Набір для де/монтажу передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF
Спеціально для Ford Transit підшипників передніх коліс 2006 року.
Цей комплект розроблений для зняття корпусу підшипника переднього колеса з фланця переднього приводу. Передні підшипники є невід'ємною частиною їхнього зовнішнього корпусу і з-за їх конструкції виявляються непрацездатними при відділенні від приводного фланця.
Цей набір інструментів відокремлює старий підшипник від приводного фланця, щоб можна було замінити підшипник, без необхідності заміни приводного фланця.
Після зняття зовнішнього корпусу підшипника необхідно зняти зовнішнє внутрішнє кільце підшипника. Для цієї задачі потрібне додаткове обладнання, традиційно це робиться за допомогою кутової шліфувальної машини.
Цей комплект складається з точно обробленою пари затискних вкладишів, спеціально підібраних за розміром для внутрішнього кільця підшипника Ford Transit. На відміну від інших аналогічних конструкцій, він спеціально розрахований на цю операцію і захоплюється на вкладиш підшипника і не повинен підклинювати. Це мінімізує пошкодження інструменту з плином часу, що значно збільшує термін його служби. У цій конструкції використовуються 3 ніжки знімача, що забезпечує рівномірну і рівномірне навантаження. Конструктив з 3 ногами значно краще, ніж більш поширений дизайн з 2 ногами.
Може використовуватися з відбійним молотком у поєднанні з адаптером (купується окремо)
• Не потрібно прес
• Дозволяє повторно використовувати приводний фланець
A | Ключ для зняття корпусу |
B | Корпус знімача |
C | Велика упорна пластина |
D | Мала упорна пластина |
E | Кріпильні болти / гайки / шайби (M10) x 5 |
F | Ударний силовий гвинт |
Затискач з наполегливими гвинтами |
| При затягування різьбового корпусу вниз в центр корпусу знімача (B) центральна планка (F) буде тиснути на фланець приводу. |
1. Зніміть датчик ABS
| 3. Помістіть корпус знімача 4. Переконайтеся, що пов'язані різьбові гвинти ударного зусилля і корпус знімача змащені гвинтом для мастила високого тиску (дисульфід молібдену (чорна мастило U / J) в корпусі знімача. , поки це не стикається . 5. Продовжуйте затягувати гвинт ударної сили , щоб від'єднати підшипник колеса / провідний фланець в зборі з стійки підвіски. 6. Якщо гвинт ударної сили затягується, то для полегшення видалення можна використовувати удар молотка, спрямований до кінця гвинта ударної сили. 7. Після зняття вузла з стійки підвіски можна зняти гальмівний диск. Якщо підшипник потребує заміни, будь ласка, продовжуйте тільки після прочитання таких повідомлень. | за стійкою підвіски, як показано на рис.1, так, щоб 5 отворів збіглися з задньою частиною 5 кріпильних отворів в стійці, і з допомогою оригінальних кріпильних болтів закріпіть корпус на місці, рівномірно затягуючи їх ,
1. На рис. 2 показаний вузол підшипника і фланця приводу, знятий з автомобіля зі знятим диском. 2. Зберіть корпус знімача і силовий гвинт, як показано нижче, не забудьте затягнути п'ять кріпильних болтів / гайок / шайб M10, як показано, з моментом затягування 80 Нм. |