Вакуумний тестер для перевірки герметичності FORCE 908G8

В наявності
Артикул: 908G8
4789 грн
Знайшли дешевше?

Вакуумний та напірний насос FORCE 908G8 F створює та підтримує дозований вакуум для тестування широкого спектру автомобільної, морської, авіаційної та сільськогосподарської техніки.

Використання вакуумметра/манометра часто не береться до уваги при визначенні механічного стану та діагностиці несправностей двигунів внутрішнього згоряння.

Контроль фактичного вакууму в колекторі неоціненний при усуненні несправностей двигуна. Це може бути виконано лише за допомогою вакуумного манометра гарної якості, і це, у поєднанні з ручним вакуумним насосом, також дозволяє проводити статичні випробування всіх типів вакуумних систем.

FORCE 908G8 F Призначений для діагностики наступних систем та агрегатів:

  • Автоматична коробка передач
  • Вакуумні резервуари
  • Конуси нагрівача
  • Кондиціонер та опалення
  • Паливні системи
  • Тюнінг двигуна
  • Системи керування двигуном
  • Системи контролю викидів
  • Системи запалювання
  • Гальмівні системи (включаючи ABS та звичайні)
  • Обслуговування двигуна, зокрема:
  1. - Головка блоку циліндрів
  2. - Сальники штока клапана
  3. - фіксатор поршневих кілець на дизельних двигунах
  4. - Відпрацьовані гази на турбонагнітачах

В комплект також входять резервуари, шланги та перехідники для прокачування гальмівної системи та системи зчеплення. Легкий алюмінієвий корпус із простою функцією обертання для вибору тиску або вакууму. Великий датчик, що легко читається.

Додаткова інформація про вакуумний тестер FORCE 908G8 F

  • Подвійна функція - вакуум: 0-30 у вакуумі (від 0 до -1 бар)
  • Тиск: 0-60 фунтів на квадратний дюйм (від 0 до 4 бар)
  • Просто оберіть клапан подачі повітря на насосі.
  • Вихід для систем під тиском / Вхід для тестування вакууму
  • Ідеально підходить для широкого спектру застосування на багатьох транспортних засобах, включаючи прокачування гальм мотоциклів.

Комплектація тестера вакуумного FORCE 908G8 F:

  • Вакуумний насос, 2 контейнери для рідини, кришка перенесення, вакуумні шланги; 2 х 80 мм, 2 х 95 мм, 2 х 600 мм, 19 х різних роз'ємів та заглушки

Нижче наведено приклади, при яких можна використовувати комплект тестера вакууму/тиску 908G8, але завжди слід пам'ятати, що це тільки приклади, і для правильних процедур та специфікацій тестування завжди слід звертатися до посібників з обслуговування виробника.

На додаток до цього, завжди рекомендується проводити додаткові тести, тобто тести на стиск, тести на витік із циліндрів, перевірки моменту запалювання тощо, щоб підтвердити показання вакуумметра/манометра.

Інструкція тестера вакуумного FORCE 908G8 F:

Модель FORCE 908G8 F може використовуватися як для випробування під тиском, так і під вакуумом за допомогою перемикача режимів у вигляді кільця ребер в передній частині насоса.

Для вибору режиму ПЕРЕВІРКИ ТИСКУ поверніть ребристий селектор проти годинникової стрілки, щоб стрілка під словом «OUT» збіглася зі стрілкою на головному

корпус, як показано на рис.1.

Щоб вибрати режим VACUUM TESTING, поверніть селектор з ребрами за годинниковою стрілкою так, щоб стрілка під словом IN збіглася зі стрілкою на основному корпусі.

як показано на рис.2.

Аналіз стану механічної частини двигуна через вакуум колектора

Показання нижче є лише прикладами того, що можна спостерігати. Важливо пам'ятати, що важливішим є дія стрілки, а чи не фактичні показання. Різні типи двигунів будуть працювати з різним тиском вакууму в колекторі, залежно від профілю розподільного валу, перекриття клапана, часу і т.д. Тому точне значення вакууму не може бути вказано. Основним критерієм є те, що показання стрілки становить від 16 до 21 дюйма ртутного стовпа та стабільне

Вакуум в колекторі також залежить від висоти і він падає приблизно на 1 дюйм рт.ст. на кожні 1000 футів над рівнем моря, тому це також слід враховувати в оцінці фактичних показань вакууму в колекторі.

Крок 1. Запустіть двигун, доки не буде досягнуто нормальної робочої температури. Заглушити двигун.

Крок 2. Знайдіть та підключіть вакуумметр до порту безпосередньо на колекторі (рис. 3) або на корпусі карбюратора/дроселя під дросельною заслінкою.

Крок 3. Запустіть двигун на холостому ходу, спостерігаючи показання датчика.

Підозрювана помилкаПідключення насосаАктивність датчика на насосіКоливання
Справний двигунПідключіть насос до вакуумного порту колектораРух стрілка має бути стійким і утримуватись між 16-22 Hg.16-22 Hg
Згорілі або негерметичні клапаниПідключіть насос до вакуумного порту колектораСтрілка опуститься до низького значення 1 - 7 Hg і повернеться до нормального стану через регулярні часові відтинки (коли несправний клапан спробує закрити)1-7 Hg
Слабкий чи зламанийПідключіть насос до вакуумного порту колектораСтрілка швидко коливається через рівні проміжки часу. Коливання збільшуватимуться зі збільшенням частоти обертання двигуна.10-21 Hg
Прилипаючий клапанПідключіть насос до вакуумного порту колектораПрилипаючий клапан дасть швидке уривчасте падіння від нормального показання 
Зношені клапанні напрямніПідключіть насос до вакуумного порту колектораСтрілка показуватиме нижче, ніж зазвичай, і швидко коливатиметься. У міру того як частота обертання двигуна збільшується датчик стабілізуватимеДіапазон 3 Hg
Витік поршневих кілецьПідключіть насос до вакуумного порту колектораПоказник вакууму на неодруженому ходу буде низьким, але стабільним. Відкрийте дросель приблизно до 2000 об/хв. Швидко закрийте дросельну заслінку. Голка повинна піднятися на 2 - 5Hg вище за мінімальне значення. Найменше посилення вказуватиме на несправні поршневі кільця12-16 Hg
Прогоріла прокладка ГБЦПідключіть насос до вакуумного порту колектораСтрілка у вакуумі падатиме з нормального показання і повертатиметься кожного разу, коли несправний циліндр або циліндри досягають фази займання.Близько 10 Hg
Обмеження вихлопних газівПідключіть шланг насоса до вакуумного кріплення впускного колектора.Запустіть двигун на холостому ходу та збільште оберти до 2500. Якщо стрілка опускається до нуля, проблема пов'язана з обмеженням вихлопу або надмірно активним клапаном EGR. 
Неправильна суміш повітря та палива на холостому ході Коли стрілка на датчику повільно рухається назад і вперед на неодруженому ходу, паливна суміш занадто багата. Бідна суміш викликає нерегулярне падіння стрілки у тому самому діапазоні.4-5 Hg
Пізнє запалення або час газорозподілу Надзвичайно повільне, але стійке показання на холостому ходу вказує на пізнє запалення або неправильну синхронізацію клапана 
Позитивна вентиляція картера Від'єднайте вакуумний шланг від клапана PCV, частота обертання двигуна повинна зменшитись на 100 об/хв, щоб вказати на витік каліброваного повітря у впускний колектор. Якщо двигун працює на холостому ході занадто повільно або нерівно, перевірте клапан PSV перед регулюванням карбюратора. 
Циркуляція вихлопних газів (EGR)Підключіть насос до вакуумного шлангу на клапані EGR.Перевірте, що на 2000 об/хв є 4-5 Hg. Якщо двигун глухне на холостому ходу, втрачає потужність або працює нерівно, замініть клапан EGR. Клапан рециркуляції газів, що відпрацювали, може нормально працювати, коли двигун теплий, але залишається відкритим, коли двигун холодний. 
Іскровий клапан затримки (SDV)Підключіть вакуумний насос до шлангу, що веде до отвору свічки карбюратора.Виберіть нейтральну передачу, встановіть карбюратор на швидкий холостий хід, зніміть запірний клапан запалювання свічки. Дотримуйтесь час у секундах для досягнення голкою 6 Hg із джерелом вакууму 10-16Hg. Якщо це станеться менш як за 2 секунди. SDV слід замінити.10-16 Hg

 

Система запалювання

У системах стандартних точок та деяких електронних системах запалювання використовуються два типи попередніх методів, обидва з яких повинні працювати правильно, щоб отримати максимальну продуктивність та економію палива.

Перший метод - механічний або відцентровий, який працює з використанням вантажів, розташованих на підставі розподільника. грузики рухаються назовні, випереджаючи момент запалення зі збільшенням обертів двигуна. Це перевіряється спочатку шляхом видалення вакуумної лінії подачі, щоб відключити систему, а потім з підключеною лампою синхронізації, підвищувати оберти двигуна, переконавшись, що синхронізація настає відповідно до специфікації виробника.

Другий метод – це Vacuum Advance, який вимірює навантаження двигуна через вакуум у колекторі. Вакуумна діафрагма встановлюється на розподільник і з'єднана з внутрішньою опорною пластиною, що обертається, яка компенсує або сповільнює час у міру необхідності, щоб задовольнити різні навантаження двигуна.

Щоб перевірити правильність роботи цієї системи, знову з підключеним індикатором часу збільште оберти двигуна та перевірте відповідність часу за специфікаціями виробника. Якщо подача вакууму не працює, від'єднайте вакуумну лінію від механізму подачі розподільника. Підключіть 908G8 (рис.4) та створіть вакуум 5-10 дюймів ртутного стовпа, одночасно контролюючи час. Якщо відзначається випередження за часом, це підтверджує, що вакуумна діафрагма та механічні частини у порядку і що несправність пов'язана з подачею вакууму. Щоб підтвердити це, підключіть 908G8 до лінії подачі вакууму та перевірте показання манометра. На холостому ходу не повинно бути розрідження, але при збільшенні обертів двигуна слід спостерігати збільшення вакууму. Якщо цього немає, простежте, щоб вакуумна лінія знову перевіряла наявність обмежень чи розривів.

 

ПАЛИВНІ СИСТЕМИ:

Перевірка механічних паливних насосів

Вакуумний тестер можна використовувати для оцінки стану механічного паливного насоса, перевіряючи вакуум, який може створити. Знайдіть та зніміть всмоктувальну лінію з насоса. Підключіть вакуумметр до отвору насоса, що всмоктує, запустіть двигун на холостому ходу. Показники вакууму, які повинні спостерігатися, будуть незначно відрізнятися для різних марок та моделей, але, як правило, має створюватись приблизно 15 дюймів ртутного стовпа. Це також має бути проведено протягом приблизно 1 хвилини після вимкнення двигуна. Якщо це показання вакууму не досягається або вакуум відразу падає при вимкненому двигуні, паливний насос вимагає або капітального ремонту, або заміни.

Карбюратори

Існує багато різних типів систем контролю вакууму, які використовуються на карбюраторах. Використання комплекту вакуумного тестера дозволяє швидко та точно тестувати ці системи. Нижче наведено лише два приклади тестів, які можна провести.

Приклад 1

Тестування мембранної перегородки. Коли двигун прогрітий до нормальної робочої температури та заглушений, від'єднайте вакуумну лінію від модуля мембрани.

Підключіть вакуумний тестер (мал. 5) і подайте приблизно 15 дюймів ртутного стовпа та зачекайте 30 секунд. Не повинно спостерігатись падіння манометра.

При збереженому вакуумі переконайтеся, що дросельна заслінка знаходиться повністю відкрите положення.

Приклад 2

Випробування карбюратора з вакуумним керуванням вторинної камери. Коли двигун прогрітий до нормальної робочої температури та заглушений, від'єднайте вакуумну лінію від модуля мембрани. Підключіть вакуумметр 908G8 (рис. 6), тримайте заслінки дроселя та вторинного клапана повітря відкритими. Працюйте з ручним насосом, спостерігаючи за вільним та легким відкриттям вторинної дросельної заслінки.

Перевірка регулятора тиску впорскування палива

Тиск у паливній рампі повинен змінюватися відповідно до змінних навантажень двигуна та вимог до подачі палива. Це робиться за допомогою вакуумного регулятора, який підключений до вакууму колектор двигуна для визначення змінних навантажень. Щоб перевірити тиск у паливній рампі, до рейки прикріплюється манометр, потім необхідно створити навантаження на двигун, щоб змінити вакуум колектора двигуна. Просто зніміть та заблокуйте лінію подачі вакууму до регулятора тиску, підключіть та увімкніть вакуумний насос 908G8 (рис.7) для імітації тиску вакууму відповідно до специфікацій виробника та фіксуйте зміну показань тиску палива.

Перевірка клапанів рециркуляції вихлопних газів (EGR)

Запустіть двигун і дайте попрацювати на холостому ходу, доки не буде досягнуто нормальної робочої температури. Зніміть вакуумну лінію з клапана рециркуляції відпрацьованих газів та приєднайте комплект вакуумного тестера 908G8 (рис. 8). Увімкніть ручний насос, щоб подати приблизно 15 дюймів ртутного стовпа. Якщо клапан рециркуляції відпрацьованих газів працює правильно, на холостому ходу двигун працюватиме грубо. Якщо холостий хід залишається незмінним, клапан може бути заблокований у закритому положенні. Якщо вакуум не підтримується, мембрана у клапані вийшла з ладу.

Випробування односторонніх клапанів

Багато вакуумних контурів використовують односторонні односпрямовані клапани для подачі вакууму тільки в одному напрямку. Щоб перевірити роботу клапана, зніміть його з контуру. Підключіть вакуумметр 908G8 (мал. 9) і увімкніть насос, щоб подати вакуум. В одному напрямку клапан повинен утримувати вакуум, а в протилежному напрямку – ні.

Випробування електрично керованих вакуумних соленоїдів:

Вакуумні соленоїди з електричним приводом зазвичай використовуються в ланцюгах керування для систем кондиціювання/вентиляції, систем контролю викидів, систем холостого ходу і т.д., і перевірка їх функціонування при використанні 908G8 надзвичайно проста. Знайдіть соленоїд, що перевіряється, і зніміть лінію, що йде до компонента, що перевіряється. Підключіть 908G8 до порту електромагнітного клапана (мал. 10) та запустіть двигун. При вимкненій системі має бути показання нульового датчика. Тепер переведіть систему у включене положення, і показання датчика, рівні вакууму в колекторі, повинні бути дотримані, якщо немає показань, від'єднайте лінію подачі вакууму і перевірте вакуум в колекторі в цій точці. Якщо вакуум є, це означає, що соленоїд несправний або не подається напруга (використовуйте мультиметр для перевірки цього). Якщо вакууму немає, проведіть лінію подачі назад до джерела вакууму, перевіривши наявність зламів чи розривів.

Випробування термовакуумних вимикачів

Існує безліч контурів з вакуумним керуванням, які повинні працювати лише тоді, коли двигун досягає нормальної робочої температури. Це робиться за допомогою термовимикачів, які залишаються у вимкненому положенні до досягнення заданої температури. Щоб перевірити цей тип вимикача, від'єднайте лінію подачі вакууму, що йде від колектора до вимикача, та перевірте вакуум у колекторі. Якщо цей вакуум правильний, підключіть лінію живлення до термовимикача та від'єднайте протилежну лінію від вимикача. Підключіть вакуумний тестер 908G8 до порту (рис.11) та запустіть двигун. При холодному двигуні жодних показань не повинно бути. Коли двигун досягає нормальної робочої температури, спостерігатимуться показання, що свідчать про розрідження в колекторі.

Випробування кранів із вакуумним керуванням

Системи вентиляції з клімат-контролем стають все більш поширеними на нових транспортних засобах, і більшість систем використовують вакуумні крани для управління режимами опалення.

На більшості марок та моделей система використовує вакуум, щоб увімкнути кран обігрівача. Щоб перевірити це, від'єднайте лінію подачі від вакуумного крана і підключіть вакуумний тестер 908G8 (рис.12). За нормальної робочої температури двигуна знайдіть зворотний шланг обігрівача. Коли кран нагрівача знаходиться в положенні "вимкнено", цей шланг повинен бути холодним. Тепер увімкніть вакуумний насос, щоб відкрити кран. Показання датчика має зберігатись. Якщо кран знаходиться в робочому стані, зворотний шланг почне нагріватись. Якщо шланг не нагрівається, це означає, що кран несправний.

Випробування вакуумних керованих централізованих замків

Деякі марки та моделі використовують вакуумні сильфони, встановлені в кожних дверях, для централізованого замикання та відмикання дверей автомобіля. Ці системи використовують або вакуумний колектор, що зберігається в резервуарі для використання, коли двигун не працює, або вакуумний насос з електричним приводом, який працює, коли двері замкнені або замкнені. У будь-якій із систем вакуумметр 908G8 ідеально підходить для перевірки кожного окремого дверного сильфона. Щоб зробити це, видаліть дверні планки, як потрібно. Зніміть лінії подачі вакууму з сильфону та приєднайте вакуумметр 908G8 (рис. 13) і працюйте, щоб подати вакуум на сильфон. Зачекайте 30 секунд, стрілка на манометрі не повинна рухатися. Якщо виявлено, що сильфон справний, підключіть лінію подачі вакууму до вакуумметра 908G8 та використовуйте систему для перевірки подачі вакууму. Якщо вакуум не створюється або знаходиться на низькому рівні, простежте вниз лініями до джерела вакууму в пошуках перегинів, обмежень або тріщин в лініях. Відремонтуйте як потрібно та проведіть повторну перевірку.

Випробування клапанів модулятора автоматичної трансмісії з вакуумним керуванням

Автоматичні коробки зазвичай оснащені клапаном-модулятором з вакуумним приводом, щоб автоматична коробка передач могла визначати навантаження на двигун і регулювати точки перемикання відповідно до вимог. Вакуумний тестер 908G8 можна використовувати для перевірки працездатності мембрани клапана модуляції, так і для симуляції різних навантажень двигуна, щоб можна було фіксувати показання тиску модулятора. Щоб перевірити мембрану клапана модулятора, від'єднайте лінію подачі вакууму від клапана та приєднайте вакуумметр 908G8. Експлуатуйте вакуумний насос до тих пір, поки не буде досягнуто приблизно 15 дюймів ртутного стовпа, і слідкуйте за показаннями датчика протягом приблизно 30 секунд. Не повинно бути падіння вакууму. Щоб перевірити показання тиску модулятора, підключіть манометр до відповідного отвору на коробці. Зніміть лінію подачі вакууму з модулятора та підключіть вакуумметр 908G8 (рис. 14). Запустіть двигун та подайте вакуумний тиск. Слідкуйте за показаннями та переконайтеся, що вони відповідають специфікаціям виробника.

ГАЛЬМОВІ СИСТЕМИ

Випробування гальмівної сервопривідної діафрагми

Зніміть лінію подачі вакууму з підсилювача гальма. Підключіть вакуумметр 908G8 до порту подачі вакууму на сервоприводі (рис. 15). Увімкніть насос, щоб створити приблизно 15 дюймів ртутного стовпа та зачекайте 30 секунд. На показаннях манометра повинно бути падіння вакууму. Якщо вакуум падає, це означає, що діафрагма підсилювача гальм несправна. У цьому випадку сервопривід повинен бути відремонтований уповноваженим спеціалістом із ремонту або замінений.

Прокачування гальмівної систе

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Нещодавно переглянуті