Діагностичний набір для форсунок переливної ASTA A-KB0101

В наявності
Артикул: A-KB0101
1447 грн
Знайшли дешевше?
  • Діагностичний набір для форсунок (тестер обратки) ASTA TIT-135A
  • Прилад призначений для діагностики форсунок у дизельних двигунах,
  • до 6-циліндрів, забезпечених системою подачі палива
  • Common Rail. Дозволяє швидко та легко діагностувати форсунки на основі
  • вимірювання герметичності паливних форсунок (перетікання палива). Завдяки цьому
  • Ви можете легко оцінити потенційні збитки, забруднення або витоку
  • форсунок. Комплект оснащений 24 шт. адаптери для систем BOSCH, SIEMENS, DENSO, DELPHI.

Допомагає з діагностикою:


• Немає запуску двигуна
• Нерівна робота
• Погане прискорення
• Загальна нестача потужності двигуна
• Підвищена димність


Втрата тиску в паливній системі Common Rail часто може призвести до одного або кількох вищезгаданих симптомів. Найпоширенішою причиною втрати тиску є надмірна кількість палива, що повертається в паливний бак (також зване «зворотком»). Якщо інжектор(и) страждають від надмірного зворотного витоку, паливний насос не може створити достатнього тиску для правильної роботи системи. Це може бути очевидніше при запуску і перемиканні передач, оскільки тиск палива безпосередньо пов'язаний з оборотами двигуна.

ІНСТРУКЦІЯ
1. Сучасні двигуни зазвичай оснащені кришкою шумопоглинаючої над двигуном. Зніміть кришку, щоб отримати доступ до форсунок.
2. З'єднувачі звороту закріплені за допомогою дротяних затискачів. Видаліть їх та зберігайте у безпечному місці.
3. Від'єднайте роз'єм обратки від форсунок; будьте обережні з цією операцією, оскільки роз'єми можуть бути крихкими.

4. Щоб запобігти витоку, заглушіть або затисніть кінці звороту.
5. Повісьте мірні колби у відповідному місці під капотом.
6. Виберіть правильні адаптери з комплекту та встановіть їх на кінці гнучких шлангів. Вони є щільною посадкою в шланг.
7. Підключіть гнучкі шланги до форсунок. Вони не вимагають закріплення дротяного затиску (поворотна система низького тиску).

8. Запустіть двигун і дайте йому вирівняти оберти.
9. Слідкуйте за мірками та заглушіть двигун, коли вони будуть наповнені приблизно на 75%.
10. Порівняйте рівні за мірками. Мірка, що показує більше 10% додаткового палива, вказує на інжектор, який може мати проблему з витоком у зворотному напрямку.
11. Зніміть кожен гнучкий шланг із форсунок; щоб уникнути витоку, помістіть палець над кожним отвором пляшки (верхня частина мірки у зборі) при знятті трубки. Затисніть трубу, щоб утримати паливо, а потім злити паливо у відповідний контейнер.
12. Встановіть з'єднувачі зворотної труби на форсунки та закріпіть їх за допомогою затискачів.
13. Запустіть двигун знову і ретельно перевірте всі раніше зняті роз'єми на герметичність.
ПРИМІТКА. Інструкції призначені лише для ознайомлення. Будь ласка, зверніться до посібника з обслуговування виробника.

Запобіжні заходи:
• Призначений для використання зі зворотною форсункою. НЕ підключайте до високого тиску.
• Тримайте інструмент чистим та без пилу.
• Використовуйте захисні окуляри під час використання.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Нещодавно переглянуті