Комплект для перевірки тиску та герметичності в системах S-XC1VP - S-XC1VP

Немає в наявності
Артикул: S-XC1VP
1742 грн

Этот вакуумный и напорный насос создает и поддерживает дозированный вакуум для тестирования широкого спектра автомобильной, морской, авиационной и сельскохозяйственной техники. 

Использование вакуумметра / манометра часто упускается из виду при определении механического состояния и диагностике неисправностей двигателей внутреннего сгорания.

Контроль фактического вакуума в коллекторе неоценим при устранении неисправностей двигателя. Это может быть выполнено только с помощью вакуумного манометра хорошего качества, и это, в сочетании с ручным вакуумным насосом, также позволяет проводить статические испытания всех типов вакуумных систем.

Предназначен для диагностики следующих систем и агрегатов:

  • Автоматична коробка передач
  • Вакуумні резервуари
  • Конуси нагрівача
  • Кондиціонер та опалення
  • Паливні системи
  • Тюнінг двигуна
  • Системи керування двигуном
  • Системи контролю викидів
  • Системи запалювання
  • Гальмівні системи (включно з ABS та звичайними)
  • Обслуговування двигуна, в тому числі:

- Головка блоку циліндрів
- Сальники штока клапана
- фіксатор поршневих кілець на дизельних двигунах
- Відпрацьовані гази на турбонагнітачах

У комплект також входять резервуари, шланги і перехідники для прокачування гальмівної системи і системи зчеплення. Легкий алюмінієвий корпус з простою функцією обертання для вибору тиску або вакууму. Великий датчик, що легко читається.

Додаткова інформація

  • Подвійна функція - вакуум: 0-30 у вакуумі (від 0 до -1 бар)
  • Тиск: 0-60 фунтів на квадратний дюйм (від 0 до 4 бар)
  • Просто виберіть клапан подачі повітря на насосі.
  • Вихід для систем під тиском / Вхід для тестування вакууму
  • Ідеально підходить для широкого спектра застосувань на багатьох транспортних засобах, включно з прокачуванням гальм мотоциклів.

Комплектація::

  • Вакуумний насос, 2 контейнери для рідини, кришка перенесення, вакуумні шланги; 2 х 80 мм, 2 х 95 мм, 2 х 600 мм, 19 х різних роз'ємів і заглушки

Нижче наведено приклади, за яких можна використовувати комплект тестера вакууму/тиску S-XC1VP, але завжди слід пам'ятати, що це лише приклади, і для правильних процедур і специфікацій тестування завжди слід звертатися до посібників з обслуговування виробника. 

На додаток до цього, завжди рекомендується проводити додаткові тести, тобто тести на стиснення, тести на витік із циліндрів, перевірки моменту запалювання тощо, щоб підтвердити показання вакуумметра / манометра.

Інструкція:

Модель S-XC1VP може використовуватися як для випробування під тиском, так і під вакуумом за допомогою перемикача режимів у вигляді ребристого кільця в передній частині насоса.

Для вибору режиму ПЕРЕВІРКИ ТИСКУ поверніть ребристий селектор проти годинникової стрілки, щоб стрілка під словом "OUT" збіглася зі стрілкою на головному корпусі.

корпусі, як показано на рис.1.

Щоб вибрати режим VACUUM TESTING, поверніть селектор з ребрами за годинниковою стрілкою так, щоб стрілка під словом "IN" збіглася зі стрілкою на основному корпусі.

як показано на рис.2.

Аналіз стану механічної частини двигуна через вакуум колектора

Показання, показані нижче, є лише прикладами того, що можна спостерігати. Важливо пам'ятати, що важливішою є дія стрілки, а не фактичні показання. Різні типи двигунів працюватимуть із різним тиском вакууму в колекторі, залежно від профілю розподільного вала, перекриття клапана, часу тощо. Тому точне значення вакууму не може бути вказано. Основним критерієм є те, що показання стрілки становить від 16 до 21 дюйма ртутного стовпа і стабільне

Вакуум у колекторі також залежить від висоти, і він падає приблизно на 1 дюйм рт.ст. на кожні 1000 футів над рівнем моря, тож це також слід враховувати під час оцінювання фактичних показань вакууму в колекторі.

Крок 1. Запустіть двигун, поки не буде досягнуто нормальної робочої температури. Заглушіть двигун.

Крок 2. Знайдіть і підключіть вакуумметр до порту безпосередньо на колекторі (мал. 3) або на корпусі карбюратора / дроселя під дросельною заслінкою.

Крок 3. Запустіть двигун на холостому ходу, стежачи за показаннями датчика.

 

 

Підозрювана помилка

Підключення насоса

Активність датчика на насосі

Коливання

Справний двигун

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Рух стрілка має бути стійким і утримуватись між 16-22 Hg.

16-22 Hg

Згорілі або негерметичні клапани

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Стрілка опуститься до низького значення 1 - 7 Hg і повернеться до нормального стану через регулярні часові відтинки (коли несправний клапан спробує закрити)

1-7 Hg

Слабкий чи зламаний

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Стрілка швидко коливається через рівні проміжки часу. Коливання збільшуватимуться зі збільшенням частоти обертання двигуна.

10-21 Hg

Прилипаючий клапан

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Прилипаючий клапан дасть швидке уривчасте падіння від нормального показання

 

Зношені клапанні напрямні

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Стрілка показуватиме нижче, ніж зазвичай, і швидко коливатиметься. У міру того як частота обертання двигуна збільшується датчик стабілізуватиме

Діапазон 3 Hg

Витік поршневих кілець

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Показник вакууму на неодруженому ходу буде низьким, але стабільним. Відкрийте дросель приблизно до 2000 об/хв. Швидко закрийте дросельну заслінку. Голка повинна піднятися на 2 - 5Hg вище за мінімальне значення. Найменше посилення вказуватиме на несправні поршневі кільця

12-16 Hg

Прогоріла прокладка ГБЦ

Підключіть насос до вакуумного порту колектора

Стрілка у вакуумі падатиме з нормального показання і повертатиметься кожного разу, коли несправний циліндр або циліндри досягають фази займання.

Близько 10 Hg

Обмеження вихлопних газів

Підключіть шланг насоса до вакуумного кріплення впускного колектора.

Запустіть двигун на холостому ходу та збільште оберти до 2500. Якщо стрілка опускається до нуля, проблема пов'язана з обмеженням вихлопу або надмірно активним клапаном EGR.

 

Неправильна суміш повітря та палива на холостому ході

 

Коли стрілка на датчику повільно рухається назад і вперед на неодруженому ходу, паливна суміш занадто багата. Бідна суміш викликає нерегулярне падіння стрілки у тому самому діапазоні.

4-5 Hg

Пізнє запалення або час газорозподілу

 

Надзвичайно повільне, але стійке показання на холостому ходу вказує на пізнє запалення або неправильну синхронізацію клапана

 

Позитивна вентиляція картера

 

Від'єднайте вакуумний шланг від клапана PCV, частота обертання двигуна повинна зменшитись на 100 об/хв, щоб вказати на витік каліброваного повітря у впускний колектор. Якщо двигун працює на холостому ході занадто повільно або нерівно, перевірте клапан PSV перед регулюванням карбюратора.

 

Циркуляція вихлопних газів (EGR)

Підключіть насос до вакуумного шлангу на клапані EGR.

Перевірте, що на 2000 об/хв є 4-5 Hg. Якщо двигун глухне на холостому ходу, втрачає потужність або працює нерівно, замініть клапан EGR. Клапан рециркуляції газів, що відпрацювали, може нормально працювати, коли двигун теплий, але залишається відкритим, коли двигун холодний.

 

Іскровий клапан затримки (SDV)

Підключіть вакуумний насос до шлангу, що веде до отвору свічки карбюратора.

Виберіть нейтральну передачу, встановіть карбюратор на швидкий холостий хід, зніміть запірний клапан запалювання свічки. Дотримуйтесь час у секундах для досягнення голкою 6 Hg із джерелом вакууму 10-16Hg. Якщо це станеться менш як за 2 секунди. SDV слід замінити.

10-16 Hg

 

Система запалювання

У системах стандартних точок і деяких електронних системах запалювання використовуються два типи попередніх методів, обидва з яких повинні працювати правильно, щоб отримати максимальну продуктивність і економію палива.

Перший метод - механічний або відцентровий, який працює з використанням тягарців, розташованих на основі розподільника. тягарці рухаються назовні, випереджаючи момент запалювання під час збільшення обертів двигуна. Це перевіряється спочатку шляхом видалення вакуумної лінії подачі, щоб відключити систему, а потім з під'єднаною лампою синхронізації, підвищувати оберти двигуна, переконавшись, що синхронізація настає відповідно до специфікації виробника.

Другий метод - це Vacuum Advance, який вимірює навантаження двигуна через вакуум у колекторі. Вакуумна діафрагма встановлюється на розподільник і з'єднана з обертовою внутрішньою опорною пластиною, що обертається, яка компенсує або сповільнює час у міру необхідності, щоб задовольнити різні навантаження двигуна.

Щоб перевірити правильність роботи цієї системи, знову з під'єднаним індикатором часу збільште оберти двигуна і перевірте відповідність часу за специфікаціями виробника. У разі, якщо подача вакууму не працює, від'єднайте вакуумну лінію від механізму подачі розподільника. Підключіть S-XC1VP (рис.4) і створіть вакуум 5-10 дюймів ртутного стовпа, одночасно контролюючи час. Якщо відзначається випередження за часом, це підтверджує, що вакуумна діафрагма і механічні частини в порядку і що несправність пов'язана з подачею вакууму. Щоб підтвердити це, під'єднайте S-XC1VP до лінії подачі вакууму і перевірте показання манометра. На холостому ходу не повинно бути розрідження, але при збільшенні обертів двигуна слід спостерігати збільшення вакууму. Якщо цього не відбувається, простежте, щоб вакуумна лінія знову перевіряла наявність обмежень або розривів.

 

ПАЛИВНІ СИСТЕМИ:

Перевірка механічних паливних насосів

Вакуумний тестер можна використовувати для оцінки стану механічного паливного насоса, перевіряючи вакуум, який він може створити. Знайдіть і зніміть всмоктувальну лінію з насоса. Під'єднайте вакуумметр до всмоктувального отвору насоса, запустіть двигун на холостому ходу. Показники вакууму, які повинні спостерігатися, будуть незначно відрізнятися для різних марок і моделей, але, як правило, повинно створюватися приблизно 15 дюймів ртутного стовпа. Це також має бути проведено протягом приблизно 1 хвилини після вимкнення двигуна. Якщо це показання вакууму не досягається або вакуум одразу ж падає при вимкненому двигуні, паливний насос потребує або капітального ремонту, або заміни.

Карбюратори

Існує багато різних типів систем контролю вакууму, що використовуються на карбюраторах. Використання комплекту вакуумного тестера дає змогу швидко і точно тестувати ці системи. Нижче наведено лише два приклади тестів, які можна провести.

Приклад 1

Тестування мембранної перегородки. Коли двигун прогрітий до нормальної робочої температури і заглушений, від'єднайте вакуумну лінію від модуля мембрани.

Підключіть вакуумний тестер (рис. 5) і подайте приблизно 15 дюймів ртутного стовпа та зачекайте 30 секунд. Не повинно спостерігатися падіння манометра.

За збереженого вакууму переконайтеся, що дросельна заслінка перебуває в повністю відкритому положенні.

Приклад 2

Випробування карбюратора з вакуумним керуванням вторинної камери. Коли двигун прогрітий до нормальної робочої температури і заглушений, від'єднайте вакуумну лінію від модуля мембрани. Під'єднайте вакуумметр S-XC1VP (рис. 6), тримайте заслінки дроселя і вторинного клапана повітря відкритими. Працюйте з ручним насосом, спостерігаючи за вільним і легким відкриттям вторинної дросельної заслінки.

Перевірка регулятора тиску впорскування палива

Тиск у паливній рампі має змінюватися відповідно до мінливих навантажень двигуна і вимог до подачі палива. Це робиться за допомогою вакуумного регулятора, який під'єднаний до вакууму в колекторі двигуна для визначення змінних навантажень. Щоб перевірити тиск у паливній рампі, до рейки прикріплюється манометр, потім необхідно створити навантаження на двигун, щоб змінити вакуум у колекторі двигуна. Просто зніміть і заблокуйте лінію подачі вакууму до регулятора тиску, під'єднайте й увімкніть вакуумний насос S-XC1VP (рис. 7) для імітації тиску вакууму відповідно до специфікацій виробника та фіксуйте зміну показів тиску палива.

Перевірка клапани рециркуляції вихлопних газів (EGR)

Запустіть двигун і дайте попрацювати на холостому ходу, поки не буде досягнута нормальна робоча температура. Зніміть вакуумну лінію з клапана рециркуляції відпрацьованих газів і приєднайте комплект вакуумного тестера S-XC1VP (рис. 8). Увімкніть ручний насос, щоб подати приблизно 15 дюймів ртутного стовпа. Якщо клапан рециркуляції відпрацьованих газів працює правильно, на холостому ходу двигун стане працювати грубо. Якщо холостий хід залишається незмінним, клапан може бути заблокований у закритому положенні. Якщо вакуум не підтримується, мембрана в клапані вийшла з ладу.

Випробування односторонніх клапанів

Багато вакуумних контурів використовують односторонні односпрямовані клапани для подачі вакууму тільки в одному напрямку. Щоб перевірити роботу клапана, зніміть його з контуру. Під'єднайте вакуумметр S-XC1VP (рис. 9) і увімкніть насос, щоб подати вакуум. В одному напрямку клапан має утримувати вакуум, а в протилежному напрямку - ні.

Випробування електрично керованих вакуумних соленоїдів:

Вакуумні соленоїди з електричним приводом зазвичай використовуються в ланцюгах керування для систем кондиціонування/вентиляції, систем контролю викидів, систем холостого ходу тощо. Д. Д., І перевірка їх функціонування при використанні S-XC1VP надзвичайно проста. Знайдіть соленоїд, що перевіряється, і зніміть лінію, що йде до компонента, що перевіряється. Під'єднайте S-XC1VP до порту електромагнітного клапана (рис. 10) і запустіть двигун. За вимкненої системи має бути показання нульового датчика. Тепер переведіть систему у ввімкнене положення, і показання датчика, що дорівнюють вакууму в колекторі, мають бути дотримані, якщо немає показань, від'єднайте лінію подачі вакууму і перевірте вакуум у колекторі в цій точці. Якщо вакуум є, це означає, що соленоїд несправний або на нього не подається напруга (використовуйте мультиметр для перевірки цього). Якщо вакууму немає, проведіть лінію подачі назад до джерела вакууму, перевіривши наявність зламів або розривів.

Випробування термовакуумних вимикачів

Існує безліч контурів з вакуумним керуванням, які повинні працювати тільки тоді, коли двигун досягає нормальної робочої температури. Це робиться за допомогою термовимикачів, які залишаються у вимкненому положенні до досягнення заданої температури. Щоб перевірити цей тип вимикача, від'єднайте лінію подачі вакууму, що йде від колектора до вимикача, і перевірте вакуум у колекторі. Якщо цей вакуум правильний, підключіть лінію живлення до термовимикача і від'єднайте протилежну лінію від вимикача. Підключіть вакуумний тестер S-XC1VP до порту (мал.11) і запустіть двигун. При холодному двигуні жодних показань не повинно бути. Коли двигун досягає нормальної робочої температури, спостерігатимуться свідчення, що свідчать про розрідження в колекторі.

Випробування кранів з вакуумним керуванням

Системи вентиляції з клімат-контролем стають дедалі поширенішими на новіших транспортних засобах, і більшість систем використовують вакуумні крани для керування режимами опалення.

На більшості марок і моделей система використовує вакуум, щоб увімкнути кран обігрівача. Щоб перевірити це, від'єднайте лінію подачі від вакуумного модуля крана і під'єднайте вакуумний тестер S-XC1VP (мал.12). За нормальної робочої температури двигуна знайдіть зворотний шланг обігрівача. Коли кран нагрівача перебуває в положенні "вимкнено", цей шланг має бути холодним. Тепер увімкніть вакуумний насос, щоб відкрити кран. Показання датчика має зберігатися. Якщо кран перебуває в робочому стані, зворотний шланг почне нагріватися. Якщо шланг не починає нагріватися, це означає, що кран несправний.

Випробування вакуумних керованих централізованих замків, керованих вакуумом

Деякі марки і моделі використовують вакуумні сильфони, встановлені в кожних дверях, для централізованого замикання і відмикання дверей автомобіля. Ці системи використовують або вакуумний колектор, що зберігається в резервуарі для використання, коли двигун не працює, або вакуумний насос з електричним приводом, який працює, коли двері замкнені або не замкнені. У будь-якій із систем вакуумметр S-XC1VP ідеально підходить для перевірки кожного окремого дверного сильфона. Щоб зробити це, видаліть дверні планки як потрібно. Зніміть лінії подачі вакууму з сильфона та приєднайте вакуумметр S-XC1VP (рис. 13) і працюйте, щоб подати вакуум на сильфон. Зачекайте 30 секунд, стрілка на манометрі не повинна рухатися. Якщо виявлено, що сильфон справний, під'єднайте лінію подачі вакууму до вакуумметра S-XC1VP і використовуйте систему для перевірки подачі вакууму. Якщо вакуум не створюється або перебуває на низькому рівні, простежте вниз по лініях до джерела вакууму в пошуках перегинів, обмежень або тріщин у лініях. Відремонтуйте як потрібно і проведіть повторну перевірку.

Випробування клапанів модулятора автоматичної трансмісії з вакуумним керуванням

Автоматичні коробки передач зазвичай оснащені клапаном-модулятором з вакуумним приводом, щоб автоматична коробка передач могла визначати навантаження на двигун і регулювати точки перемикання відповідно до вимог. Вакуумний тестер S-XC1VP можна використовувати як для перевірки працездатності мембрани клапана модуляції, так і для симуляції різних навантажень двигуна, щоб можна було фіксувати показання тиску модулятора. Щоб перевірити мембрану клапана модулятора, від'єднайте лінію подачі вакууму від клапана та приєднайте вакуумметр S-XC1VP Експлуатуйте вакуумний насос доти, доки не буде досягнуто приблизно 15 дюймів ртутного стовпчика, і слідкуйте за показаннями датчика протягом приблизно 30 секунд. Не повинно бути ніякого падіння вакууму. Щоб перевірити показання тиску модулятора, під'єднайте манометр до відповідного отвору на коробці передач. Зніміть лінію подачі вакууму з модулятора і під'єднайте вакуумметр S-XC1VP (рис. 14). Запустіть двигун і подайте вакуумний тиск. Слідкуйте за показаннями і переконайтеся, що вони відповідають специфікаціям виробника.

ГАЛЬМІВНІ СИСТЕМИ

Випробування гальмівної сервопривідної діафрагми

Зніміть лінію подачі вакууму з гальмівного підсилювача. Під'єднайте вакуумметр S-XC1VP до порту подачі вакууму на сервоприводі (рис. 15). Увімкніть насос, щоб створити приблизно 15 дюймів ртутного стовпа і почекайте 30 секунд. На показаннях манометра не повинно бути падіння вакууму. Якщо вакуум падає, це означає, що діафрагма гальмівного підсилювача несправна. У цьому випадку сервопривід має бути відремонтований уповноваженим фахівцем з ремонту або замінений.

Прокачування гальмівної системи

Переконайтеся, що вакуумний насос під'єднано до бачка прокачування гальм відповідно до монтажної схеми (рис. 16). Невиконання цієї вимоги призведе до втягування гальмівної рідини у вакуумний насос.

Процедура прокачування гальм.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ! Ознайомтеся з небезпеками гальмівної рідини - прочитайте інструкцію виробника на упаковці. Не торкайтеся педалі гальма автомобіля під час прокачування гальм.

       Перед продовженням ознайомтеся з інструкціями виробника транспортного засобу для прокачування гальм і процедури послідовності коліс. Якщо жодних конкретних інструкцій від виробника транспортного засобу не існує, дотримуйтесь інструкцій, наведених нижче.

1. Зніміть кришку з головного бачка гальмівної рідини автомобіля. Якщо рівень рідини не на максимумі, долийте її.

2. Нанесіть мідне мастило на штуцери для прокачування гальм до і після процедури прокачування, щоб зменшити вірогідність заклинювання або поломки ніпелів під час подальшого прокачування гальм.

3. Приєднайте штуцер для прокачування відповідного розміру до штуцера для прокачування на супорті гальма першого колеса, зазвичай найближчого до бачка гальмівної рідини.

4 Експлуатуйте вакуумний насос доти, доки не буде створено вакуум приблизно 21 дюйм.

5. Відкрийте випускний ніпель приблизно на чверть обороту (рис.17). Дайте гальмівній рідині вийти доти, доки в гальмівній рідині в прозорому шлангу не буде видно бульбашки повітря.

6. Затягніть спускний ніпель.

7. Зніміть насадку з гальмівного ніпеля.

8. Повторіть процес у міру необхідності на кожному колесі.

9. Регулярно перевіряйте бачок головної гальмівної рідини, щоб переконатися, що рівень не падає надто далеко, і доливайте за потреби.

10. Регулярно спорожняйте ємність для прокачування і не допускайте переповнення ємності, оскільки гальмівна рідина буде всмоктуватися у вакуумний насос.

Коли прокачування гальм та/або заміна рідини завершені, перевірте дію педалі гальма, щоб переконатися, що гальма працюють, - перш ніж намагатися керувати автомобілем на дорозі, та перевірте автомобіль на відповідність характеристик гальмівної системи.

11. очистіть компоненти прокачування після використання водою.

Процедура прокачування зчеплення:

Зверніться до інструкцій відповідного виробника транспортного засобу для процедури видалення повітря зі зчеплення. Якщо жодних конкретних інструкцій від виробника транспортного засобу не існує, виконайте ту саму основну процедуру, що й щодо прокачування гальм.

 

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.