Інструмент для видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR
З допомогою цього спеціального інструмента можна швидко і ефективно знімати і встановлювати мідні шайби на дизельні форсунки.
Додаткова інформація
Негерметичність форсунки може стати причиною багатьох проблем на дизельних двигунах Common Rail, включаючи:
• проблеми зі стартом
• не рівномірний холостий хід
• млявість при прискоренні
• дим на холостому ходу або прискорення
• чорний наліт навколо форсунок
• не рівномірний звук з двигуна при роботі
• Ці проблеми будуть впливати на ECU і можуть викликати витік головки циліндрів.
Навіть після того, як дизельна форсунка знята, очищена і встановлена нова мідна шайба, вона не завжди може вирішити проблему.
Часто сідло інжектора було пошкоджено з-за постійної ерозії з-за виходу газів згоряння.
Єдиний спосіб - м'яко переточувати посадкове місце в голівці блоку циліндрів.
Для цього мідна шайба повинна бути видалена.
Цей інструмент для видалення мідних шайб використовується в поєднанні з набором для притирання сідел форсунок дизельного двигуна 907G7 F
1. Щоб зняти мідна ущільнення двигуна, 9G0118 F повинен спочатку мати виступ цанги у відповідності з товщиною видаляється ущільнення.
2. Щоб налаштувати цангу, спочатку переконайтеся, що велика гайка з накаткою на верхній частині інструменту досить затягнута, щоб можна було повернути цангу в корпусі інструмента. Розсувний виступ цанги тепер можна відрегулювати, угвинчуючи його в корпус або вигвинчуючи з нього.
ПОРАДА: використовуйте лише нові шайби для встановлення. Відрегулюйте виступ таким чином, щоб шайба щільно сиділа нацанге, як показано на малюнку.
3. Витягніть стару шайбу, використовуючи цангу інструменту, опустивши кінець в колодязь інжектора.
4. Як тільки цанга буде розташована в центрі нерухомої шайби, затягніть гайку з накаткою, щоб цанга захопила і витягла шайбу.
5. Зніміть стару шайбу з інструменту, послабивши гайку з накаткою і пальцями звільніть цангу від ущільнення.
6. Переконайтеся, що виступ цанги все ще відрегульований, і повторіть для всіх ущільнень форсунок.
Дайте двигуну попрацювати без навантажень при першому запуску.
Щоб перевірити витік, зробіть розчин мила і води і збризкайте його навколо інжектора при працюючому двугателе.