Використовується на авто :
Коди двигунів:
Перевірка ланцюга приводу ГРМ
Необхідні спеціальні пристосування, контрольні і вимірювальні прилади, а також допоміжні засоби
t Динамометричний ключ
Пристосування для перевірки -T10550-
Фіксатор распредвалів -T10550/1-
Стрілка -T10550/2-
Шкала -T10550/3-
| |
Автомобілі з пасткою для конденсату на патрубку наддувочного повітря – Відкрити хомути -стрілки-. – Зняти шланги ОЖ -1 - на патрубку наддуву -2 - і заглушити їх за допомогою затисків для шлангів до 40 мм. | |
А/м з нагрівальним елементом передпускового підігріву двигуна – Витягти трубопровід -1 - до нагрівального елементу передпускового підігріву двигуна з кріплення на патрубку наддувочного повітря -2--стрілка-. | |
Автомобілі з автономним/додатковим опалювачем – Зняти шланги ОЖ з патрубків ОЖ -1-, розкривши для цього хомути. – Зняти автономний/додатковий опалювач з встановленою трубою системи випуску і приєднаними шлангами ОЖ | |
Продовження для всіх автомобілів: – Зняти стопорну скобу на интеркулере в направленні стрілки-. – Від'єднати шланг наддувочного повітря -стрілка - від інтеркулера. | |
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка - патрубка наддувочного повітря -1-. | |
– Розблокувати і від'єднати роз'єм -1 - від датчика рівня і температури мастила -G266-. – Від'єднати від підрамника тримач -2 - провід, що йде до датчика рівня і температури мастила -G266-. | |
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка - патрубка наддувочного повітря -1-. | |
– Підняти кожух двигуна в точках -1- й зняти його рухом вперед -напрямку стрілки. | |
– Зняти корпус повітряного фільтра | |
Від'єднати напірну паливну магістраль -1- й магістраль до адсорберу -2-, натиснувши для цього на фіксатори | |
Від'єднати шланг -1 - від патрубка наддувочного повітря. – Вивернути гвинти -2 - кріплення патрубка наддувочного повітря і зняти його. | |
– Послабити хомут -1 - на патрубку наддувочного повітря. – Відкрити хомут -2 - і від'єднати шланг. – Викрутити гвинти патрубка наддувочного повітря -3 - і зняти роз'єм з датчика тиску наддуву -G31 - з датчиком температури повітря на впуску 2 -G299-. – Зняти кронштейн -4-. | |
– Для цього викрутити болти -стрілки-. – Зняти кронштейн -1-. | |
– Викрутити гвинти -стрілки - і зняти датчик тиску наддуву -G31--1-. – Витягти патрубок наддувочного повітря рухом вниз. – Розблокувати і від'єднати роз'єм -2-. | |
Позицію -1 - можна ігнорувати. | |
– Викрутити гвинти обох кришок распредвалів -3-. – Від'єднати від затискачів джгут електричних проводів -1-. – Зняти трубопровід ОЖ -2 - і джгут проводів -1 - з головки блоку циліндрів. – Витягти з ГБЦ обидві кришки розподільних валів -3-. | |
– Отвір -ліва стрілка - в лівому распредвале випускних клапанів повинно знаходитися в зазначеному положенні. – При необхідності повернути колінвал в напрямку обертання двигуна. | |
Вставити фіксатор распредвалів -T10550/1 - в отвори розподільних валів до упору. – Фіксуючий палець -стрілка A - повинен увійти в отвір -стрілка B распредвале випускних клапанів. – Напис „TOP“ має бути видно зверху. | |
– Затягнути від руки фіксатор распредвалів -T10550/1-. – Використовувати для цього один гвинт фіксатора распредвалів -стрілка-. | |
Заключна частина, в якій ми переконуємося, що піддон не знімається,кришка теж, нічого не вивішується. – Вкрутити стрілку -T10550/2 - в отвір в масляному піддоні. – Направити центруючий шип вертикально, вістрям вгору. – Затягнути центруючий шип рифленою гайкою. | |
– Розмістити шкалу -T10550/3 - на шківі ременя. | |
Шкала -T10550/3 - оснащена магнітами. Акуратно поєднати деталі. При суміщенні звернути увагу на те, щоб деталі швидко встановилися один навпроти одного. – Відрегулювати положення шкали -T10550/3 - по відношенню до стрілкою-T10550/2-, як вказано на малюнку. – Насадити динамометричний ключ -VAS 6583 - з відповідною торцевій насадкою на гвинт коленвала. – Натиснути динамометричний ключ -VAS 6583 - за годинниковою стрілкою і утримувати моментом до 40 Нм. – Виставити шкалу -T10550/3 - щодо стрілки -T10550/2 - на »0“. | |
– Перебудувати динамометричний ключ -VAS 6583 - і повільно натиснути проти годинникової стрілки. – Утримувати динамометричний ключ -VAS 6583 - моментом 40 Нм. – Рахувати зі шкали визначене значення. – Якщо при перевірці відбувається проскакивание ланцюга, то ланцюг приводу ГРМ підлягає заміні → Голова. – Проскакивание ланцюга чітко чути і відчутно. Оцінка перевірки – Якщо перевірка встановила подовження ланцюга до 28°, то ланцюг приводу ГРМ в порядку. – Починаючи з 29° подовження ланцюга, ланцюг приводу ГРМ несправна і підлягає заміні → Глава. Складання здійснюється в зворотній послідовності. При цьому необхідно приймати до уваги наступне: | |
Указаниеt Шкала -T10550/3 - оснащена магнітами. t При знятті шкали -T10550/3 - зі шківа ременя не використовувати ніяких інструментів для її поддевания! – Повернути шкалу -T10550/3 - приблизно на 45° за годинниковою стрілкою, щоб діапазон вимірювань більше не знаходився навпроти стрілки -T10550/2-. – Взятися обома руками позаду шкали -T10550/3-. – Натиснути великими пальцями на гвинт шківа ременя і зняти шкалу -T10550/3-. – Замінити ущільнюючі кільця кришок розподільних валів і перед установкою змастити ущільнення маслом. |