Набір для виявлення витоків у циліндрах 4208 JTC

В наявності
Артикул: 4208 JTC
5069 грн
Знайшли дешевше?

За допомогою пневмотестера можна визначати механічний стан двигунів внутрішнього згоряння, особливо герметичність камери згоряння. В основі методу тестування лежить визначення величини падіння тиску стисненого повітря, яке подається в циліндр через отвір свічок.

  • Комплект поставки:
  • Пневмотестер
  • Шланг довжиною 66 см із швидкознімним адаптером 1/2 дюйма
  • Адаптери 14 та 18 мм
  • Кейс для зберігання та транспортування

    Пневмотестер - це пристрій, який здатний визначати механічний стан двигунів внутрішнього згоряння, особливо герметичність камери згоряння. В основі методу тестування лежить визначення величини падіння тиску стисненого повітря, яке подається в циліндр через отвір свічок.

    Пневмотестер дозволяє визначити:

    • стан циліндропоршневої групи (ЦПГ);
    • купчастість прилягання клапанів;
    • цілісність прокладки головки блоку циліндрів та ін.

    Пневмотестер відрізняється від компресометра тим, що він крім оцінки загального стану ЦПГ дозволяє також дізнатися конкретне місцезнаходження несправності (або витоку) за місцем пропускання повітря.

    Компресометр при вимірюванні компресії потребує обертання колінчастого вал стартером, тому часто виникають помилки через різні швидкості обертання коленвала, а також різного складу робочої суміші, яка надходить у циліндр у різних автомобілів. Пневмотестер при визначенні витоку дозволяє уникнути помилок, тому що поршень при вимірюванні знаходиться в нерухомому стані і тиск у камері згоряння з'являється завдяки зовнішньому джерелу стисненого повітря.

    Крім того , оскільки при використанні пневмотестера необхідності обертання колінчастого валу стартером немає, з'являється можливість діагностувати двигун, який знаходиться поза автомобілем, при капітальному ремонті або на аварійному автомобілі. Єдиний недолік пневмотестера, порівняно з компресометром, - це необхідність присутності джерела стисненого повітря.

    Пневмотестер - незамінний прилад щодо стану двигуна та необхідності його ремонту. При цьому дуже важлива його перевага полягає в максимальній наочності показань - ці показання зрозумілі як діагностам або мотористам, так і власникам автомобіля, що підтверджує правильність поставленого діагнозу.

    Користуватися приладом досить просто:

    1. Прогрійте двигун до робочої температури, заглушіть та вимкніть запалювання.

    2. Виверніть свічки.

    3. Встановіть поршень циліндра, що перевіряється, у положення ВМТ у такті стиснення.

    4. Зафіксуйте колінчастий вал - на механіці просто увімкніть передачу, для автомата необхідно утримувати колінвал спеціальним стопором або ключем.

    5. На бензиновому двигуні підключення проводиться через свічковому отвір циліндра, що перевіряється, за допомогою шланга, на дизельному через отвір для форсунки.

    6. Встановіть регулятор тиску повітря на мінімальну величину (щоб не пошкодити манометр при подачі повітря).

    7. Підключіть пневмотестер через вхідний штуцер до компресора тиском 6-10 Атм.

    8. Використовуючи регулятор тиску встановіть тиск повітря, що подається на заданому рівні

     

    9. Зніміть показання тиску в циліндрі за другим манометром.

    Розмір витоку, % Зона шкали Висновок
    10-40% Зелена Хороший стан - мінімальний витік, відповідає допуску для нового двигуна або двигуна з дуже хорошим технічним станом
    40-70% Жовта Задовільний стан - величина качки досить велика, необхідно детальніше дослідження виявлення місця витоку, рекомендується проведення ремонтних работ
    70-100% Червона Критичний витік - в циліндрі є несправності, наявність яких з максимальною ймовірністю тягне за собою необхідність капітального ремонту
    100% Червона Повний витік - така ситуація може бути тільки якщо пневмотестер не підключений до двигуна або якась із частин, що впливають на герметичність надпоршневого простору, повністю зруйнована (клапан, поршень тощо)
    10. Від'єднайте пневмотестер від отвору свічки і повторіть процедуру вимірювань для всіх циліндрів.  

    Проходить мікро-полірування (micro finished), яке найкраще зберігає інструмент від подряпин, пошкоджень та іржі.

    • Високоміцні сталі забезпечують високу міцність, захист від корозії.
    • Належить до класу професійний та промисловий(professional and industrial)
    • Якість продукції підтверджена сертифікатом ISO 9001.


    Країна виробник Тайвань

    Написати відгук

    Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

    Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
    Нещодавно переглянуті