Набір для демонтажних передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF

Немає в наявності
Артикул: A-WBFF
12761 грн

Набір для де/монтажу передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF

Спеціально для Ford Transit підшипників передніх коліс 2006 року.

Цей комплект розроблений для зняття корпусу підшипника переднього колеса з фланця переднього приводу. Передні підшипники є невід'ємною частиною їхнього зовнішнього корпусу і з-за їх конструкції виявляються непрацездатними при відділенні від приводного фланця.
Цей набір інструментів відокремлює старий підшипник від приводного фланця, щоб можна було замінити підшипник, без необхідності заміни приводного фланця.
Після зняття зовнішнього корпусу підшипника необхідно зняти зовнішнє внутрішнє кільце підшипника. Для цієї задачі потрібне додаткове обладнання, традиційно це робиться за допомогою кутової шліфувальної машини.

Цей комплект складається з точно обробленою пари затискних вкладишів, спеціально підібраних за розміром для внутрішнього кільця підшипника Ford Transit. На відміну від інших аналогічних конструкцій, він спеціально розрахований на цю операцію і захоплюється на вкладиш підшипника і не повинен підклинювати. Це мінімізує пошкодження інструменту з плином часу, що значно збільшує термін його служби. У цій конструкції використовуються 3 ніжки знімача, що забезпечує рівномірну і рівномірне навантаження. Конструктив з 3 ногами значно краще, ніж більш поширений дизайн з 2 ногами.

Може використовуватися з відбійним молотком у поєднанні з адаптером (купується окремо)
• Не потрібно прес
• Дозволяє повторно використовувати приводний фланець

КОМПОНЕНТИ
КОМПОНЕНТ НАЗВА
A Ключ для зняття корпусу
B Корпус знімача
C Велика упорна пластина
D Мала упорна пластина
E Кріпильні болти / гайки / шайби (M10) x 5
F Ударний силовий гвинт
Затискач з наполегливими гвинтами
ОПИС КОМПОНЕНТІВ

Компонент A - утримуючий ключ для корпусу знімача
Призначений для утримання корпусу знімача при затягуванні гвинта ударної сили


Компонент B - Корпус знімача підшипника
Розроблений спеціально для болтів кріплення до корпусу підшипника колеса з допомогою 5 додаються болтів і гайок. Центральна різьба (B) має певний розмір, щоб відповідати доданим гвинта ударної сили (F), але використовувати можна будь-який механічний або гідравлічний центральний гвинт, оснащений 11/2 ".


Компоненти C - Велика ударна пластина
Використовується для захисту підшипника і приводного фланця при знятті їх в зборі з стійки підвіски.


Компонент D - Мала ударна пластина
Використовується для захисту труби фланця привода при знятті підшипника з фланця.


Компонент E - гайки, болти і шайби
Використовується для з'єднання корпуса підшипника колеса з корпусом знімача (B). Ці предмети є витратними матеріалами


Компонент F - Ударний силовий гвинт
Різьбова трубка з великим шестигранником на одному кінці і суцільним металевим стрижнем посередині.

При затягування різьбового корпусу вниз в центр корпусу знімача (B) центральна планка (F) буде тиснути на фланець приводу.
Після затягування просто вдарте по зовнішньому кінця центральної планки мідним молотком.
Цей удар молотком призведе до прямого удару разъединяемого з'єднання.
Вдарте двічі і знову затягніть (F), потім повторіть, поки підшипник не відокремиться.

ІНСТРУКЦІЯ
Зняття приводного фланця / підшипника маточини колеса зі стійки

1. Зніміть датчик ABS
2. Помістіть велику ударну пластину (С) в трубку фланця приводу з задньої сторони амортизаційної стійки, як показано на рисунку. Малюнок 1.

C - Велика ударна пластина
B - Корпус знімача
Прикріпіть корпус знімача з допомогою оригінальних болтів корпусу підшипника.

3. Помістіть корпус знімача (B) за стійкою підвіски, як показано на рис.1, так, щоб 5 отворів збіглися з задньою частиною 5 кріпильних отворів в стійці, і з допомогою оригінальних кріпильних болтів закріпіть корпус на місці, рівномірно затягуючи їх ,
4. Переконайтеся, що пов'язані різьбові гвинти ударного зусилля і корпус знімача змащені гвинтом для мастила високого тиску (дисульфід молібдену (чорна мастило U / J) (F) в корпусі знімача.
(B), поки це не стикається (C).
5. Продовжуйте затягувати гвинт ударної сили (F), щоб від'єднати підшипник колеса / провідний фланець в зборі з стійки підвіски.
6. Якщо гвинт ударної сили затягується, то для полегшення видалення можна використовувати удар молотка, спрямований до кінця гвинта ударної сили.
7. Після зняття вузла з стійки підвіски можна зняти гальмівний диск. Якщо підшипник потребує заміни, будь ласка, продовжуйте тільки після прочитання таких повідомлень.
Зняття корпусу підшипника з фланця приводу

1. На рис. 2 показаний вузол підшипника і фланця приводу, знятий з автомобіля зі знятим диском.

2. Зберіть корпус знімача і силовий гвинт, як показано нижче, не забудьте затягнути п'ять кріпильних болтів / гайок / шайб M10, як показано, з моментом затягування 80 Нм.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.