Інструмент видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR - S-CWR

Немає в наявності
Артикул: S-CWR
886 грн
Знайшли дешевше?

Інструмент для видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR

З допомогою цього спеціального інструмента можна швидко і ефективно знімати і встановлювати мідні шайби на дизельні форсунки.

Додаткова інформація

  • Для зняття і установки мідних шайб на дизельні форсунки.
  • Швидко і ефективно.
  • Виліт - 230мм.
  • Для глибоко розташованих форсунок.
  • Виготовлено з хром-ванадій.

Негерметичність форсунки може стати причиною багатьох проблем на дизельних двигунах Common Rail, включаючи:

• проблеми зі стартом

• не рівномірний холостий хід

• млявість при прискоренні

• дим на холостому ходу або прискорення

• чорний наліт навколо форсунок

• не рівномірний звук з двигуна при роботі

• Ці проблеми будуть впливати на ECU і можуть викликати витік головки циліндрів.

Навіть після того, як дизельна форсунка знята, очищена і встановлена нова мідна шайба, вона не завжди може вирішити проблему.

Часто сідло інжектора було пошкоджено з-за постійної ерозії з-за виходу газів згоряння.

Єдиний спосіб - м'яко переточувати посадкове місце в голівці блоку циліндрів.

Для цього мідна шайба повинна бути видалена.

Цей інструмент для видалення мідних шайб використовується в поєднанні з набором для притирання сідел форсунок дизельного двигуна 907G7 F

Інструкція по застосуванню:

1. Щоб зняти мідна ущільнення двигуна, 9G0118 F повинен спочатку мати виступ цанги у відповідності з товщиною видаляється ущільнення.

2. Щоб налаштувати цангу, спочатку переконайтеся, що велика гайка з накаткою на верхній частині інструменту досить затягнута, щоб можна було повернути цангу в корпусі інструмента. Розсувний виступ цанги тепер можна відрегулювати, угвинчуючи його в корпус або вигвинчуючи з нього.

ПОРАДА: використовуйте лише нові шайби для встановлення. Відрегулюйте виступ таким чином, щоб шайба щільно сиділа нацанге, як показано на малюнку.

3. Витягніть стару шайбу, використовуючи цангу інструменту, опустивши кінець в колодязь інжектора.

4. Як тільки цанга буде розташована в центрі нерухомої шайби, затягніть гайку з накаткою, щоб цанга захопила і витягла шайбу.

5. Зніміть стару шайбу з інструменту, послабивши гайку з накаткою і пальцями звільніть цангу від ущільнення.

6. Переконайтеся, що виступ цанги все ще відрегульований, і повторіть для всіх ущільнень форсунок.

Дайте двигуну попрацювати без навантажень при першому запуску.

Щоб перевірити витік, зробіть розчин мила і води і збризкайте його навколо інжектора при працюючому двугателе.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Характеристики, колір упаковки та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.