Тестер витоку в циліндрах ASTA TIT-090
Пристрій, призначений для контролю зносу циліндрів в автомобільному двигуні. Контроль здійснюється за рахунок подачі стисненого повітря і визначення відсоткового падіння тиску. Діапазон шкали: 0 - 100 PSI, 1-7 бар.
Ушкодження, яке можна виявити:
- Пошкоджений впускний або випускний клапан
- Пошкоджені поршневі кільця
- Пошкоджена прокладка під головку
Важливі рекомендації:
Заборонено наносити удари по тестеру, кидати його або класти на нього різні предмети. Це може привести до поломки тестера.
Перед під'єднанням/від'єднанням шланга (у лівій частині тестера), слід перевірити регулятор і переконатися, що він повернений проти годинникової стрілки до упору. Цей крок є дуже важливим, так як він запобігає манометр від пошкоджень із-за різкого збільшення тиску, або різке його зменшення.
Порядок роботи з тестером витоку в циліндрах ASTA TIT-090:
- Прогрійте двигун до робочої температури, заглушіть і вимкніть запалювання
- Вывернете свічки
- Виберіть поршень перевіряється циліндра в положення ВМТ в такті стиску
- Зафіксуйте колінчастий вал - на механіці просто включіть верхню передачу, для автомата необхідно утримувати колінвал спеціальним стопором або ключем
- На бензиновому двигуні підключення проводитися через свічкового отвір перевіряється циліндра за допомогою шланга, на дизельному через отвір для форсунки
- Встановіть регулятор тиску повітря на мінімальну величину ( що б не пошкодити манометр при подачі повітря)
- Підключіть пневмотестер через вхідний штуцер до компресора тиском 6-10 Атм.
- Використовуючи регулятор тиску встановіть тиск подаваного повітря на заданому рівні
- Зніміть показання тиску в циліндрі з другого манометру