
Застосування:
- Системи Common Rail: Призначений для використання на системах Common Rail від Bosch, Siemens, Denso, Delphi.
- Типи двигунів: Залежно від модифікації, може використовуватися на двигунах з 4, 6 циліндрами, а також на двигунах V6.
- Застосування: Може використовуватися для тестування комерційних автомобілів, дорожньої, будівельної та сільськогосподарської техніки.
- Марки двигунів: Використовується на більшості двигунів таких марок як Iveco, Perkins, Deutz, John Deere, Sisu Diesel.
Порядок роботи:
- Підготовка: Роз'єднайте зворотний паливопровід від форсунок і приєднайте пристосування з колбами і кріпильною рампою на його місце за допомогою прозорих шлангів зі штуцером.
- Перевірка герметичності: Переконайтеся, що повітря не потрапляє у від'єднаний зворотний паливопровід. Перевірте герметичність з'єднань.
- Запуск двигуна: Заведіть двигун і спостерігайте за кількістю пального, що надходить у мензурки або колби. Не допускайте переливу. Вимірювання проводьте до того моменту, поки паливо не досягне позначки ¼ від ємності колби або ½ від ємності мензурки.
- Оцінка результатів: При справній форсунці різниця в рівні пального не повинна перевищувати 25%.
- Відновлення з'єднань: Після проведення вимірів відновіть раніше від'єднаний зворотний провід і перевірте герметичність відновленого з'єднання.
Важливі рекомендації:
- Переконайтеся, що всі з'єднання герметичні перед запуском двигуна.
- Не допускайте потрапляння повітря у систему під час тестування.
- Дотримуйтеся обережності при роботі з пальною системою, щоб уникнути витоків пального та небезпеки пожежі.