Набір для демонтажу / монтажу розподільного валу / ланцюга VW, AUDI 1,2 -1,4 TFSI ASTA A-TCE1214 - A-TCE1214

Немає в наявності
Артикул: A-TCE1214
9460 грн

Використовується на авто :

  • Audi: A1 (12-15), A1 Sportback (12-15), A3 (13-15), A3 Sportback (12-15)
  • Seat: Ibiza (12-17), Leon (12-15), Toledo (12-17)
  • Skoda: Fabia II (10-15), Fabia III (14-17), Octavia II (10-13), Octavia III (10-15), Praktik (10-15), Roomster (10-15), Rapid (15-17)
  • VW: Golf VII (08-15), Golf VII Estate (08-17), Jetta (12-17), Polo (12-17), Sportsvan (14-17)

Коди двигунів:

  • 1.2 TFSi: CJZA, CJZB, CJZC, CJZD
  • 1.4 TFSi: CGGA, CGGB, CHPA, CMBA, CPVA, CPVB, CRJA, CXSA
  • 1.4 TFSi ACT: CPTA

Перевірка ланцюга приводу ГРМ
Необхідні спеціальні пристосування, контрольні і вимірювальні прилади, а також допоміжні засоби

t Динамометричний ключ

Пристосування для перевірки -T10550-
Фіксатор распредвалів -T10550/1-
Стрілка -T10550/2-
Шкала -T10550/3-

ІНСТРУКЦІЯ

  • Температура моторного масла повинна бути не нижче 40 °C
  • Двигун не повинен стояти в положенні »ВМТ“
  • Зняти переднє праве колесо
  • Зняти шумоізолюючий кожух
  • Зняти правий передній підкрилок
  • Зняти поліклиновий ремінь
  • Злити охолоджуючу рідину
Автомобілі з пасткою для конденсату на патрубку наддувочного повітря
– Відкрити хомути -стрілки-.
– Зняти шланги ОЖ -1 - на патрубку наддуву -2 - і заглушити їх за допомогою затисків для шлангів до 40 мм.
А/м з нагрівальним елементом передпускового підігріву двигуна
– Витягти трубопровід -1 - до нагрівального елементу передпускового підігріву двигуна з кріплення на патрубку наддувочного повітря -2--стрілка-.
Автомобілі з автономним/додатковим опалювачем
– Зняти шланги ОЖ з патрубків ОЖ -1-, розкривши для цього хомути.
– Зняти автономний/додатковий опалювач з встановленою трубою системи випуску і приєднаними шлангами ОЖ
Продовження для всіх автомобілів:
– Зняти стопорну скобу на интеркулере в направленні стрілки-.
– Від'єднати шланг наддувочного повітря -стрілка - від інтеркулера.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка - патрубка наддувочного повітря -1-.
– Розблокувати і від'єднати роз'єм -1 - від датчика рівня і температури мастила -G266-.
– Від'єднати від підрамника тримач -2 - провід, що йде до датчика рівня і температури мастила -G266-.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка - патрубка наддувочного повітря -1-.
– Підняти кожух двигуна в точках -1- й зняти його рухом вперед -напрямку стрілки.
– Зняти корпус повітряного фільтра
Від'єднати напірну паливну магістраль -1- й магістраль до адсорберу -2-, натиснувши для цього на фіксатори
Від'єднати шланг -1 - від патрубка наддувочного повітря.
– Вивернути гвинти -2 - кріплення патрубка наддувочного повітря і зняти його.
– Послабити хомут -1 - на патрубку наддувочного повітря.
– Відкрити хомут -2 - і від'єднати шланг.
– Викрутити гвинти патрубка наддувочного повітря -3 - і зняти роз'єм з датчика тиску наддуву -G31 - з датчиком температури повітря на впуску 2 -G299-.
– Зняти кронштейн -4-.
– Для цього викрутити болти -стрілки-.
– Зняти кронштейн -1-.
– Викрутити гвинти -стрілки - і зняти датчик тиску наддуву -G31--1-.
– Витягти патрубок наддувочного повітря рухом вниз.
– Розблокувати і від'єднати роз'єм -2-.
Позицію -1 - можна ігнорувати.
– Викрутити гвинти обох кришок распредвалів -3-.
– Від'єднати від затискачів джгут електричних проводів -1-.
– Зняти трубопровід ОЖ -2 - і джгут проводів -1 - з головки блоку циліндрів.
– Витягти з ГБЦ обидві кришки розподільних валів -3-.
– Отвір -ліва стрілка - в лівому распредвале випускних клапанів повинно знаходитися в зазначеному положенні.
– При необхідності повернути колінвал в напрямку обертання двигуна.
Вставити фіксатор распредвалів -T10550/1 - в отвори розподільних валів до упору.
– Фіксуючий палець -стрілка A - повинен увійти в отвір -стрілка B распредвале випускних клапанів.
– Напис „TOP“ має бути видно зверху.
– Затягнути від руки фіксатор распредвалів -T10550/1-.
– Використовувати для цього один гвинт фіксатора распредвалів -стрілка-.
Заключна частина, в якій ми переконуємося, що піддон не знімається,кришка теж, нічого не вивішується.
– Вкрутити стрілку -T10550/2 - в отвір в масляному піддоні.
– Направити центруючий шип вертикально, вістрям вгору.
– Затягнути центруючий шип рифленою гайкою.
– Розмістити шкалу -T10550/3 - на шківі ременя.
Обережно!
Існує небезпека травмування в результаті защемлення пальців!

Шкала -T10550/3 - оснащена магнітами.
Акуратно поєднати деталі.
При суміщенні звернути увагу на те, щоб деталі швидко встановилися один навпроти одного.

– Відрегулювати положення шкали -T10550/3 - по відношенню до стрілкою-T10550/2-, як вказано на малюнку.

– Насадити динамометричний ключ -VAS 6583 - з відповідною торцевій насадкою на гвинт коленвала.
– Натиснути динамометричний ключ -VAS 6583 - за годинниковою стрілкою і утримувати моментом до 40 Нм.
– Виставити шкалу -T10550/3 - щодо стрілки -T10550/2 - на »0“.
– Перебудувати динамометричний ключ -VAS 6583 - і повільно натиснути проти годинникової стрілки.
– Утримувати динамометричний ключ -VAS 6583 - моментом 40 Нм.
– Рахувати зі шкали визначене значення.
– Якщо при перевірці відбувається проскакивание ланцюга, то ланцюг приводу ГРМ підлягає заміні → Голова.
– Проскакивание ланцюга чітко чути і відчутно.
Оцінка перевірки
– Якщо перевірка встановила подовження ланцюга до 28°, то ланцюг приводу ГРМ в порядку.
– Починаючи з 29° подовження ланцюга, ланцюг приводу ГРМ несправна і підлягає заміні → Глава.
Складання здійснюється в зворотній послідовності. При цьому необхідно приймати до уваги наступне:
Указаниеt Шкала -T10550/3 - оснащена магнітами.
t При знятті шкали -T10550/3 - зі шківа ременя не використовувати ніяких інструментів для її поддевания!
– Повернути шкалу -T10550/3 - приблизно на 45° за годинниковою стрілкою, щоб діапазон вимірювань більше не знаходився навпроти стрілки -T10550/2-.
– Взятися обома руками позаду шкали -T10550/3-.
– Натиснути великими пальцями на гвинт шківа ременя і зняти шкалу -T10550/3-.
– Замінити ущільнюючі кільця кришок розподільних валів і перед установкою змастити ущільнення маслом.









Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.