Тестер обратки дизельних форсунок системи Common Rail FORCE 902G8
Призначений для вимірювання повернення витрат палива на дизельних автомобілях до 6 циліндрів, оснащених системою впорскування Common Rail. Швидко та легко ідентифікує зношені, заблоковані або непрацюючі форсунки. Містить вимірювальні трубки для короткострокових випробувань та вимірювальні пляшки для більш довгострокової та більш точної оцінки.
Майстер-комплект включає ряд адаптерів, придатних для інжекторів Bosch, Delphi і Denso, для всебічного охоплення дизельних автомобілів Common Rail.
особливості:
- Прямий вимір зворотного потоку інжектора
- Вимірювання зворотного потоку з використанням зовнішнього витратоміра
- Можливість одночасного виміру до 6 форсунок
- Коробка для транспортування та зберігання в комплекті
- В комплект входять 24 адаптери для форсунок: застосовуються для інжекторів BOSH, SIEMENS, DENSO та DELPHI
Допомагає з діагностикою:
• Поганий чи ні запуск двигуна
• Нерівна робота
• Погане прискорення
• Загальна нестача потужності двигуна
• Підвищена димність
Втрата тиску в паливній системі Common Rail часто може призвести до одного або кількох вищезгаданих симптомів. Найпоширенішою причиною втрати тиску є надмірна кількість палива, що повертається в паливний бак (також зване «зворотком»). Якщо інжектор(и) страждають від надмірного зворотного витоку, паливний насос не може створити достатнього тиску для правильної роботи системи. Це може бути очевидніше при запуску і перемиканні передач, оскільки тиск палива безпосередньо пов'язаний з оборотами двигуна.
1. Сучасні двигуни зазвичай оснащені кришкою шумопоглинаючої над двигуном. Зніміть кришку, щоб отримати доступ до форсунок. 2. З'єднувачі звороту закріплені за допомогою дротяних затискачів. Видаліть їх та зберігайте у безпечному місці. 3. Від'єднайте роз'єм обратки від форсунок; будьте обережні з цією операцією, оскільки роз'єми можуть бути крихкими. | |
4. Щоб запобігти витоку, заглушіть або затисніть кінці звороту. | |
8. Запустіть двигун і дайте йому вирівняти оберти. 9. Слідкуйте за мірками та заглушіть двигун, коли вони будуть наповнені приблизно на 75%. 10. Порівняйте рівні за мірками. Мірка, що показує більше 10% додаткового палива, вказує на інжектор, який може мати проблему з витоком у зворотному напрямку. | |
11. Зніміть кожен гнучкий шланг із форсунок; щоб уникнути витоку, помістіть палець над кожним отвором пляшки (верхня частина мірки у зборі) при знятті трубки. Затисніть трубу, щоб утримати паливо, а потім злити паливо у відповідний контейнер. 12. Встановіть з'єднувачі зворотної труби на форсунки та закріпіть їх за допомогою затискачів. 13. Запустіть двигун знову і ретельно перевірте всі раніше зняті роз'єми на герметичність. ПРИМІТКА. Інструкції призначені лише для ознайомлення. Будь ласка, зверніться до посібника з обслуговування виробника. | |
|