Тестер герметичності (витоків) циліндра універсальний FORCE 902G3

В наявності
Артикул: 902G3
4711 грн
Знайшли дешевше?


  • 2 датчики тиску (фунт та бар).
  • Датчики: 0-100 фунтів та 7 бар.
  • Довжина шлангу 65 cm.
  • Дозволяє точно діагностувати проблеми двигуна.
  • Зламані вали циліндрів та пошкоджені прокладки.
  • Насадки 14 та 18 мм забезпечують сумісність з більшістю двигунів.
  • Використовувати за показаннями датчиків.
  • Два датчики дозволяють повною мірою слідкувати за тиском.
  • Постачається у пластиковому кейсі.

Пневмотестер - це пристрій, який здатний визначати механічний стан двигунів внутрішнього згоряння, особливо герметичність камери згоряння. В основі методу тестування лежить визначення величини падіння тиску стисненого повітря, яке подається в циліндр через отвір свічок.

Пневмотестер дозволяє визначити:

  • стан циліндропоршневої групи (ЦПГ);
  • купчастість прилягання клапанів;
  • цілісність прокладки головки блоку циліндрів та ін.

Пневмотестер відрізняється від компресометра тим, що він крім оцінки загального стану ЦПГ дозволяє також дізнатися конкретне місцезнаходження несправності (або витоку) за місцем пропускання повітря.

Компресометр при вимірюванні компресії потребує обертання колінчастого вал стартером, тому часто виникають помилки через різні швидкості обертання коленвала, а також різного складу робочої суміші, яка надходить у циліндр у різних автомобілів. Пневмотестер при визначенні витоку дозволяє уникнути помилок, тому що поршень при вимірюванні знаходиться в нерухомому стані і тиск у камері згоряння з'являється завдяки зовнішньому джерелу стисненого повітря.

Крім того , оскільки при використанні пневмотестера необхідності обертання колінчастого валу стартером немає, з'являється можливість діагностувати двигун, який знаходиться поза автомобілем, при капітальному ремонті або на аварійному автомобілі. Єдиний недолік пневмотестера, порівняно з компресометром, - це необхідність присутності джерела стисненого повітря.

Пневмотестер - незамінний прилад щодо стану двигуна та необхідності його ремонту. При цьому дуже важлива його перевага полягає в максимальній наочності показань - ці показання зрозумілі як діагностам або мотористам, так і власникам автомобіля, що підтверджує правильність поставленого діагнозу.

Користуватися приладом досить просто:

1. Прогрійте двигун до робочої температури, заглушіть та вимкніть запалювання.

2. Виверніть свічки.

3. Встановіть поршень циліндра, що перевіряється, у положення ВМТ у такті стиснення.

4. Зафіксуйте колінчастий вал - на механіці просто увімкніть передачу, для автомата необхідно утримувати колінвал спеціальним стопором або ключем.

5. На бензиновому двигуні підключення проводиться через свічковому отвір циліндра, що перевіряється, за допомогою шланга, на дизельному через отвір для форсунки.

6. Встановіть регулятор тиску повітря на мінімальну величину (щоб не пошкодити манометр при подачі повітря).

7. Підключіть пневмотестер через вхідний штуцер до компресора тиском 6-10 Атм.

8. Використовуючи регулятор тиску встановіть тиск повітря, що подається на заданому рівні

9. Зніміть показання тиску в циліндрі за другим манометром.

Розмір витоку, % Зона шкали Висновок
10-40% Зелена Хороший стан - мінімальний витік, відповідає допуску для нового двигуна або двигуна з дуже хорошим технічним станом
40-70% Жовта Задовільний стан - величина качки досить велика, необхідно детальніше дослідження виявлення місця витоку, рекомендується проведення ремонтних работ
70-100% Червона Критичний витік - в циліндрі є несправності, наявність яких з максимальною ймовірністю тягне за собою необхідність капітального ремонту
100% Червона Повний витік - така ситуація може бути тільки якщо пневмотестер не підключений до двигуна або якась із частин, що впливають на герметичність надпоршневого простору повністю зруйнована (клапан, поршень та ін.)

  10. Від'єднайте пневмотестер від отвору свічки і повторіть процедуру вимірювань для всіх циліндрів.  

    Написати відгук

    Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

    Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
    Нещодавно переглянуті